Autor Wiadomość
Rozkmin
PostWysłany: Śro 11:40, 22 Mar 2017    Temat postu:

No bezpieczeństwo też. Nie wiem jak w Duke, ale ride by wire ma bardzo szeroki wachlarz możliwości.

Możesz np ograniczyć możliwość wheele, tak aby motocykl podnosił się tylko o jakiś zdefiniowany kąt.

Można ograniczyć szansę na uślizg koła poprzez 'kastrowanie' mocy na stałe, albo chwilowe (ale do tego trzeba już chyba systemu esp).

Można też zrobić tak, że np moc motocykla jest obcinana, jeżeli manetka jest odkręcona mniej niż do połowy. Dzięki temu też trudniej o uślizg koła. Chodzi o to, że jak masz mocno odkręconą manetkę to komputer wie że jesteś w trybie 'zabawy' a jak mało to przyjmuje że jedziesz spokojnie i nie jest ci potrzebna pełna moc silnika.

Wydaje mi się, że ride by wire daje też możliwość lepszej optymalizacji pracy silnika pod kątem spalania i emisji spalin, ale akurat tego nie jestem pewien na 100% - ale no, na 90% Smile
Logitech54
PostWysłany: Nie 0:20, 19 Mar 2017    Temat postu:

czyli generalnie to wspomaga bezpieczeństwo w jakims stopniu czyli system jest na +
henio12323
PostWysłany: Pią 7:55, 17 Mar 2017    Temat postu:

dokładnie to tak jak w samochodach teraz

jak dajesz gazu to nie ciagniesz linką przepustnicy mechanicznie, tylko masz " potencjometr" ( tak jak w radiu głosniej ciszej ) i na podstawie odczytu, silniczek sobie otwiera albo zamyka gaz

zaleta jest taka, ze komputer steruje poziomem otworzenia gazu - jak ustawisz że masz deszcz to komputer bedzie " zamulony" w stosunku do twojej ręki, i bedzie trudno o uslizg koła.
MarcinKTM
PostWysłany: Czw 22:29, 16 Mar 2017    Temat postu:

chyba chodzi o elektrycznie sterowaną przepustnice żadna nowosc Razz
Logitech54
PostWysłany: Śro 14:38, 15 Mar 2017    Temat postu: RIDE BY WIRE cóż to takiego ?

Jak w temacie co to jest wiem tylko ze dotyczy manetki jakie są zalety lub wady nigdzie nie moge znaleźc informacji

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group