Autor |
Wiadomość |
Bartolini2721 |
Wysłany: Czw 21:02, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Sprawa wygląda następująco. Mam dwa moduły. Mój na bialo niebieskim kablu bije 150v, kupny 180v. Iskry jak dalej nie było tak nie ma. Jezeli rozepne bialo niebieski i zepnę to jedna iskra przeskoczy, na rozruszniku 1 czasami 1 na 6-10 obrotów. Oporność pierwotnego uzwojenia 1om, wtórnego 12,8 kilo oma, na zielonym kablu mam 40v, oporność fajki 5 nie cale kilo omów, impulsator oporność 96 omów przy kręceniu skacze 90-100omow i generuje 1v. Jezeli odepnę cewkę i masuje ja kablem to nie daje iskry. Gdzie szukac przyczyny? |
|
|
Bartolini2721 |
Wysłany: Śro 23:07, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Może ktoś określić czy da rade odpalić silnik czarny na module od szarego?
Ewentualnie czy czujnik stopki, sprzęgła, luzu ma wpływ na załączanie modułu? Jak je sprawdzić? |
|
|
Bartolini2721 |
Wysłany: Sob 17:28, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
0,75mm. Sa na pęczki ale z szarym silnikiem. Dzisiaj moduł zaczął skwierczeć jak rozpiąłem czujnik stopki. Potem wpiąłem inny spalony moduł żeby go sprawdzić i po powrocie do mojego modułu przestał skwierczeć-iskry brak. |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 16:55, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Bartolini2721 napisał: | Jeżeli jest sprawny to jestem chętny.
Jeszcze mam pytanie jak sprawdzić stator? Na rozruszniku daje mi 4,5V. Czy to normalne?
Dzisiaj odziwo moduł zaczął smażyć. Odpaliłem przejechałem dosłownie 500m 1..2...3.. i tak jak by mi ktoś stacyjkę wyłączył zjechałem na pobocze i nie chciał odpalić tylko raz prychnął. Zacząłem pchać po 100metrach spróbowałem jeszcze raz, odpalił. Udało mi się przejechać 20metrów i finito.
Różnicą jest to że moduł zaczął smażyć po przekręceniu stacyjki ale dalej jest problem z iskrą.
Czy na pewno jest to moduł? |
Sprawdź odległość impulsatora od magneta |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 16:42, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
mialem cos podobnego i winny byl stator , po nagrzaniu sie iskra wcinalo , ale na zimno palil od kopa .. , tylko ja mam inny zaplon SEM-a , Ty masz zaplon od lc4 640 , na allegro na peczki 640 na czesci. |
|
|
Bartolini2721 |
Wysłany: Pią 22:12, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Jeżeli jest sprawny to jestem chętny.
Jeszcze mam pytanie jak sprawdzić stator? Na rozruszniku daje mi 4,5V. Czy to normalne?
Dzisiaj odziwo moduł zaczął smażyć. Odpaliłem przejechałem dosłownie 500m 1..2...3.. i tak jak by mi ktoś stacyjkę wyłączył zjechałem na pobocze i nie chciał odpalić tylko raz prychnął. Zacząłem pchać po 100metrach spróbowałem jeszcze raz, odpalił. Udało mi się przejechać 20metrów i finito.
Różnicą jest to że moduł zaczął smażyć po przekręceniu stacyjki ale dalej jest problem z iskrą.
Czy na pewno jest to moduł? |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 21:55, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Powinienem mieć w garażu taki moduł, ale jeszcze nie wiem kiedy będę w garażu, żeby sprawdzić |
|
|
Bartolini2721 |
Wysłany: Pią 21:23, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Próbowałem już na kilku forach i nikt nic nie wie. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pią 16:46, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Uderz na forum Lc4 - http://lc4.pl/
Tam szybciej dostaniesz sensowną pomoc, tu w dalszym ciągu panuje kult RFS-a. |
|
|
Bartolini2721 |
Wysłany: Pią 13:18, 14 Kwi 2017 Temat postu: LC4-E 640 Spalony moduł. |
|
Jako, że jest to pierwszy mój post na tym forum chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Potrzebuje pomocy z moim modułem. Jest to Kokusan CB7459. Moduł nie podaje iskry, trzeba go porozpinać, popukać, poruszać kablami i przy odrobinie szczęścia zacznie działać. Wtedy słychać takie gotowanie charakterystyczne dla tych modułów. Po wyłączeniu napięcia stacyjką lub kill switchem mamy powtórkę z rozrywki. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Firma zajmująca się naprawą podała mi czas oczekiwania 4tyg, dla mnie to jest za dużo.
Dostałem od kolegi z forum supermoto za darmo drugi moduł spalony, rozebrałem go, zdjąłem gumę mam całą płytkę na wierzchu, jeśli chcecie mogę wam wstawić foty.
Znalazłem w necie moduły PROGCDI, sprzedający twierdzi, że bez problemu podpasuje do ktm lc4 640. Niestety mam taki problem, że u mnie se statora i impulsatora wychodzą po dwa kable, które wchodzą bezpośrednio do kokusana. Do PROGCDI przewidziane jest po jednym wejściu od statora i impulsatora. Druga sprawa to mapa zapłonu, której nigdzie nie mogę znaleźć. Przejrzałem już z 5 serwisówek. W serwisówce znalazłem tylko wzmiankę o punkcie na magnecie. Mogę zmierzyć kąt od tej kreski do GMP, ale co mi to da jak kąt wyprzedzenia musi się zmieniać w zależności od obrotów.
Ewentualnie jaki moduł podpasuje do takiego lc4?
Błagam Panowie pomóżcie, motocykl stoi już ponad 2tygodnie a pomocy znikąd. |
|
|