Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Wto 18:20, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
Tak |
|
|
Ufoook |
Wysłany: Wto 15:15, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
w schemacie pompy nie widzę osobno dostępnych oringów. Zadzwonić po prostu do nich? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:47, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
najczęsciej to chyba pada korpus. on jest chyba czyms kiepskim pokryty, bo raczej goły to nie jest.
jak sie wytrze to juz kicha
nie wiem czemu ale mimo gumki, te hamulce potrafią zasysac duze ilosci syfu - w niejednym moto widziałem tam po prostu muł. i wnętrze zacisku pokryte ciemną mazią. nawet w miare swiezych moto - a czasami w necie mozna spotkać otwierane hamulce w szosówkach po 30 latach i poza zółtym płynem nie widać tragedii.
wiec w przypadku ktmów warto czesto ten płyn przepompować zeby tłoczki chodziły na jak najczystszym płynie. zawodnicy z tego co mi kilku mówiło zmieniają płyn wraz z olejem praktycznie czyli jakies 10 godzin ja zmieniałem kilka razy do roku, i płyn był czysty. wiec chyba warto sie czasem pobawic i przepompować troche płynu |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 20:13, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
Najczęściej pada gumka/oringi tego tłoczka. Można kupić osobno. W dwóch znanych mi przypadkach pomogło. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Nie 19:41, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
Nie wiem co u Ciebie jest uszkodzone więc Ci nie odpowiem. |
|
|
Ufoook |
Wysłany: Nie 13:19, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
Fourier napisał: | Jeżeli nie masz wytartego tyłoczka to sama uszczelka tłoczka koło 20 zł w aso. |
Powinno pomoc? |
|
|
Przym |
Wysłany: Pią 17:51, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
Ja miałem All Balls i może z rok wytrzymał. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 17:50, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jeżeli nie masz wytartego tyłoczka to sama uszczelka tłoczka koło 20 zł w aso. |
|
|
Ufoook |
|
|