Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:27, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
nie chodzi o firme o tym napisałem chodzi o to że oryginały są zazwyczaj igiełka przy igiełce, siła nacisku rozkłąda sie na wiekszą ilosc igiełek, zamienniki czesto sa w koszyczkach z połową iloscią igiełek, z doswiadczenia wiem że to leci szybko.... wiec w tym jedyny problem
a poza tym to oczywiscie - sam nawet czesto stosuje zamienniki i z powodzeniem to sie sprawdza |
|
|
GaCek |
Wysłany: Śro 20:16, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: |
albo nadal szukaj zamienników ale jak wspomniałem - moze byc problem |
Myślisz że INA czy NTN jest gorzej wykonane od oryginału?? Wątpię.
Zakładaj "zamienniki" dobrej jakości i nie wnikaj. Większość łożysk dostaniesz praktycznie od ręki. Wałki serwis a reszta do dostanie bez większego problemu.
Częsty serwis czyt. kontrola i smarowanie wystarczy na długo. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:15, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
moze nie byc do twojego modelu
tego duzo nie było wiec nie ma duzo zamienników. pozatym w lc4 nie wymienia sie to tak czesto jak np w EXC i producenci zamienników nie chcą produkować czegoś co nie bedzie chodliwym towarem
opcje są dla mnie takie - przy oszcżednosciach
podobierac łozyska pod wymiar - nie jest to do konca łatwe, bo bywają rózne łozyska, czasem ciezko dobrac odpowiednie, nie mówie o wymiarze a o parametrach.
posprawdzaj tulejki, jak maja jakies slady to mozesz je wymienic z oryginału ( na sztuki kupując )
albo nadal szukaj zamienników ale jak wspomniałem - moze byc problem |
|
|
Insanus |
|
|