Autor |
Wiadomość |
Robson148 |
Wysłany: Śro 21:36, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
okej, dzięki. Czekam z niecierpliwością, rozjaśniliście mi bardzo sprawę. Dziwie się, że poprzedni właściciel tak to zostawił, no ale cóż.
Jeśli chodzi o części 2-3-4 to doszedłem do wniosku, że może jest to tak jakby odgrodzenie odpowietrzania od oleju (by olej nie wylatywał odmą), gdyż to odpowietrzanie idzie przez środek wałka, jest zakończone plastikowym króćcem i idzie do pokrywy a to wszystko przez odmę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:17, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
te częsci jutro sprawdze dokładniej
ale w opisie częsci jest cos o odpowietrzaniu.
co do dekompresatora - to w skrócie jest to zwykle wałek z przeciwwagą i spręzynka. normalnie przeciwwaga dociaza wałek tak że sie przekręca i wystaje ponad obrys wałka rozrządu - tym wystającym elementem, wciska zawór wtedy kiedy powinien być zamkniety. - minimalnie go uchyla, i łatwiej jest przełamać GMP przy odpalaniu. po odpaleniu od ilustam obrotów siła odsrodkowa działa na tą przeciwwage i sie przekręca i jest gładko z wałkiem. |
|
|
Robson148 |
Wysłany: Śro 20:49, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
motocykl ma przejechane 180mth, mało co o nim wiem gdyż od 15 mth go używam. Jesteś w stanie opisać co robią części numer 2-3-4? Oraz na jakiej zasadzie działa dekompresator? Co on dokładnie naciska? Bezpośrednio zawór?
Mam mieszane uczucia co do tego motocykla |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:22, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
ostatnio znajomy rozbierał SXFa i miał autodekompresator trytytką złapany ;D tez sie zastanawiam czemu ( był w pełni sprawny itp ) jakas grubsza akcja musi byc |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:08, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
mam manual, pisz na PW
autodeko powinno być bo rozrusznik łatwiej będzie kręcił, dziwne że ktoś to powyjmował.
ile masz tam najechane? |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 18:41, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
zrobiłem tak jak podałeś to w serwisówce Na zdjęciu widać, że też idealnie nie zachodzą się kreski. Co o tym myślisz? Może łańcuszek rozrządu do wymiany? Czy jest okej i odpuścić? Jeśli chodzi o części numer 2-3-4 to KTM Serwis nie umiał powiedzieć mi przez telefon do czego to służy, ale możliwe że jest tak jak mówisz.
Przed chwilą byłem znów obadać głowicę i cały dekompresator jest wyjęty. Dziwne dlaczego, ale na pewno przez to KTM ma lekkie problemy z odpaleniem.
Masz może cały plik repair manual? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 14:54, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
hej
zdjjęcie z repair manuala:
części 12,13,14 to od autodekompresatora,
2,3,4 to do odpowietrzenia - o ile dobrze kojarzę to z drugiej strony (część 4 jest wyscie do odmy |
|
|
Robson148 |
|
|