Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 15:24, 17 Lip 2017    Temat postu:

Exc 525
piodeb88
PostWysłany: Nie 16:28, 16 Lip 2017    Temat postu:

Jestem tez z Grojca, jak robiłem przegląd u nas w mieście na jednej stacji diagnostycznej to sprawdził tylko VIN i przebieg jak moto stało postawione z boku hali. To wszystko. Bez odpalania, sprawdzania świateł, kierunkowskazów, sygnału, lusterka nawet nie zakładałem a on nie pytał o to. Już nie mówię o homologacji opon itd. Fakt jeżdżę tam od lat 3 samochodami ale myśle ze nie będziesz miał żadnego problemu.

A co do przelotów, latam przez miasto na exc od 3 lat, bez rejestracji, kierunków i nigdy jakoś mnie nie zatrzymali a mijałem się z policja wiele razy. Myśle ze jak nie jeździsz jak wariat i masz światła włączone to już wiele daje aby nie przyciągać ich uwagi.
henio12323
PostWysłany: Pią 20:05, 07 Lip 2017    Temat postu:

kazde są z DOT Very Happy bo to jest opisany wiek opony

jezeli chodzi ci o homologacje to np zobacz michelin AC-10 dobre opony dla amatora, gdzie sie lata i po czarnym i w terenie, nie idą w oczach, dosyc tanie w zakupie na przód polecałbym cos innego, ale tyl spoko
eltroc
PostWysłany: Pią 18:56, 07 Lip 2017    Temat postu:

To się jeszcze zapytam o opony takie z dot.jakie zakupić co by na tym pojeździć spokojnie w terenie i przeloty po czarnym.
henio12323
PostWysłany: Pią 18:13, 07 Lip 2017    Temat postu:

spalanie bedzie porównywalne, ja miałem 525 kumpel 450 - szczerze duzych róznic nie czułem oprócz tej w mocy - ale jak mówiłem przepasci to nie ma miedzy tymi motocyklami.

co do mocy to pewnie nie wykorzystasz, chociaz na prostym odcinku to kazdy moto moze sie okazac za słaby Very Happy

fabrycznie moto powinien przejsc przegląd czyli tak jak piszesz oponki, wydech, kierunki swiatła - a co ktos w miedzyczasie powywalał i pozmieniał to juz inna kwestia, przegląd kosztuje wszędzie tyle samo, jak pamietam 62 zł przeglad motocykla - róznie na stacjach sie czepiaja, jedni przepuszcza bez kierunków inni nie- zalezy od stacji, diagnosty podejscia do tematu. ja np kierunków nie miałem - bo prawie z kazdego wyjazdu wracałem z uszkodzonymi kierunkami - wiec wg mnie bezpieczniej jechac bez i wyraxnie pokazac reką, niz z uszkodzonymi. ale policja tak samo ma swoje widzimisie, jeden machnie na to reką inny zabierze dowód. a ty co zrobisz to juz twoja decyzja Very Happy
eltroc
PostWysłany: Pią 8:27, 07 Lip 2017    Temat postu:

W taki razie nie ma co się zastanawiać czyli tak podsumowując 400-450 można śmiało kupować. 525 sobie odpuszczę chyba nawet spalnie będzie mniejsze w 450. A pewnie i tak całej mocy do takiej jazdy nie wykorzystam.
A jeszcze takie pytanie jak wygląda sprawa przeglądu. Pewnie trzeba opony z homologacja światła kierunki sygnał. Jak ta sprawa wygląda. Ewentualnie koszta takiego kompletu do przeglądu.
Może to profanacja takiego motocykla ale nie lubię dyskutować z policją podczas kontroli na przelotach.
henio12323
PostWysłany: Czw 21:30, 06 Lip 2017    Temat postu:

skoro nie pasuje drz i lc4 i stać cie finansowo na EXC to nie widze problemu 400-450 bedzie spoko wyboirem. 400tka jest troszke bardziej hmm zmulona - mniej narwana niz 450tka. ale po DR i tak z kapci Cię wyrwie Very Happy zaleta ze chyba najbardziej zywotna z EXC jakie były Razz 450tka troszke agresywniejsza, 525 z kolei troche lepszy dół i wyzszy v max - ale tez róznica nie jest aż tak kolosalna, duzo tez zalezy od egzemplarza itd.do takiego szybkiego turystycznego endurzenia takie sprzety sa idealne
miałem 525 i tez latałem traski 20-100 km, szybkie przeloty, niezaleznie czy był kawałek czarnego, piachu, błota - moto jechało. wagowo po DR to bedzie piórko.
eltroc
PostWysłany: Czw 18:08, 06 Lip 2017    Temat postu:

Witam tu się zapytam co by forum nie zaśmiecać.
Sprzedałem dr650.3 lata latalem na tym motocyklu ale waga mi trochę przeszkadzała waga a poza tym był ok.
Przymierzam się do zakupu KTM 400 450 exc i teraz tak.
Mam 45 na liczniku i raczej kariery już na torze nie zrobię oraz
Motocykl ma być do polatania w promieniu 50km po bezdrożach lasach itp.Mam dylemat nie za bardzo poszedłem z wyborem,ogarnę takiego kata fizycznie i finansowo
czyli serwis. Budżet starczy na model z 2003 roku.
Nie za bardzo mi pasuje też drz lub lc4.
sowizdrzal
PostWysłany: Czw 11:59, 22 Cze 2017    Temat postu:

Przyłączam się na TAK do wyboru LC4. Najlepiej z dwoma kompletami kół (E i SM).
Ewentualnie na początek jakies dualowe opony.
r2r
PostWysłany: Pią 6:21, 16 Cze 2017    Temat postu:

Ale po 400mth to już nowy trzeba kupić bo taniej wyjdzie niż remont😃
wójo
PostWysłany: Czw 20:59, 15 Cze 2017    Temat postu:

jak exc to 450-500 exc. bez otwierania silnika przy normalnym uzytkowaniu zrobisz minimum 15tys km/300-400h.
warn
PostWysłany: Wto 18:20, 13 Cze 2017    Temat postu:

LC4 tylko nie jakieś stare na kopkę bo to kiepsko się kopie.
żółf
PostWysłany: Wto 11:54, 13 Cze 2017    Temat postu: Re: KTM EXC - jaki wybrać

heemp napisał:
Cześć ,

Prośba o pomoc przy wyborze motocykla, motocykl oprócz zabawy po lasach i polanach chciałbym wykorzystywać tez w dojazdach do pracy.
Mam 177 , dość szczupły. I praktycznie nie mam żadnego doświadczenia.szukam czegoś do 4 lat i zastanawiam się nad exc 250 4t lub i tu prośba do was o pomoc , jakieś sugestie. Nie chce jezdzic na torze raczej las , pola i drogi.
Zależy mi tez aby serwis tego motocykla nie był zabójczy dla portfela. Z góry dzięki za pomoc!


Z ktm'ów to jedynie lc4 może spełnić Twoje oczekiwania
rams
PostWysłany: Wto 11:43, 13 Cze 2017    Temat postu: Re: KTM EXC - jaki wybrać

To nie EXC. Nie nadaję się do dojazdów do pracy i nie jest tanie w utrzymaniu. Szukaj jakiegoś enduro pokroju suzuki drz.
heemp napisał:

Zależy mi tez aby serwis tego motocykla nie był zabójczy dla portfela. Z góry dzięki za pomoc!
heemp
PostWysłany: Wto 11:39, 13 Cze 2017    Temat postu: KTM EXC - jaki wybrać

Cześć ,

Prośba o pomoc przy wyborze motocykla, motocykl oprócz zabawy po lasach i polanach chciałbym wykorzystywać tez w dojazdach do pracy.
Mam 177 , dość szczupły. I praktycznie nie mam żadnego doświadczenia.szukam czegoś do 4 lat i zastanawiam się nad exc 250 4t lub i tu prośba do was o pomoc , jakieś sugestie. Nie chce jezdzic na torze raczej las , pola i drogi.
Zależy mi tez aby serwis tego motocykla nie był zabójczy dla portfela. Z góry dzięki za pomoc!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group