Autor Wiadomość
fidel
PostWysłany: Nie 11:56, 19 Mar 2017    Temat postu:

Warto zauważyć, że zmienilem calkowicie geometrie kolektora wydechowego. Wyspawalem go z rury o srednicy troszke wiekszej niż oryginalny. W moim przypadku po wyspawaniu nowego kolektora i rozwierceniu końcówki różnica jest odczuwalna bardzo wyraźnie od środka do odcinki. Końcówkę obrabialem na frezarce.
ciernik
PostWysłany: Nie 11:01, 19 Mar 2017    Temat postu:

seba9121 napisał:
Czym powiększyłeś ten otwór? u siebie próbowałem to zbić z końcówki zeszlifowałem dwa spawy od środka ale nie idzie za cholerę.


Usuwasz spaw od strony zewnętrznej - np. małej średnicy, tzn. prawie do końca zużytą tarczą szlifierską i już ci cała rurka wypada.
Od środka endcup'u tylko wycinasz wspornik rurki.
Na koniec tylko kosmetyka półokrągłym pilnikiem co by otwór jakoś wyglądał.
Drze się mocno, ale zmiany osiągów nie potwierdzam.
Ja nie wiem czy drugi raz bym to zrobił. Teraz w nowym motorze kupiłem sobie po prostu drugi tłumik od sxfa a oryginalny leży w zapasie i dla potencjalnego klienta.
seba9121
PostWysłany: Nie 7:58, 19 Mar 2017    Temat postu:

Czym powiększyłeś ten otwór? u siebie próbowałem to zbić z końcówki zeszlifowałem dwa spawy od środka ale nie idzie za cholerę.
fidel
PostWysłany: Sob 11:08, 18 Mar 2017    Temat postu: exc 530 rozwiercenie końcówki wydechowej, nowy kolektor.

W wolnej chwili złożyłem sobie taki oto kolektor i powiększyłem otwór w endcapie wydechu . Maszynka dużo żwawiej się kręci i lepiej jedzie od środka do góry. Efekt na filmie https://www.youtube.com/watch?v=x1fnuFmjang&t=6s

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group