Autor Wiadomość
SaNgaRdaLg
PostWysłany: Nie 12:06, 11 Cze 2017    Temat postu:

Rozwiązałeś już ten problem?

Pozdrawiam SaNga7
ciernik
PostWysłany: Wto 19:31, 16 Maj 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Potrzęś pływakiem - nie chlupie w środku?

Pływak sprawny, nic nie wskazuje na wade.
Raz jest dobrze a raz żle. Wystarczy motor położyć na bok i czasem puści i potem znowu jakiś czas jest dobrze.
Fourier
PostWysłany: Wto 19:24, 16 Maj 2017    Temat postu:

Potrzęś pływakiem - nie chlupie w środku?
ciernik
PostWysłany: Wto 19:07, 16 Maj 2017    Temat postu: Przelewanie paliwa

Mamy tu takiego upartego pacjenta.
ktm 250 2t 2013r
Przelewa paliwo z gaźnika. Jakby nie trzymał zaworek iglicowy.

Jest już nowy zaworek iglicowy, przepolerowane gniazdo i milion razy rozbierany i regulowany poziom paliwa.
Na chwilę jest dobrze i zaraz znowu żle - wygląda jakby pływak sie zawieszał, bo jak jest dobrze to dobrze, a jak żle to leje się mocno tj szybko.
Jakie jeszcze podejrzenia? Na co zwrócić uwage? W blaszce pływaka jest malutki dołek-ślad od zaworka - może to mieć wpływ? Nowy zaworek niczego nie zmienił, to teraz trochę szkoda kasy na nowy pływak w ciemno.

Przy próbach, wygląda wszystko ok, zawór zamyka, otwiera, niby ok. Wizualnie żadnych podejrzeń.
Chwilę dobrze a po dwóch wyjazdach od nowa.
A ha jeszcze bak czyszczony był i sitka w kraniku - nic Sad

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group