Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Wto 21:36, 30 Maj 2017    Temat postu:

Sory, też fakt.
Ja raczej myślałem, że ubywa podczas garażowania.
Pytanie do barka, ubywa po jeździe czy po garażowaniu?
Swoją drogą to teoretycznie jeżeli zaraz przed jazdą odkrecisz korek, pojeździsz, poczekasz dzień to ciśnienie powinno wrócić do normy, nic nie powinno uciekać, jeżeli układ jest szczelny.
W innym poście pisałeś, ze masz problem z głowicą. Może powinieneś połączyć te fakty?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:01, 30 Maj 2017    Temat postu:

ale nie napisał ile płynu ubywa w

wiec trzeba doprecyzowac ubywa cały czas ? czy zostaje w okolicach zeberek ?
amek721
PostWysłany: Wto 20:44, 30 Maj 2017    Temat postu:

z tego co pisze kolega, to problem nie jest w tym że ucieka powietrze, tylko płyn... więc korek nie ma z tym nic wspólnego na logikę Very Happy
henio12323
PostWysłany: Wto 18:15, 30 Maj 2017    Temat postu:

a któredy ma uciec powietrze Very Happy jedyna opcja to korkiem on w zasadzie powinien byc szczelny do 1.X bara zaleznie jaki korek jest - a ty jaki masz wsadzony ?
amek721
PostWysłany: Wto 17:37, 30 Maj 2017    Temat postu:

na ciepłym owszem, ale troche dziwne że dzień po zgaszeniu dalej się utrzymuje. Tym bardziej dziwi, że nie ucieka gaz, a ucieka płyn.
Termostat nie powinien mieć z tym nic wspólnego. Posprawdzałbym dokładnie połączenia, podokręcał cybanty
henio12323
PostWysłany: Wto 17:32, 30 Maj 2017    Temat postu:

To uklad cisnieniowy jak noe ma cisnialenia tp jest zle. Na cieplym silniku zawsze bedzie
barek253
PostWysłany: Wto 16:52, 30 Maj 2017    Temat postu: cisnienie w chlodnicach

sto i pol w dwusuwie
wymienilem termostat na same weze ori z ktm i od tego czasu albo ubywa troche plynu albo nawet dzien po upalaniu jak odkrecam korek jest duze cisnienie i ucieka przez pare sekund
czy termostat ma cos do tego
czy to jakis inny problem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group