Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 20:12, 23 Kwi 2017    Temat postu:

gaźnik ma byc wyregulowany tak żeby go nie zalewało, ani nie było za ubogo i tyle. nie mozna go zubożyc żeby mniej palił bo uszkodzisz sobie silnik. i zamiast kilku dyszek na paliwo wydasz kilka stówek na tłoczek.
zwłaszcza w tulei.

mozliwe że teraz masz za bogato - wtedy rzeczywiscie regulacja miała by sens i nieco by obniżyła spalanie,
MatiEXC
PostWysłany: Nie 17:58, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Znajomemu gg ec 250 w jakieś 2,5h jazdy po lesie spalił niecałe 10l. To jest normalne w starych motocyklach, wysłużony gaźnik itp też robią robotę. Na własne oczy widziałem exc 380 z gaznikiem keihin 38, spawakiem po portingu itp, generalnie bardzo dużo modów, palił 18l na godzinę jazdy po torze, także nie masz co narzekać, tylko to było zrobione profesjonalnie a nie po spartańsku Wink Co ci da obniżenie poziomu paliwa ? Nic to nie da, a będzie skutokowało to tym że po paru dłuzyszch, mocniejszych odkręcaniach manety silnik bedzie robił buuu, bo nie dostanie mieszanki, a zanim spłynie do komory to zdąży wszystko wyssać.
Fourier
PostWysłany: Nie 16:42, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Wystarczy że ktoś kto robił tuleje spieprzył okna i juz będzie palić jak smok. Zmniejszaniem dysz i wymianą iglicy nic nie osiagniesz - co najwyżej go zatrzesz albo wypalisz dziurę w tłoku. Poza tym te spalanie z EXC 250 to jakieś nierealne (chyba że stoi te dwie godziny na wolnych obrotach).
zbyster
PostWysłany: Nie 16:14, 23 Kwi 2017    Temat postu:

po prostu chcę trochę ograniczyć paliwożerność. Więc spróbuję zamontować mniejszą dyszę i zobaczę co będzie się działo. A kolor świecy po jakim czasie pracy silnika należy sprawdzić? 10 min wystarczy?

A może trzeba założyć dłuższą iglicę?

A obniżenie poziomu paliwa w komorze pływaka wpłynie na spalanie?

Ps. Ktm 380 z 1997roku pali mniej od tego exc 300, to chyba coś jest nie tak
sparci
PostWysłany: Nie 15:43, 23 Kwi 2017    Temat postu:

zbyster napisał:
Czy zakladanie mniejszej dyszy głównej ma sens?O raz czy obnizenie poziomu paliwa w komorze plywakowej coś da?

Ma sens jesli chcesz go zatrzeć😉 Generalnie ustawienia gaznika zaczynaj od tego co proponuje fabryka i potem dostrajasz pod swoje moto (masz tuleje i stosunkowo stare moto wiec ustawienia fabryczne nie zdadzą egzaminu). Reguluj na podstawie tego jak silnik pracuje i poprzez kolor swiecy, jesli dazysz do jazdy o kropelce to jedyne co osiagniesz to zatarcie silnika 😉
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Żebyś tylko nie zatarł bo będzie za ubogo. Kompresję chociaż mierzyłeś ?
chaamik
PostWysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017    Temat postu:

w moim starym exc 200 tez potrafiłem w 1,5h spalic 7l, wiec to normalny wynik.
zbyster
PostWysłany: Nie 13:45, 23 Kwi 2017    Temat postu:

nie mam oczekiwań jakiś wygórowanych, ale myślałem że te wyniki powinny być porównywalne, a różnica pomiędzy 250 a 300 w spalaniu jest kolosalna.

Czy zakładanie mniejszej dyszy głównej ma sens? ORaz czy obniżenie poziomu paliwa w komorze pływakowej coś da?
henio12323
PostWysłany: Nie 7:43, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Tuleja. Stare moto duzy silnik. Sport wydech.... Wynik spalania jest calkiem ok
MatiEXC
PostWysłany: Nie 1:03, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Nie wiem co wymagasz od 18 letniego motoru, gdzie gaźnik itp są już dość mocno zuzyte, zresztą motocykle z tego roku były inaczej strojone niż teraźniejsze i napewno sobie więcej wypiją. Wyreguluj porządnie gaźnik, bo duże spalenie to już głowna przyczyna niewyregulowanego gaźnika.
zbyster
PostWysłany: Sob 21:54, 22 Kwi 2017    Temat postu: exc 300 1999rok b dużo pali

witam, exc 300 1999rok dużo pali, dysza główna aktualnie 160 (przedtem była 170 ale też dużo paliło)iglica na samym dole, a exc pali jak smok.
Pełny bak (bodajże 7L)spali w 1,5h jazdy podczas gdy exc 250 z 2003 roku nie spali nawet 5 litrów na 2 godziny jazdy.
Co jeszcze można zmienić/podregulować? Dyfuzor FMF Fatty. EXC na tuleji.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group