Autor Wiadomość
muniek90
PostWysłany: Pią 23:15, 13 Sty 2012    Temat postu:

Po co wbijać? Łożyska do zamrażarki na kilka godzin, kartery podgrzewasz np. palnikiem z większej odległości) i łożysko wskoczy samo. Nie robiłem tego w LC4 a innych moto i zawsze działało.

Z tego co czytałem to wał/łożyska trzeba odpowiednio zdystansować po wymianie. Po szczegóły odsyłam do "szukaj"
zbyster
PostWysłany: Pią 14:46, 13 Sty 2012    Temat postu:

a powiedzcie mi jak ściągać i wbijać łożyska na wał do lc4? NA gorąco?
muniek90
PostWysłany: Czw 16:19, 12 Sty 2012    Temat postu:

Uszczelki w intercarsie dostaniesz taniej bo ok. 250zł
łożyska..poszukaj w temacie od LC4 było wszystko napisane co i gdzie, za ile

Sprężynę naciągasz, potem blokujesz śruba z tyłu silnika i ma pozostać napięta.
zbyster
PostWysłany: Czw 12:49, 12 Sty 2012    Temat postu:

+najlepiej kpl.uszczelek ale w ktm chcą 860zł za kpl. strasznie drogo!!!
zbyster
PostWysłany: Czw 12:45, 12 Sty 2012    Temat postu:

ok. teraz potrzebuje instrukcji jak ząłożyć sprężynę od kopki. Wg. mnie to trzeba ją poprostu włożyc potem przykręcić taki dekiel alumionowy ktory dociska wałek kopki a następnie wykonać obrót wałekiem aż pyknie? Dobrze myślę?



Ps. Muszę wymienić łożyska na wał i rozrząd. Gdzie kupię najtaniej? Inwestować i orginały?W aunerze w bielsku Łożyska na rozrząd i wał - 460zł/2szt(na wał), 65zł i 27zł(na rozrzad)
nemsis
PostWysłany: Śro 16:25, 11 Sty 2012    Temat postu:

Najlepiej jest trochę odchylić zębatkę wraz z wałkiem rozrządu, następnie wysunąć wałek z zębatki, jak wsuniesz zębatkę w dół to łatwo wyciągniesz zębatkę, natomiast w dolnej części silnika musisz ściągnąć pokrywę silnika od strony sprzęgła wyjąć wałek wyrównoważający (jeśli jest), odkręcić ślizgi oraz zębatkę napędzającą wałek wyrównoważający i wtedy już bez problemu powinieneś go całkiem wyciągnąć. Najlepiej jakbyś sobie ściągnął manual do tego KTM-a bo tam jest wszystko dobrze opisane.
szakul123
PostWysłany: Śro 15:25, 11 Sty 2012    Temat postu:

nie w lc4 nie rozkuwa się łańcuszka musisz odkręcić zębatki rozrządu napinacze i ślizgi wtedy łańcuszek można wyjąć
zbyster
PostWysłany: Śro 14:49, 11 Sty 2012    Temat postu: łańcuszek rozrzadu lc4 620-jak zdjac?

witam. jestem na etapie rozbiórki silnika lc4 620 95r. Powiedzcie/doradzcie jak zdjąć łańcuszek rozrządu? POdobno trzeba go rozkuć? jak to zrobić ?Mam szukać spinki? Czy poprostu zeszlifować jedno ogniwo?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group