Autor Wiadomość
Pisiek
PostWysłany: Śro 21:14, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Ja miałem taki przypadek w swoim SXFie z 2013r , w serwisie KTMa w KRK pan Kujałowicz coś pokręcił i było jeszcze gorzej, a wystarczyło tylko ustawić czujnik położenia przepustnicy. U kumpla było to samo w blizniaczym motorze.
kochas66
PostWysłany: Czw 20:40, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Moto złożone na nowym zestawie tłok+cylinder+pierś. wossner,pracuje elegancko,przestał wyrzucać olel odmą lecz na ciepłym nadal potrafił zgasnąc,tps przestawiony na 0,560 i jak ręką odjął,oddany,klient zadowolony Wink
kochas66
PostWysłany: Pią 21:53, 31 Mar 2017    Temat postu:

łeb rozebrany,w środku tłok vertex i oczywiscie mokry od oleju,pierścieni olejowych praktycznie juz nie było,bo po włożeniu do cylindra wpadały od razu na dół,czekam na pierścienie i uszczelki i zobaczymy co dalej Wink A co do kompa to nie mam mozliwosci,nasza firma zbiera sie na lepszego kompa bo dotychczasowy tester nie ma obsługi KTMa,ale japonce,angliki i niektóre niemce ogarniał Wink
henio12323
PostWysłany: Pon 21:17, 27 Mar 2017    Temat postu:

mozna też podpiąć do kompa i pobawic sie ustawieniami wtrysku - czasem potrafi wyjśc cos na prawde ciekawego. i TPS tu nie zawsze jest rozwiązaniem
kochas66
PostWysłany: Pon 21:05, 27 Mar 2017    Temat postu:

Problem częściowo rozwiązany. Ciśnienie na pompie w granicach z serwisówki.
Sprawdzilem tps i rzeczywiscie był mocno przestawiony,po regulacji na 0,603V silnik normalnie reaguje na manetke,ma moc i sie nie dławi,lecz na wolnych czasami jeszcze potrafi kichnąć i gaśnie w ułamku sekundy. Podejrzewam wtryskiwacz..
KristofSX
PostWysłany: Pon 9:04, 27 Mar 2017    Temat postu:

no i tps też do regulacji
MarcinKTM
PostWysłany: Nie 23:45, 26 Mar 2017    Temat postu:

Sprawdź cienienie jakie generuje pompa paliowowa
kochas66
PostWysłany: Nie 21:44, 26 Mar 2017    Temat postu: KTM SXF 250 2013r - gaśnie

Witam wszystkich.
Mam pewien problem z motorkiem Wink.
Sprawa wygląda tak; Moto odpala bez problemu,lecz gdy tylko dotknę manetki od gazu od razu gaśnie..
Sprawdzony wtryskiwacz,rozpyla elegancko,wymieniona pompa,tps jeszcze nie ruszany.
Wg pomiarów z manuala,nie zgadza mi sie oporność statora,jest zbyt wysoka, dla niego maksymalna wartosc to 1,6k ohm a w nim jest 1.8k ohm..
Pomocy,bo juz ręce opadają..

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group