Autor Wiadomość
Mechanik90
PostWysłany: Czw 21:16, 20 Kwi 2023    Temat postu:

henio12323 napisał:
to co było problemem ?
różnica w przekaźniku zapłonu i co za tym idzie w całej wiazce
Gość
PostWysłany: Wto 8:26, 26 Lip 2022    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź jak rozwiąże problem napewno podzielę się rozwiązaniem.
henio12323
PostWysłany: Pon 18:08, 25 Lip 2022    Temat postu:

pare razy miałem na serwisie fura która juz ewidentnie miała dosc - ale zatartej nigdy nie miałem - moze po prostu wtedy nikt nie korzystał z uszług naszego serwisu. za to miałem ze 2 przypadki niskiego cisnenia, raz to była uszkodzona pompa ( cos z napedem ) raz uszkodzona uszczelka pokrywy sprzęgła - na szczescie w pore skontrolowane bo jeździc z tym sie moze skonczyc źle
Gość
PostWysłany: Pon 12:53, 25 Lip 2022    Temat postu:

Jest środek sezonu wszyscy mechanicy zarobieni. Czujnik wymienię sam a do pomiaru ciśnienia nie mam sprzętu 😕 koszt czujnika też nie jest kosmiczny. Spotkałeś się z poważnymi awariami tego silnika?
henio12323
PostWysłany: Pon 11:46, 25 Lip 2022    Temat postu:

zmierz cisnienie oleju szkoda czujnika w ciemno wymieniac - szkdoa kasy
Gość
PostWysłany: Pon 11:37, 25 Lip 2022    Temat postu:

Witam czy udało się rozwiązać problem niskiego ciśnienia oleju? Przed weekendem dopadł mnie ten problem. Ilość oleju w okienku się zgadza, ale zdziwił mnie mocno zgnieciony filtr oleju. Po wymienie na nowy dalej pojawia się kontrolka. Nie pali się cały czas, pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów i gaśnie podczas wciśnięcia sprzęgła. Zamówiłem czujnik ciśnienia oleju. Macie jakiś pomysł. Motocykl to Duke 390 2017r przebieg 6 tys.
henio12323
PostWysłany: Czw 19:44, 15 Lip 2021    Temat postu:

to niestety trzeba rozbierac dalej
skoro pompy działaja, to albo jest jakas nieszczelnosc - szczerze to te silnik isa na tyle pancerne ze nigdy takiego nie remontowałem, nie mam pojecia czy sa jakies komory, i albo taka komora jest nieszczelna, albo jest gdzies przeciek - np uszkodzony zaworek bypass, albo czasami sa sruby które przy okazji zamykaja jakis kanał, ewentualnie cos typu dysza natryskowa wykręcona - i są spadki cisnienia na tyle że olej sie przelewa w nieprawidłowy sposób. tak czy inaczej, jakakolwiek by to nie była usterka, trzeba rozbierac
Rafi80
PostWysłany: Czw 18:25, 15 Lip 2021    Temat postu:

Pompy wyglądają na sprawne, jak i wszystko po drodze.
Odmy suche i drożne.
Dalej to już rozpolawiać silnik trzeba.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:34, 14 Lip 2021    Temat postu:

czyli brzmi to jak uszkodzona jakas pompa oleju - rozbieraj, diagnozuj
Rafi80
PostWysłany: Śro 19:57, 14 Lip 2021    Temat postu:

Odgrzewam trochę podobny problem.
W trakcie jazdy napis niskie ciśnienie oleju.
Na okienku stan pusto czyli lewy dekiel.
W prawym deklu oleju ponad półowa dekla.
Wylewa się przez korek ten którym kręcimy wałem.
Po spuszczeniu oleju jest dokładnie tyle ile powinno być.
Wlanie ponowne, jest pełne okienko.
Przejechane 40km i ta sama sytuacja.
Prawy dekiel full, lewy pusty.
OctanePL
PostWysłany: Pią 13:16, 30 Sie 2019    Temat postu: Re: Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem

kamiltoja123 napisał:
Witam , Posiadam Duka 125 (wersja bez ABS) ,


Cześć, zrobiłem podobnie jak Ty, także do ramy od 125 (bez ABS) przerzuciłem silnik od 390 (ABS) - wszystko git malina, ale pytanie jakie mam dotyczy problemu z licznikiem, który nie wskazuje prędkości - wiem, że wszystko powinno iśc przez moduł abs ale, że nie mam ABSu zastanawiam się czy udało Tobie się ten problem jakoś rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc.
henio12323
PostWysłany: Pią 16:07, 29 Cze 2018    Temat postu:

to co było problemem ?
Dominik1983
PostWysłany: Pią 12:27, 29 Cze 2018    Temat postu: swap ktm

Komputer był przełożony z 390 ,ogólnie problem rozwiązany , ale jeżeli ktoś planuje taki swap to żeby go wykonać potrzeba
-silnik 390
-wiązka kompletna 390 (różnica w przekaźniku sterującym pracą silnika co za tym idzie w wiązce)
-łapy mocujące silnik przód plus śruba 390
-sterownik silnika 390
-zegary 390
-linka sprzęgła 390
-kompletny układ wydechowy 390
-przepustnica z obudową filtra powietrza (dwie rurki do odmy)
-chłodnica wody (większa w ktm 390)
-zębatka napędowa na silniku (w 390 gruby frez)
to by było na tyle
henio12323
PostWysłany: Śro 19:26, 27 Cze 2018    Temat postu:

powinieneś albo oddać do KTMa na adaptacje parametrów, mogą byc rozjechane niektóre parametry, komputer od 125tki "mysli" inaczej niz 390 o ile jest w ogóle ten sam. trzeba wgrac inna mape zapłonu, posprawdzac ustawienie TPSów, skasowac parametry adaptacji
Dominik1983
PostWysłany: Śro 13:17, 27 Cze 2018    Temat postu: swap ktm

oczywiście przed przekładką obydwa jeździły normalnie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group