Autor Wiadomość
Robson148
PostWysłany: Śro 21:36, 05 Kwi 2017    Temat postu:

okej, dzięki. Czekam z niecierpliwością, rozjaśniliście mi bardzo sprawę. Dziwie się, że poprzedni właściciel tak to zostawił, no ale cóż. Confused
Jeśli chodzi o części 2-3-4 to doszedłem do wniosku, że może jest to tak jakby odgrodzenie odpowietrzania od oleju (by olej nie wylatywał odmą), gdyż to odpowietrzanie idzie przez środek wałka, jest zakończone plastikowym króćcem i idzie do pokrywy a to wszystko przez odmę. Wink
henio12323
PostWysłany: Śro 21:17, 05 Kwi 2017    Temat postu:

te częsci jutro sprawdze dokładniej

ale w opisie częsci jest cos o odpowietrzaniu.

co do dekompresatora - to w skrócie jest to zwykle wałek z przeciwwagą i spręzynka. normalnie przeciwwaga dociaza wałek tak że sie przekręca i wystaje ponad obrys wałka rozrządu - tym wystającym elementem, wciska zawór wtedy kiedy powinien być zamkniety. - minimalnie go uchyla, i łatwiej jest przełamać GMP przy odpalaniu. po odpaleniu od ilustam obrotów siła odsrodkowa działa na tą przeciwwage i sie przekręca i jest gładko z wałkiem.
Robson148
PostWysłany: Śro 20:49, 05 Kwi 2017    Temat postu:

motocykl ma przejechane 180mth, mało co o nim wiem gdyż od 15 mth go używam. Jesteś w stanie opisać co robią części numer 2-3-4? Oraz na jakiej zasadzie działa dekompresator? Co on dokładnie naciska? Bezpośrednio zawór?
Mam mieszane uczucia co do tego motocykla Confused
henio12323
PostWysłany: Śro 19:22, 05 Kwi 2017    Temat postu:

ostatnio znajomy rozbierał SXFa i miał autodekompresator trytytką złapany ;D tez sie zastanawiam czemu ( był w pełni sprawny itp ) jakas grubsza akcja musi byc Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:08, 05 Kwi 2017    Temat postu:

mam manual, pisz na PW
autodeko powinno być bo rozrusznik łatwiej będzie kręcił, dziwne że ktoś to powyjmował.
ile masz tam najechane?
Gość
PostWysłany: Śro 18:41, 05 Kwi 2017    Temat postu:

zrobiłem tak jak podałeś to w serwisówce Wink Na zdjęciu widać, że też idealnie nie zachodzą się kreski. Co o tym myślisz? Może łańcuszek rozrządu do wymiany? Czy jest okej i odpuścić? Jeśli chodzi o części numer 2-3-4 to KTM Serwis nie umiał powiedzieć mi przez telefon do czego to służy, ale możliwe że jest tak jak mówisz.
Przed chwilą byłem znów obadać głowicę i cały dekompresator jest wyjęty. Dziwne dlaczego, ale na pewno przez to KTM ma lekkie problemy z odpaleniem.
Masz może cały plik repair manual? Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Śro 14:54, 05 Kwi 2017    Temat postu:

hej
zdjjęcie z repair manuala:

części 12,13,14 to od autodekompresatora,
2,3,4 to do odpowietrzenia - o ile dobrze kojarzę to z drugiej strony (część 4Cool jest wyscie do odmy
Robson148
PostWysłany: Śro 13:11, 05 Kwi 2017    Temat postu: Wałki rozrządu, coś jest nie tak

Witam, pierwszy raz w swoim nowym KTMie SXF 250 2014 chciałem sprawdzić luzy zaworowe. Zrobiłem to książkowo, zablokowałem wał śrubką (GMP na 100% prawidłowe), lecz znaczki na wałkach nie pokrywają się idealnie (zdjecie w załączniku). Co najgorsze zauważyłem, że tryby wałków nie posiadają wszystkich części- na zdjęciu z katalogu mam je zaznaczone. Co o tym myślicie, za co odpowiadają te brakujące części. Z góry dziękuję Very Happy
[url] https://drive.google.com/file/d/0BwHo2sydaMewbTNCV252YUU5elE/view?usp=sharing [/url]
[url] https://drive.google.com/file/d/0BwHo2sydaMewOW44WWJ0OGZxOUU/view?usp=sharing [/url]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group