Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:11, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
Mati masz racje nie ogarnalem iczywiscie ze fabrycznie idzie dot. Trzeba sprawdzic co jest naoisane na pikrywce |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Czw 23:12, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
A nie czasem w tym roczniku juz jest dot 4 w sprzęgle ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:04, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
kristofsx.com - tu znajdziesz serwisówki u kolegi forumowego, tak chodzi o XYZ w duzym skrócie - na skreconym sprzegle przykładasz cos płaskiego do tej spręzyny np suwmiarke płaska krawędzia, spręzyna w spoczynku powinna byc jak najbardziej płaska. - nie powinna byc wypukła ani wklęsła. najlepiej ustawic fabrycznie dla samego działania sprzegła, ale róznie ludzie sobie kombinuja dla własnych preferencji.
ja zalewałem u siebie ipone box xtreme ( przy okazji jak chcesz to mam 2 litry tego oleju na handel zostało mi po moto ) bardzo fajny jest tez motorex 10W30 ale jak widze to dobry jest jak ktos ma dobre sprzegło, bo szybciej na tym łapie uslizg jak juz sprzegło jest podjechane |
|
|
sebisster |
Wysłany: Czw 19:01, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
To który olej byś mi polecił?
Nie regulowałem, chodzi o to położenie XYZ?
Znajdę te informacje w Manualu? Nie mam dostępu do książki serwisowej, tylko ta podstawowa ze strony KTM... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:57, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
opcje są takie
1) zapowietrzony układ sprzęgła - i sie nie rozsprzegla do konca, mozesz zalac lhm, dobrze odpowietrz i zobacz czy sie nie poprawi
2) moze olej kleić tarcze - transoil to nie jest jakis wybitny olej, ale wiem że na nim to powinno chodzic w miare poprawnie, a na pewno nie powinno byc tragedii
3) tarcze niewiele mają do klejenia - chybaze by byly jakies popekane - problemem mogą byc i bardzo czesto są przekładki, jak sa powichrowane i przypalone to spręzynują klejac ciagle sprzęgło - najlepiej je wrzucic na stół traserski, w ostatecznosci jakas szybe, ponaciskac z kazdej strony - jak wstaje to znaczy ze krzywa. jak dociskasz i lezy to znaczy ze jest raczej ok
4) kolejna rzecza jest kosz - jak jest wyząbkowany ( wewnętrzny lub zewnętrzny ) czyli czy przekładki lub tarcze nie powgryzały sie w kosz - płaszczyzny przylegania tarcz/przekładek powinny byc gładkie na koszach, jak sa wżery wybitem to po wcisneciu sprzegła pakiet sie nie rozchodzi - bo siedzi sobie w rowkach i sie nie rozsprzegla ktm nie miał problemow z koszami zwłaszcza ciezko było by zarznąc 2014 wiec raczej ta opcje odrzucam
5) u ciebie jest sprzęgło DDS w którym sie ustawia spręzyne talerzową - regulowałes ją wg. ksiazki serwisowej ? |
|
|
sebisster |
Wysłany: Czw 18:52, 15 Cze 2017 Temat postu: KTM EXC 300 - sprzęgło 'ciągnie' |
|
Hej mam taki problem w KTM EXC 300 2014 - sprzęgło ciągnie od samego dołu praktycznie. Tzn. jeśli ścisnę na tyle że dotyka kierownicy to nie ciągnie aż tak bardzo, nieco wyżej zaczyna ciągnąć i motor gaśnie ( regulacja na klamce max.), kosz sprzęgłowy był rozbierany, sprawdzane tarcze, niby wszystko ok.
Myślicie, że to może być wina oleju ? Wydaje się dość gęsty, nie wiem czy taki jest ok. Teraz jest MOTUL TRANSOIL EXPERT SAE 10W40.
Może zalać motorexa lub jakiś inny?
A może zmienić olej na nowy w wysprzęgliku, mogę zalać LHM??
Proszę o porady, dziękuję. |
|
|