Autor |
Wiadomość |
Pisiek |
Wysłany: Śro 21:14, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ja miałem taki przypadek w swoim SXFie z 2013r , w serwisie KTMa w KRK pan Kujałowicz coś pokręcił i było jeszcze gorzej, a wystarczyło tylko ustawić czujnik położenia przepustnicy. U kumpla było to samo w blizniaczym motorze. |
|
|
kochas66 |
Wysłany: Czw 20:40, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Moto złożone na nowym zestawie tłok+cylinder+pierś. wossner,pracuje elegancko,przestał wyrzucać olel odmą lecz na ciepłym nadal potrafił zgasnąc,tps przestawiony na 0,560 i jak ręką odjął,oddany,klient zadowolony |
|
|
kochas66 |
Wysłany: Pią 21:53, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
łeb rozebrany,w środku tłok vertex i oczywiscie mokry od oleju,pierścieni olejowych praktycznie juz nie było,bo po włożeniu do cylindra wpadały od razu na dół,czekam na pierścienie i uszczelki i zobaczymy co dalej A co do kompa to nie mam mozliwosci,nasza firma zbiera sie na lepszego kompa bo dotychczasowy tester nie ma obsługi KTMa,ale japonce,angliki i niektóre niemce ogarniał |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:17, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
mozna też podpiąć do kompa i pobawic sie ustawieniami wtrysku - czasem potrafi wyjśc cos na prawde ciekawego. i TPS tu nie zawsze jest rozwiązaniem |
|
|
kochas66 |
Wysłany: Pon 21:05, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
Problem częściowo rozwiązany. Ciśnienie na pompie w granicach z serwisówki.
Sprawdzilem tps i rzeczywiscie był mocno przestawiony,po regulacji na 0,603V silnik normalnie reaguje na manetke,ma moc i sie nie dławi,lecz na wolnych czasami jeszcze potrafi kichnąć i gaśnie w ułamku sekundy. Podejrzewam wtryskiwacz.. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 9:04, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
no i tps też do regulacji |
|
|
MarcinKTM |
Wysłany: Nie 23:45, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
Sprawdź cienienie jakie generuje pompa paliowowa |
|
|
kochas66 |
Wysłany: Nie 21:44, 26 Mar 2017 Temat postu: KTM SXF 250 2013r - gaśnie |
|
Witam wszystkich.
Mam pewien problem z motorkiem .
Sprawa wygląda tak; Moto odpala bez problemu,lecz gdy tylko dotknę manetki od gazu od razu gaśnie..
Sprawdzony wtryskiwacz,rozpyla elegancko,wymieniona pompa,tps jeszcze nie ruszany.
Wg pomiarów z manuala,nie zgadza mi sie oporność statora,jest zbyt wysoka, dla niego maksymalna wartosc to 1,6k ohm a w nim jest 1.8k ohm..
Pomocy,bo juz ręce opadają.. |
|
|