Autor Wiadomość
rejdzik
PostWysłany: Wto 0:37, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Po wszystkich swoich doświadczeniach mogę śmiało powiedzieć. 200 z cylindrem od sxa czyli ok 2004 roku (większe kanały) do tego dobrze wystrojona z dyfem fmf, jedzie dołem Bardzo Dobrze. Jest przepaść między 125 a 200.
Tomokat
PostWysłany: Wto 18:13, 21 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Konstrukcje silnika są całkowicie inne i nie da się porównać 200 do 250 - inna liga. Z drugiej strony 150 chodzi tak jak powinna chodzić 125 Wink W tym silniku są z tego co pamiętam 3-4 konie różnicy ale to są takie rasowe konie - wychodzisz na torze z winkla i czujesz różnicę że nie jedziesz na standardowym 125, dajesz gazu na asfalcie i przód momentalnie w górze.
https://youtu.be/smvUTSht5uw
Wagowo dalej liga rowerowa Smile



O zesz ładnie typ zasuwa:)
jonio69
PostWysłany: Wto 18:01, 21 Mar 2017    Temat postu:

oki dzieki za podpowiedzi jak znajde jakis tani cylek to zrobie na 150 pozdro:)
Fourier
PostWysłany: Śro 23:39, 15 Mar 2017    Temat postu:

Konstrukcje silnika są całkowicie inne i nie da się porównać 200 do 250 - inna liga. Z drugiej strony 150 chodzi tak jak powinna chodzić 125 Wink W tym silniku są z tego co pamiętam 3-4 konie różnicy ale to są takie rasowe konie - wychodzisz na torze z winkla i czujesz różnicę że nie jedziesz na standardowym 125, dajesz gazu na asfalcie i przód momentalnie w górze.
https://youtu.be/smvUTSht5uw
Wagowo dalej liga rowerowa Smile
henio12323
PostWysłany: Śro 21:25, 15 Mar 2017    Temat postu:

cała inna rama, nie podpasujesz subframe do starszej ramy. bak nie podejdzie

tzn da sie porzeźbić i pokombinować widziałem takie przeróbki. ale to nie jest prosta sprawa, duzo cięcia i pewnie troche spawania Very Happy jednym słowem troche bez sens
jonio69
PostWysłany: Śro 21:17, 15 Mar 2017    Temat postu:

no w sumie troche racji ale 200 juz blizej do 250 Smile niz 50 do 125 Razz mialem na mysli jesli wymienie bak i box filtra powietrza to czy wtedy podejda czy subframe tez inny czy juz cala rama sie zmienia ?
henio12323
PostWysłany: Śro 20:19, 15 Mar 2017    Temat postu:

ciezko porównywac 200 d0 250... to równie dobrze 125 to zmulona 200tka, a 50tka to zmulona 125tka Razz

125 150 i 200 maja podobnej konstrukcji silniki i jeżdza inaczej niz 250 i 300tki. ( mowa ogółem )

co do plastików - nie pasują 07-10 do 05. mozna jedynie przedni błotnik i czache wrzucić.
jonio69
PostWysłany: Śro 20:14, 15 Mar 2017    Temat postu:

ale przy 150 duzej roznicy chyba nie bedzie.... Smile pojedzielm ostatnio 250 i caly czas na kole Razz trzeba pilonawac manteki , wydaje mi sie ze 200 to taka zmulona 250 i to by bylo najlepsze rozwiaznie. teraz jeszcze pytanie czy plastki od 07-10 pasuja rowniez do 05 ?
henio12323
PostWysłany: Pon 21:53, 13 Mar 2017    Temat postu:

to zalezy co przerobisz jak rozwiercisz do 150 i dasz silnikowi sie kręcic na te 150 - to bedziesz miał moc jak 150 chyba logiczne Very Happy
MiSzorSX
PostWysłany: Pon 21:43, 13 Mar 2017    Temat postu:

To przy okzacji z temu. To jak setke rozwirce do 150 to poczuje taka moc jakbym miał oryginalnaą ? 150 ? Spora jest róznica warto czy tak na 175 gdzies o ile jest taka mozliwość ahahah
Fourier
PostWysłany: Pon 20:05, 13 Mar 2017    Temat postu:

Różnice - cylinder, tłok, głowica (do ogarnięcia u dobrego tokarza przeorbka ze 125 na 150,200 jezeli będzie miał wzór), zawór wydechowy (trzeba przyszlifować/wyfrezować), wał (korbowód jest identyczny, nowy wał 1050zł), moduł (największy problem chociaż podobno da się jeździć 150 na tym ze 125), dyfuzor (chociaz tu jest pewna nieścisłość, przynajmniej w 150 - teoretycznie dyfuzory np pro circuit i fmf sa dedykowane do 150 ale po pomiarach okazuje się ze to są te same dyfuzory, sprawdzone).
Możliwe że za jakiś czas będę miał trochę części ze 150 (miedzy innymi wal do wstawienia nowej korby).
amek721
PostWysłany: Nie 22:27, 12 Mar 2017    Temat postu:

kiedyś orientowałem się jakie to koszty i czy w ogóle jest to wykonalne.
Jest, ale taniej kupić 200.
Inny jest dyfuzor, wał, głowica, moduł zapłonowy, oczywiście cylinder, tłok, nastawy gaźnika.
Nowy cylinder to ok 2300zł, wał podobnie. O używkę bardzo ciężko.
Z rozwierceniem też nie ma tak łatwo. Na pewno w Holandii to robią przy kładzeniu nicasilu (z tego co pamiętam dodatkowe 50 euro). Jednak musicie pamiętać, że mocowanie klapy zaworu wydechowego zostaje w tym samym miejscu, więc sama klapa po rozwierceniu będzie w cylindrze. Z tego co wiem to niektórzy ją skracają.
henio12323
PostWysłany: Nie 21:20, 12 Mar 2017    Temat postu:

flansa ta sama ale moze byc gięcie inne. z tego co wiem to wszystko pasuje, moze sie jeszcze wałem róznić
jonio69
PostWysłany: Nie 20:43, 12 Mar 2017    Temat postu: 2005 sx 125 na 200 ?hmm

nie mialem takiej okazji zeby porownac 125 i 200, ale patrzac po wyszukiwarce czesci wszystko wyglada identycznie ,czyli pewnie tak jak mowisz jest to tylko rozwiercone. wlasnie jesli chodzi o dyfuzor to rowniez wyglada identycznie watpie zeby byla inna srednica na wyjsciu z cylka
MiSzorSX
PostWysłany: Nie 19:45, 12 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co mi wiadomo to 150 200 to rozwiercone 125. Wydech też byś musiał zmienić. A patrzyłę jak ze szpilkami czy najdą ? Sam myslałem nad rozwierceniem setki do 150

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group