Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 21:09, 14 Kwi 2017    Temat postu:

a jak pasowanie tłok-cylinder ? jakie szczeliny na zamkach pierscieni ;D bo rozumiem że podajesz to bo chcesz zostawic stary tłok czy jak ?
jura
PostWysłany: Pią 17:49, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Głowica została sprawdzona i splanowana, wymienione uszczelniacze

Cylinder po pomiarach

+0,01 zużycie na całej powierzchni w stosunku do moninału
+ 0,02 stożek w stosunku do moninału
+0,02 owal w stosunku do moninału,

poniżej zdjęcia tłoka
https://zapodaj.net/ab630a82805ed.jpg.html
https://zapodaj.net/dcdfeb3dc5194.jpg.html
https://zapodaj.net/7630492db8cd0.jpg.html
https://zapodaj.net/94e31c4b1d3e2.jpg.html
https://zapodaj.net/bbfcd65366110.jpg.html
https://zapodaj.net/67a187694578a.jpg.html
https://zapodaj.net/3a348491dc077.jpg.html
https://zapodaj.net/314ebbba408ee.jpg.html
https://zapodaj.net/b2c840f4d9b2d.jpg.html
henio12323
PostWysłany: Nie 12:26, 19 Mar 2017    Temat postu:

To normalne. Niezly syf na tloku chyba juz spory przebieg. Rozbierz i pomierz
jura
PostWysłany: Nie 11:15, 19 Mar 2017    Temat postu:

I jeszcze jedno po zdjęciu głowicy zauważyłem luz tłoka w stosunku do cylindra. Luz występuje tylko w jednym kierunku.
https://youtu.be/6tHpxZzMnQY
paw680
PostWysłany: Sob 19:11, 18 Mar 2017    Temat postu:

Moim zdaniem próba szczelności głowicy to za mało. Zawory mogły skrzywić się minimalnie, przez co nie będą się obracały w gniazdach. Na to chwilę próba szczelności może wyjść ok, ale nieobracające się zawory podczas pracy doprowadzić mogą do nierównomiernego zużycia przylgni zaworów i gniazd i z czasem głowica straci szczelność. w tedy będą do wymiany gniazda i zawory, także radze oddać głowicę do fachowca na sprawdzenie.
henio12323
PostWysłany: Sob 17:12, 18 Mar 2017    Temat postu:

Po fotkach ci nikt nic nie oceni Very Happy
jura
PostWysłany: Sob 17:09, 18 Mar 2017    Temat postu:

https://zapodaj.net/8ed681e657466.jpg.html
https://zapodaj.net/00032843ed22f.jpg.html
https://zapodaj.net/e1cacd3438e2f.jpg.html
https://zapodaj.net/08aad32d1450c.jpg.html
https://zapodaj.net/aec419e013a6f.jpg.html
henio12323
PostWysłany: Sob 16:50, 18 Mar 2017    Temat postu:

Szczelnosc mozesz zrobic. Ale potem jak glowice masz zdjeta to warto rozpiac zaworki i sprawdzic je
major000
PostWysłany: Sob 16:40, 18 Mar 2017    Temat postu:

Jak masz głowicę na stole to zrób próbę szczelności zaworów.
Jeśli nie ma śladów na tłoku i zaworach to masz fart.
jura
PostWysłany: Sob 16:32, 18 Mar 2017    Temat postu:

Głowicę już zdjąłem. Zawory ładnie siedzą w gniazdach, na tłoku nie widać śladów po kolizji. Za chwilę postaram się wrzucić zdjęcia
major000
PostWysłany: Sob 16:07, 18 Mar 2017    Temat postu:

Zmierz luzy zaworowe, to jedyna opcja sprawdzić czy któryś zawór mocno dostał, bez ściągania głowicy. Jeśli przeskoczył przy odpalaniu to jest szansa, że obejdzie się bez dużych kosztów.
jura
PostWysłany: Sob 16:02, 18 Mar 2017    Temat postu: SXF 250 2013 przy odpalaniu przeskoczył rozrząd

Do tej pory tylko przeglądałem forum. Niestety jak w temacie przy odpaleniu przeskoczył mi rozrząd. Po zdjęciu góry wszystko wygląda ok. Niestety nie mogę wkleić linków zdjęć z uwagi na ilość postów. Czy jest możliwość sprawdzenia zaworów czy się nie pokrzywiły bez wyciągania ich z głowicy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group