Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Śro 11:28, 18 Sty 2012    Temat postu:

wszystkie 600tki w tym nawet te przejściowki z 1993 mają wal z 35mm sworzniem, mają rownież cylinder 95mm do 1992 roku napis ktm w kółku w 1993 roku bez niego.
wszystkie 620 tki i 640 maja już sworzeń 40mm, wał da się bez problemu przelożyć, ja w moim 600 mam wal z 620, owszem jest krotszy skok ale wcale to nie oznacza mniejszej mocy, w 1998 nawet wrócili do cylindra 95mm i powstał 540SXC, splanujesz trochę głowicę lub cylinder to stopień sprężania odzyskasz, stracisz jedynie na ząbkach w napinaczu.

nie próbowałem jedynie wału z 640tki, ten ma tyle samo skoku co 600tka
muniek90
PostWysłany: Wto 0:09, 17 Sty 2012    Temat postu:

Jest to możliwe... Z tego co wiem to silnik 620 ma mniejszy skok, a większą średnicę tłoka. Po założeniu wału 620 do 600 masz mniejsza pojemność=mniej mocy. Cena samej głowicy..dobry zakup:) Tłok 95mm?
larsson8
PostWysłany: Pon 14:31, 16 Sty 2012    Temat postu: Czy wał korbowy w KTM 600 ,620 i 640 są takie same??

Witam kupiłem silnik na podmiankę. Za 350zł z przesyłka. Silnik jest jak na ta cene dobry i kompletny tylko korba do wymiany. Rozbiłem wał a tu ząk!!! sworzeń korby ma zamiast 35mm 40mm. czy to możliwe że jest to wał od 620??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group