Autor Wiadomość
babel
PostWysłany: Pią 17:15, 17 Mar 2017    Temat postu:

dokładnie w książce masz krok po kroku .
To prosta robota
henio12323
PostWysłany: Pią 12:27, 17 Mar 2017    Temat postu:

Rob przy ksiazce serwisowej to nic cie nie zaskoczy
Bajudm
PostWysłany: Pią 11:41, 17 Mar 2017    Temat postu:

Jakies cenne uwagi co do wymiany lancuszka ktore nie zostaly wspomniane w tym poscie ??? Cos na co trzeba zawrócić uwage....itp...itd... Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
henio12323
PostWysłany: Pią 7:44, 17 Mar 2017    Temat postu:

dida nie dostaniesz pasującego do swojego silnika wiec tylko IWIS. ogniw tyle samo co było Very Happy 96 z tego co pamietam.

co do sprzeciku to http://allegro.pl/przyrzad-do-spinania-rozpinania-lancucha-praska-i6475189870.html
ja mam takie urządzenie, co prawda z jonneswaya i troche wiecej zapłaciłem ale jak oglądałem w marketach podobne chinczyki to dosyc podobnie to wykonane.

ale jak nie zakuwasz codziennie 10 łancuszków to taki zestaw spoko sie sprawdzi.
Bajudm
PostWysłany: Pią 7:00, 17 Mar 2017    Temat postu:

Koledzy moze ktos zaproponowac-polecic jaks dobry nie koniecznie drogi sprzecik do rozkuwania lancuszka rozrządu......oraz jaki lacuch ( did czy ivis ) i ile ogniw ( 525 exc )
Pozdro.
babel
PostWysłany: Czw 20:24, 16 Mar 2017    Temat postu:

Musisz zdjąc magneto i ten od napinacza to na pewno wyjdzie dołem - nawet bez rozpinania rozrządu.
Bajudm
PostWysłany: Czw 20:03, 16 Mar 2017    Temat postu:

Przy wymianie slizgow trzeba zdjac glowice czy wyjda bez zdejmowania ?
babel
PostWysłany: Czw 14:29, 16 Mar 2017    Temat postu:

Jak to rozbierasz - to zmień łańcuszek. 4 kliki jest ok - ale jak rozebrane - ja bym się nie zastanwiał
Wymienił bym też oba ślizgi - 30 parę zł kosztuje jeden
kristofpro
PostWysłany: Czw 7:24, 16 Mar 2017    Temat postu:

KristofSX napisał:
4 kliki to sporo, czasem na nowym łańcuchu jest 5
2 kliki - szykuj się na wymiane w ciągu najbliższych kilkunastu mth

Kristof u mnie kiedy został jeden klik wymieniłem na nowego iwisa i wtedy zostało 7 klików
KristofSX
PostWysłany: Czw 0:29, 16 Mar 2017    Temat postu:

LukAs napisał:
Ja zastanawiam się czy wymieniać u siebie łańcuszek. Jak kupiłem 525 to miał 5 klików, od tamtej pory zrobiłem prawie 140mth i mam 4 kliki.
Jakoś na dniach raczej będę wymieniał tłok i nie wiem czy łańcuszek też wymienić w takiej sytuacji.

sprawdź stan ślizgów , jak ok to nie zmieniaj.
LukAs
PostWysłany: Śro 23:51, 15 Mar 2017    Temat postu:

Ja zastanawiam się czy wymieniać u siebie łańcuszek. Jak kupiłem 525 to miał 5 klików, od tamtej pory zrobiłem prawie 140mth i mam 4 kliki.
Jakoś na dniach raczej będę wymieniał tłok i nie wiem czy łańcuszek też wymienić w takiej sytuacji.
Bajudm
PostWysłany: Śro 18:33, 15 Mar 2017    Temat postu:

Narazie dzieki za podpowiedz.pozdrawiam
KristofSX
PostWysłany: Śro 9:53, 15 Mar 2017    Temat postu:

4 kliki to sporo, czasem na nowym łańcuchu jest 5
2 kliki - szykuj się na wymiane w ciągu najbliższych kilkunastu mth
Bajudm
PostWysłany: Śro 9:44, 15 Mar 2017    Temat postu:

W jednym mam 4 klikniecia do konca natomiast w drugim zostaly 2...... oba motory maja jakies 10 tysiecy przelatane.....co sadzisz o tym z 4 kliknieciami ???
henio12323
PostWysłany: Śro 7:56, 15 Mar 2017    Temat postu:

było nie raz na forum - na przyszłosc szybciej znajdziesz info uzywajac szukajki Very Happy

generalnie w nowym moto było gdzies w połowie napinacza

w zuzytym u mnie np nowy łancuszek to były 3-4 kliki

wiec troche ciezko to oceniac -bo jak u mnie wskoczyło na 1-2 ostatni klik to rozciagniecie było nie tak duze

ale z połowy napinacza do 1 kliku to juz sporo. trzeba by wiec miec na uwadze stan silnika. najlepiej wymien łancuszek, i sprawdz ile napuinacza zostało po operacji tej, i dalej kontroluj wg niej

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group