Autor Wiadomość
krzysiekka
PostWysłany: Pią 23:09, 09 Cze 2017    Temat postu:

mam zwykly kranik
SaNgaRdaLg
PostWysłany: Pią 22:22, 09 Cze 2017    Temat postu:

Dopowiem iż jeżeli masz kranik podciśnieniowy, to znaczy ten wchodzący do zbiornika paliwa to właśnie ON może być tego winowacją, może podawać zbyt małą ilość paliwa co skutkuje zbyt małą ilością cieczy w cylindrze.

Pozdrawiam SaNga7
henio12323
PostWysłany: Pon 20:55, 05 Cze 2017    Temat postu:

bo to nie jest takie proste. tu trzeba doswiadczenia najlepiej to zlecic komus, albo samemu sie dowiedziec co i jak i próbować. w ksiazce serwisowej pare info mozna wyhaczyć. mozesz na poczatek próbowac sama srubka składu sie bawic - najpierw ją znajdź to masz opisane w ksiazce serwisowej, potem spróbuj ustawic jak najnizsze obroty zeby nie gasł. i krec w jedna i druga strone co pół obrotu czekajac po kilka sekund i szukaj miejsca gdzie bedzie chodził nabardziej równo i gdzie bedzie miał najwyzsze obroty

w tym moto powinno byc ze 0.5 do 0 obrotów wykreconych powinien przygasac, najlepiej mu powinno chodzic na jakis 2 obrotach, a dalej 3-4 obroty powinien znowu bardziej nierówno pracowac
krzysiekka
PostWysłany: Pon 20:03, 05 Cze 2017    Temat postu:

to jak mam wyregulowac gaznik? bo na forum nic nie ma
henio12323
PostWysłany: Pon 19:56, 05 Cze 2017    Temat postu:

wiec gaźnik do regulacji
krzysiekka
PostWysłany: Pon 19:24, 05 Cze 2017    Temat postu:

popsikalem i nie zwiekszyly się, ale miałem problem z odpaleniem bo chyba za 6-ym razem zapalil Sad
henio12323
PostWysłany: Pon 19:15, 05 Cze 2017    Temat postu:

ale moze guma gdzies sparciała albo uszkodzona,

najłatwiej chyba sprawdzic to odpalajac i psikajac jakims łatwopalnym gazem, chociazby dezodorantem - jak obroty mocno wzrosną to znak ze cos gdzies jest nieszczelne
krzysiekka
PostWysłany: Pon 18:44, 05 Cze 2017    Temat postu:

sprezarka przedmuchalem od ssania, glowna i wolnych obrotow. a gdzie moze byc te lewe powietrze? gdzie to szukać? obejmy przy gazniku byly cale.
henio12323
PostWysłany: Pon 18:25, 05 Cze 2017    Temat postu:

dysza wolnbych potrafi byc mała - wiec na dobra sprawe jedno ziarenko piasku moze ją zapchać
jak faluja to albo cos jest do regulacji albo gdzies łapie lewe powietrze
krzysiekka
PostWysłany: Pon 13:23, 05 Cze 2017    Temat postu:

a wiec jestem po czyszczeniu gaznika, lecz jakos usyfiony nie byl ale przedmuchalem dysze i. założyłem nowa swiece. Pali jak powinien czyli od pierwszego ale... faluja obroty przed czyszczeniem też tak było
henio12323
PostWysłany: Pon 12:38, 05 Cze 2017    Temat postu:

Ja czyszcze profilaktycznie gaznik raz na rok
krzysiekka
PostWysłany: Nie 19:47, 04 Cze 2017    Temat postu:

czyli pozniej mogę Co jakiś czas np. co jeden bak odkrecic ta nakretke i wyrzucic syf bez sciagania gaznika?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:08, 04 Cze 2017    Temat postu:

to nie chodzi o predkosc, tylko o pecha - po prostu moze masz syf w gaźniku, i akurat cos sie zablokowało. tam od spodu masz taka duza nakretke w niej sie zbiera drobny syf który przejdzie przez wszystkie filtry i sitka - i sie osadza na dole, przy glebie rozwala sie ten syf z tego miejsca po całej komorze pływakowej i tak sie dzieje Very Happy wiec im czystsze masz paliwo i utrzymujesz gaźnik w czystosci to problemu nie bedzie

skoro nowe moto to to podstawowa sprawa zeby tam zajrzeć
krzysiekka
PostWysłany: Nie 18:54, 04 Cze 2017    Temat postu:

postaram się zajrzeć do gaznika, dziwi mnie bo jechałem bardzo wolno i takie skutki. jestem początkujący wiec. co będzie jak bedzie gleba przy większych prędkościach gdzie moto bedzie sunelo po piachu. bo teraz to tylko sie przewalilo na lewa stronę przy prędkości 10km/h
amek721
PostWysłany: Nie 18:36, 04 Cze 2017    Temat postu:

tak. pod warunkiem, że przed każdą wywrotką będziesz wsypywał piasek do baku...
przeczytaj jeszcze raz cały temat, może zajarzysz o co chodzi chłopakom

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group