Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Nie 0:06, 28 Maj 2017    Temat postu:

1. Jeden bak to nie dwie mth tylko jedna mth.
2. Docierając 2t nie hamuj silnikiem, nawet przy normalnej jeździe nie jest wskazane hamowanie silnikiem jeżeli chodzi o 2t.
3. Czujnik temperatury nie wykorzystuje rozszerzalności cieplnej metali, tylko zmianę ich rezystancji
r3x
PostWysłany: Sob 23:23, 27 Maj 2017    Temat postu:

Dobra dzięki ludzie, pierwszy raz do niego oddałem ale już chyba raczej nie oddam hehe Very Happy
Gość
PostWysłany: Sob 23:17, 27 Maj 2017    Temat postu:

zmień mechanika:D.. yz450f to też full cross a jednak zamontowalem i do tej pory działa bez problemu:))
jak zamantujesz zobaczysz faknie jaka jest roznixa między nagrzewaniem silnika w lecie a zimie np Smile
MatiEXC
PostWysłany: Sob 23:13, 27 Maj 2017    Temat postu:

Czujnik temperatury inaczej cuzjnik bimetaliczny, wykorzystuje rozszerzalność cieplną róznych metali Smile
r3x
PostWysłany: Sob 21:55, 27 Maj 2017    Temat postu:

To wytłumaczy mi ktoś jak działa czujnik? To jest tak samo jak z licznikiem mth? Bo jestem zielony w tym temacie
bmxre
PostWysłany: Sob 21:32, 27 Maj 2017    Temat postu: A

Zmień mechanika Very Happy
r3x
PostWysłany: Sob 21:25, 27 Maj 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie widze problemu czemu w /sx sie nie da miec czujnika
mechanik tak stwierdził Very Happy
henio12323
PostWysłany: Sob 21:04, 27 Maj 2017    Temat postu:

poczytaj bo o tym sa ksiazki, bez sensu sie powtarzac ponownie.l

w duzym skrócie - nie ma co pałować ale nie ma co zamulac bo to tez niezdrowe. najwazniejsze to aby nie przegrza.c

i nie widze problemu czemu w /sx sie nie da miec czujnika
r3x
PostWysłany: Sob 18:52, 27 Maj 2017    Temat postu:

luksw napisał:
Ja po ostatnim remoncie po pierwsze zainwestowałem w czujnik temperatury, bardzo dobra sprawa szczególnie po remoncie pokazuje jak szybko nagrzewa się piec, jeżeli jeździsz enduro to bardzo się sprawdza, docierałem tak

Niestety ale takiej rzeczy w sx się nie da :/ można ale w exc
luksw
PostWysłany: Sob 16:46, 27 Maj 2017    Temat postu:

Takich tematów było mnóstwo Very Happy
Ja po ostatnim remoncie po pierwsze zainwestowałem w czujnik temperatury, bardzo dobra sprawa szczególnie po remoncie pokazuje jak szybko nagrzewa się piec, jeżeli jeździsz enduro to bardzo się sprawdza, docierałem tak

Pierwsze dwie mth (około bak) jazda spokojna, bez większych przeciążeń, hamowanie silnikiem ale bez jakiejś przesady, bez bezmyślnych postojów i grzania moto

Kolejne 2mth (następny bak) jeździłem już trochę żwawiej ale w dalszym ciągu bez grzania moto, pozwalalem żeby podczas wytracania prędkości silnik pracował na większych obciążeniach (w granicach rozsadku) raz na jakiś czas trochę mocniejsze odkrecenie manety

Ostatnie 2mth jeździłem praktycznie normalnie z tym że w dalszym ciągu uważałem na przegrzanie, jakiegoś ostrego pałowania silnika też się wystrzegałem

Tak właśnie wyglądało docieranie mojej yzf Very Happy wiadomo masz 2t ale zasada docierania jest bardzo podobna. Moje moto ma jakieś 20mth i wszystko jest w jak najlepszym porządku także z czystym sumieniem mogę polecić ten sposób docierania Smile
r3x
PostWysłany: Sob 14:01, 27 Maj 2017    Temat postu: SX 144 docieranie

Witam, tak jak w tytule, za pół mies. będę miał nowy cylek z nicasil'em razem z tłokiem, wałem, korbowodem i łożyskami. Wiem że nie należy jeździć na 100% odkręconej manecie i że trzeba pracować obrotami i biegami (raz większe raz mniejsze), ale czy mógłby mi ktoś napisać w jaki sposób jeździć przez np pierwsze dwie mth a w jaki sposób później przy docieraniu? Też w taki sam sposób czy już troszkę mocniej jeździć, ale też bez przesady? Co ile robić przerwy aby się nie przegrzał? Ile taki proces docierania trwa (mi mówiono że 10mth)? Już raz zatarłem przez przegrzanie i nie chcę popełnić drugi raz tego błędu.
Nie interesuje mnie odpowiedz w stylu "Słyszałem że gdzieś ktoś mówił że jego kolega..." Very Happy, chcę odpowiedzi od ludzi obeznanych w temacie
Jeśli bardzo podobny temat był na forum to przepraszam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group