Autor |
Wiadomość |
fafekalien |
Wysłany: Wto 8:16, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
http://www.gearingcommander.com/
Tutaj masz fajną stronkę z przełożeniami, mniej więcej się to pokrywa z prawdą, więc gdybyś potrzebował zmienić prędkość swojego motocykla to polecam. Pamiętaj, że wzrost prędkości spowodowany jest spadkiem przyśpieszenia |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 21:06, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
CzarekGwiazda napisał: | Łańcuch jest w połowie naciagu | Naciąg to tylko jedno z wielu rzeczy, na podstawie których można ocenić jego stan. Markowe drogie łańcuchy praktycznie wogóle się nie rozciągają.
Ile godzin ma zrobione ten łańuch i jaki to model? |
|
|
CzarekGwiazda |
Wysłany: Pon 21:03, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Łańcuch jest w połowie naciagu |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 20:51, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Zgodnie ze sztuką wymieniasz łańcuch z zębatkami bo tak jak mówisz stary łańcuch szybciej zużyje nową zębatkę. Jesli łańcuch nie ma sporego przebiegu to możesz założyć nową zębatkę, wszystko zależy w jakim jest stanie. |
|
|
CzarekGwiazda |
Wysłany: Pon 20:25, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ponieważ łańcuch jest już ułożony i wyrobiony do tego przełożenia i po zmianie zębatki może je ściąć,ale tylko tak słyszałem i dlatego sie dopytuje |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:36, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
nie czemu miała by sie sciąć ? |
|
|
CzarekGwiazda |
Wysłany: Pon 18:04, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ale nie chodzi mi o naciąg,tylko czy nie zetnie się zebatka tylna?? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pon 17:27, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
CzarekGwiazda napisał: | Mam jeszcze jedno pytanko czy jak napęd jest w połowie naciagu i zmienię zębatke z przodu z 12 na 13 to napęd się szybciej skonczy ?? |
Wrecz przeciwnie. Zyskasz wiecej regulacji. |
|
|
CzarekGwiazda |
Wysłany: Pon 14:12, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Mam jeszcze jedno pytanko czy jak napęd jest w połowie naciagu i zmienię zębatke z przodu z 12 na 13 to napęd się szybciej skonczy ?? |
|
|
Janek |
Wysłany: Pon 19:30, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
Moim zdaniem exc 250f się nie nadaje na przeloty, sam w moim mam przyłożenie 13/50 lub zmieniam na 52, jeżeli na twoim przyłożeniu jedziesz 90 to ja mam strach jechać ledwo co 80 |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Pon 12:29, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
Mniejszym kosztem mozesz sprobowac zmienic tylko przód na 13. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:22, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
Nie ma szans ze taki silnik tyle wypluje
Wsadz 12/48 wiecej nie ma co kombinowac |
|
|
CzarekGwiazda |
Wysłany: Pon 11:42, 27 Mar 2017 Temat postu: Ktm exc-f 250 przelozenie |
|
Witam,mam w ktm exc-f 250 przelozenie 12/52 i jego prędkość max to 130 a przelotowa około 90,jakie przełożenie wystarczy aby prędkość przelotowa była 100-110 a prędkość max 140 lub wiecej ?? |
|
|