Autor Wiadomość
MatiEXC
PostWysłany: Nie 13:25, 14 Maj 2017    Temat postu:

Jeśli chodzi o kolor świecy z 1 zdjęcia to jest ok, na 2 zdjęciu jest troche za sucho.
TheGreat
PostWysłany: Nie 10:04, 14 Maj 2017    Temat postu:

Czyli z tego wnioskuję, że muszę wzbogacić trochę skład mieszanki?
henio12323
PostWysłany: Sob 18:22, 13 Maj 2017    Temat postu:

troche jasnawa, w motocyklu z dotryskiem paliwa lepiej jak jest za ciemna niz za jasna. u ciebie jakby byla troszke jasniejsza to by bylo juz kiepsko.

najpierw srubka najlepiej sie pobawic najmniejsza ingerencja
TheGreat
PostWysłany: Sob 15:18, 13 Maj 2017    Temat postu:

Tak wygląda świeca:
http://oi63.tinypic.com/4lgbc3.jpg
Moim amatorskim okiem nie jest najgorzej. Co myślicie?
Tutaj dla porównania stara wymieniona jakieś 20mth temu:
http://oi63.tinypic.com/1zlbolw.jpg


Dzisiaj włożyłem czysty nasączony filtr powietrza, przekręciłem manetką 2 razy i od 2 kopa odpalił. Muszę też sprawdzić aku bo ledwo dzisiaj zakręcił rozrusznik. Po prostu chyba wtedy zalałem gaźnik i dlatego nie chciał odpalić. Ale gaźnik też by się przydało wyregulować, bo dzisiaj trochę jeździłem i przy najwyższych obrotach po odpuszczeniu gazu strzela w wydech. Co polecacie na początek? Iglica, dysze czy samą śrubą składu mieszanki się pobawić?
amek721
PostWysłany: Czw 18:14, 11 Maj 2017    Temat postu:

Polecam regulację gaźnika Laughing
Mam 450 '08 od lat pięciu i nie mam takich problemów
zwirek03
PostWysłany: Czw 17:14, 11 Maj 2017    Temat postu:

Miałem przez chwilę 450' z 08 to ni jak nie szło go odpalic po ruchu manetką a na ssaniu to zapomnij znalazłem patencik po wszystkich regulacjach bez ruchu gazem I bez ssania I nawet zimą palił jak Ta lala jak zapalił to szybko ssanie I wtedy już wszystko Oki nie gasł Laughing Jak tylko ruszyłem gazem albo wyciągnąłem ssanie Od razu kibel I wtedy tylko kopka za 20-30 razem
TheGreat
PostWysłany: Czw 11:14, 11 Maj 2017    Temat postu:

Sprawdzę to na dniach, dzięki za sugestie. Też tak myślałem od dłuższego czasu, że może być za bogato ustawiony, bo jak go odpalałem na ssaniu zawsze to pochodził 10s i gasł.
henio12323
PostWysłany: Czw 7:04, 11 Maj 2017    Temat postu:

nie do konca wg mnie problem ze swieca da sie poznac po wygrzaniu jej, rownie dobrze moze byc za bogato, i silnik zalewa stąd problemy z rozruchem, a goraca swieca sprawia ze paliwo z niej szybko odparowuje w razie co i rozruch jest latwiejszy, pewnie tez poprawia sie zaplon po rozgrzaniu. ale nie koniecznie to ma wplyw na diagnostyke samej swiecy
MatiEXC
PostWysłany: Śro 21:22, 10 Maj 2017    Temat postu:

Ale spróboj podgrzać i odpalić. Zobaczysz czy zadziała.
TheGreat
PostWysłany: Śro 21:17, 10 Maj 2017    Temat postu:

Tylko właśnie świeca była zmieniana 20mth temu.
MatiEXC
PostWysłany: Śro 21:03, 10 Maj 2017    Temat postu:

Spróbuj na zimnym silniku wykrecić świece nagrzać ją nad kuchenką i wkręcić i wtedy palić. Jak odpali to juz masz winowajce, miałem ten problem podobny tylko jak moto postało 2-3 dni to potem miało ciezko zapalić, zapalił i gasł, po wymianie świecy problem ustąpił.
TheGreat
PostWysłany: Śro 15:27, 10 Maj 2017    Temat postu:

Jak się wkręci na wysokie obroty i potem odejmie gaz to czasem strzeli, właśnie też myślałem żeby od gaźnika zacząć. Muszę sprawdzić jak świeca wygląda, jutro wrzucę foto.
KristofSX
PostWysłany: Śro 14:56, 10 Maj 2017    Temat postu:

łańcuch raczej nie, jak ciepły to strzela w wydech ? gażnik regulowałeś?
TheGreat
PostWysłany: Śro 14:16, 10 Maj 2017    Temat postu: KTM 450 EXC problem z odpaleniem

KTM 450 EXC 2010r. 240mth przebiegu, ostatnio mam problem z odpalaniem na zimnym silniku , z rozrusznika nie da się odpalić (bo aku słabnie i już potem słabo kręci), z kopki muszę z 10 razy kopnąć żeby odpalił. Na ciepłym silniku pali od strzała czy to z rozrusznika czy z kopki. Zawory sprawdzałem i mieszczą się w przedziałach podanych w serwisówce. Ostatnio zmieniałem też napinacz na ten od dirt tricks. Jakieś pomysły? Może być to wina wyciągniętego łańcuszka rozrządu?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group