Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 17:59, 02 Kwi 2017    Temat postu:

wrzuc foto. moze ci sie poci gaźnik - paliwo paruje i zostawia syf do którego sie wszysko lepi.

albo z zaworu wydechowego kapie podczas jazdy tam, albo co bardziej prawdopodobne - łączenie dyfuzora z koncówką wydechu masz nieszczelne i pod cisnieniem ci tam rzyga niespalonym paliwem.
lubie_beczki
PostWysłany: Nie 17:42, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Nie chce zakładać nowego tematu. Gaz nadal się zacina. Czekam za nowym gaźnikiem który kupiłem. W między czasie zauważyłem porostu czary!!
Z motoru leci czarna tłusta maż konkretnie jakoś z gaznika. Wszystko wokół gaźnika jest uwalone czarna mazia (olej) ale jaki skoro to jest 2 t a w sprzęgłem jest stan ok. ?
lubie_beczki
PostWysłany: Pon 13:46, 13 Mar 2017    Temat postu:

ale to filtr by byla czarny w jakims miejsc, bede w garazu to sprawdze dokladnie. Moze tu glupio zabrzmi ale w sumie jaki olej? przeciez ja tam wlewam tylko olej do skrzyni.... to jest 2t
henio12323
PostWysłany: Pon 12:02, 13 Mar 2017    Temat postu:

Moze to olej z filtra splywa?
lubie_beczki
PostWysłany: Pon 11:40, 13 Mar 2017    Temat postu:

bardzo wam dziekuje za podpowiedzi. po pracy odrazu pojde zrobic test z plakiem i napisze jak wyszlo.
Zeby nie zakladac nowego tematu o co chodzi z olejem w airboxie? Sam filtr jest suchy i nie widac na nim oleju natomiast w airboxie troszke go jest
henio12323
PostWysłany: Nie 21:46, 12 Mar 2017    Temat postu:

tak - każde praktycznie po 90 roku produkowane Very Happy

ty masz nawet dwa zawory - jeden wydechowy drugi dolotowy.

nawet jakby sie wieszały to nie miało by to znaczenia. jakby sie wieszał dolot to bys miał problem z odpaleniem. jak wydech to albo by nie szedł dołem, albo by nie szedł górą - zalezy jak sie "zawiesi"
lubie_beczki
PostWysłany: Nie 21:28, 12 Mar 2017    Temat postu:

rams napisał:
To odpal motor i posikaj plakiem w miejscach łączenia gaźnika. Jak będą wzrastać obroty to znaczy, że jest nieszczelność..



Genialne!! Jutro sprawdzę ,zobaczymy!

A czy to prawda ze są jakies modele 2t które posiadają zawory? Jesli tak to moze którys sie zawiesza?
rams
PostWysłany: Nie 21:01, 12 Mar 2017    Temat postu:

To odpal motor i posikaj plakiem w miejscach łączenia gaźnika. Jak będą wzrastać obroty to znaczy, że jest nieszczelność. Sprawdź też uszczelniacz na wale od strony magneta czy nie ma w koło niego oleju wtedy będziesz wiedział, że puszcza.
lubie_beczki
PostWysłany: Nie 20:53, 12 Mar 2017    Temat postu:

edit
lubie_beczki
PostWysłany: Nie 20:46, 12 Mar 2017    Temat postu:

to jest 2001 rok.
To co Ty opisujesz to moze tak byc ale tylko w momencie jak raptownie dodam gazu a tu jest nawet jak delikatnie dodasz gaz jadąc nawet 20 km/h.
Linka jest dokladnie tak puszczona jak opisujesz i jest luzna na 100% bo juz tez na to wpadłem ze moze gdzies jest przyduszona.
Rolgaz jest ok. Na sucho pięknie odbija , naprawdę, lekko i szybko.

Tłok przepustnicy widac ze poprzedni własciciel wymienił na nowy.
Nie ma zadnych zarysowan na powierzchni i wchodzi luzno.
Jak moto wejdzie juz na obroty do odciecia i wyjew niebogłosy próbowałem szybko i energicznie bawic sie rolgazem gora-dól.... to tez nie pomogło. Ja to widze tak jak by gdzies powietrze jakies zaciągał lewe. Tak mi sie wydaje ale nie wiem gdzie
henio12323
PostWysłany: Nie 20:35, 12 Mar 2017    Temat postu:

jaki rok moto ?

bywała taka troche wada że jak sie odkręci gaz i pusci to pancerzyk potrafi wyjść z tej "miseczki" na górze gaźnika, zaprzeć sie pancerzykiem o nią i własnie to powoduje odcięcie.

mozna to złapać np termokurczką i opalić żeby pancerzyk był sztywno do korpusu gaźnika.

zobacz też czy tam nic nie jest ułamane itp. upewnij sie ze linka jest odpowiednio puszczona. powinna isc z rolgazu, przed kierownica, w okolicach mocowania kierownicy na prawą strone ramy i miedzy ramą a bakiem do gaźnika

a rolgaz sam jak wygląda ? czasami po glebach na końcach plastik sie wygina łamie i trze o kierownice. głowka linki luźno pracuje w rolgazie ?
lubie_beczki
PostWysłany: Nie 20:10, 12 Mar 2017    Temat postu: exc 250 2T zacinający sie gaz

Panowie prosze o pilną pomoc odnosnie mojego blokujacego sie gazu. Nie mam juz sil i pomysłow na ten problem.
Wymieniłem linke gazu na nową z pancerzem -Nie pomogło. Rollgaz lekko spiłowałem na koncu przy handbarze - Nie pomogło. Co jeszcze mogę sprawdzic? Guma przy gazniku nie ma dziur ale jest lekko sparciała.
Objawy? Raz poraz przy dodaniu gazu obroty dochodzą do odciecia i tylko ratuje mnie wcisniecie sprzegła oraz gaszenie silnika. Ruszanie rollgazem w tym momencie nic nie pomaga

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group