Autor Wiadomość
przemkoczubek1994
PostWysłany: Śro 22:17, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Nie nie u mnie jest cos innego podejrzewam ze pierścienie przepuszczają ciśnienie i sie cofa w dół silnika i wytwarza cisnienie. Mechanik wziął 200zl bo to mój kolega fakt ze dopiero wchodzi w ten temat bo niedawno założył warsztat, ale przed moim robił swojego takiego samego ktm i wiele innych No ale w moim cos poszło nie tak.



Panowie dzis raz z moim (innym kolega niz ten co skladal moto) kolega mechanikiem chyba doszlismy do sedna sprawy, otoz zmierzylismy tlok oraz cylinder wszystko w granicach normy, malo tego wlozylismy tlok z pierscieniami do cylindra i zalalismy zmywaczem do hamulcow ruszalismy tlokiem gora dol i nie poleciala ani kropla czyli wychodzi na to ze to ze soba jest szczelne, i zauwazylismy ze na cylindrze wszedzie odcisnela sie tak samo uszczelka pod glowica tylko nie odcisnela sie pomiedzy otworem na lancuch rozrzadu a tlokiem, wszystko wskazuje na to ze to krzywa glowica albo poprostu nie rowno docisnieta glowica, a wracajac do tego podczas rozbierania glowicy byl wlasnie w tym miejscu olej.
szo
PostWysłany: Śro 16:39, 05 Kwi 2017    Temat postu:

a tak z ciekawości, ile wziął za robociznę mechanik?
krzysztof_eM
PostWysłany: Śro 16:07, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Miałem podobną sytuacje gdy wymieniałem uszczelkę pokrywy sprzęgła . Motor dosyć długo leżał na boku i po odpaleniu z odmy wydmuchiwało olej ale w znikomej ilości i było słychać uchodzące powietrze. Motor się zagrzał i problem znikł może u ciebie jest podobnie?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:20, 04 Kwi 2017    Temat postu:

hmm teoretycznie by mogło. jest dosyć wąski pasek uszczelki miedzy komorą spalania a miejscem gdzie chodzi łancuszek rozrządu. w sumie to by mogło byc mozliwe jak uszczelki były nie oryginalne tylko z zamiennika
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 21:07, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Tylko olej leci, wiem ze nie z kosmosu moje pytanie było czy głowica tez może przepuszczać
henio12323
PostWysłany: Wto 20:49, 04 Kwi 2017    Temat postu:

no raczej z kosmosu sie tam nie bierze Very Happy

w zdrowym silniku odme praktycznie powinno dac sie zatkać i sie nie powinno wiele dziac - tam powietrze pulsuje, moze sie zmienic pod wpływem temp itp. ew lekki wzrost. a jak nabija cisnienie to nie za dobrze. dziwne że oleju nie bierze. ciekawe czy jakby był zwalony pierscien pierwszy a olejowe zdrowe to czy by nie przepuzczało cisnienai a zatrzymywało olej.

a dym leci odmą czy tylko olej?

zacznij od sprawdzenia ilosci oleju.
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 20:44, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Jak zatkam palcem odme i kopne i odetkam palca to słychać ze z odmy ucieka dość duże ciśnienie, myślisz ze ciśnienie przepuszczają pierścienie i idzie w olej?
henio12323
PostWysłany: Wto 20:22, 04 Kwi 2017    Temat postu:

około 1.5 litra.

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

miałby buta jak trzeba Smile ale to prawda pobierał by olej i spalał
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 20:17, 04 Kwi 2017    Temat postu:

A może to mój błąd bo zawsze dolewalem tak żeby było w połowie oczka, gdyby sie któryś z pierścieni podwinął to by albo puszczał dyma albo by mocy nie miał a ma buta dobrego
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 20:14, 04 Kwi 2017    Temat postu:

A tak mniej więcej ile powinno być oleju 1.5l ? Jutro spuszczę olej z ciekawości i sprawdzę ile go tam jest
henio12323
PostWysłany: Wto 20:04, 04 Kwi 2017    Temat postu:

tyle zeby było widac w oczku

jak sprawdzic ? odpalasz minimum na 10 sekund powiedzmy.

stawiasz moto w pionie, czekasz ze 2 minuty, i kontrolujesz stan. ma byc poziom w oczku a czy juz tam minimum czy pełne to obojętne w zasadzie.

ale musiało by byc duzo za duzo zeby wyrzucało odmą. ogólnie jak masz wałek wyrównazający to ciezko zeby olej był w odmie na odpalonym silniku... moim zdaniem cos poszło nie tak przy składanie tłoczka. moze mu sie pierscien podwinał albo cos.
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 19:54, 04 Kwi 2017    Temat postu:

No przed remontem tego właśnie nie było a prawidłowo ile powinno być oleju w silniku? I jak to jest ze w oczku raz mi pokazuje ze nie ma oleju raz ze jest do połowy oczka
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 19:53, 04 Kwi 2017    Temat postu:

No robiony był cały remont wszystkie nowe uszczelnienia na całym silniku wszystkie łożyska, nowa korba prox, tłok wossner, zawory prox, rozrzad iwiss, uszczelki cały komplet athena
henio12323
PostWysłany: Wto 18:15, 04 Kwi 2017    Temat postu:

a co on tam jeszcze robił ? rozpoławiał silnik ? wczesniej pred remontem tego nie było ?
przemkoczubek1994
PostWysłany: Wto 17:43, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Oj nie mam pojęcia ile zalał ale jak moto zimne to jest połowa oczka a na ciepłym nie sprawdzałem ponieważ moto teraz nie odpalam No wali konkret tym olejem ściągnąłem węża z odmy i jak kopałem to waliło olejem do góry po cylindrze także przedmuch jest konkrety jak myślicie przez co aż tak wali tym olejem tłok i pierścienie nowe cylinder stan bdb

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group