Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:45, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
cewke sie mierzy bez kopania i opór jej poowinien byc ciagle |
|
|
qura1996 |
Wysłany: Sob 18:07, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
dzieki za pomysly.
Tak świecę nówkę zakładałem jakieś 4 tygodnie temu odpaliłem moto na niej i dobrze ją wygrzałem. Ale pytanie jest takie bo w serwisówce mam pomiar cewki z której wychodzi przewód WN kabel niebiesko biały z masą.
Ten kabel wychodzi z modułu zapłonowego. Ten pomiar oporu powstaje dopiero przy kopnięciu ? Bo droga tego jest stator->moduł cdi-> biało niebieski wchodzący do cewki. Rezystancja pojawi się dopiero przy kopnięciu czy powinna być po prostu "na sucho" ? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 17:53, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
powodów może być co najmniej kilka.
Mi w tym sezonie urwał się izolator świecy. Objawy podobne, zgasł na podjeździe, nie chciał odpalić, strzelił z tłumika, po kilku minutach odpalił. Kilkadziesiat minut później zgasł... Praktycznie nowy tłok do wymiany, z selekcji A zrobił się nadwymiar.
Musisz zacząć od najprostszych rzeczy |
|
|
Royas |
Wysłany: Sob 10:01, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
Hejka
moj moto tez zostatnio odmwil posluszenstwa na torze palil od strzla ale ostatnio zaniemogl problem z odpalaniem mial jak u Ciebie mial chceci ale z mega problemem u mnie padla fajka ktora miala przebicie model sxf 2008 moze u Ciebie jest podobnie pozdrawiam |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 8:41, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
A świece wymieniałeś? |
|
|
qura1996 |
Wysłany: Pią 7:33, 16 Cze 2017 Temat postu: Sx 125 zgasl w terenie |
|
Witam.
Moj sx 125 z 2003 roku zdechl mi w terenie.
Wszystko chodzilo git. Do momentu gdzie byl podjazd w lesie pod katem i do te grzaski, dalem mu po garze na jedyneczce przez jakies 2-3 sekundy i zgasl pozniej druga proba lecz juz ciezej zapalil bo 4-5 kopnieciu gdzie gadal normalnie zawsze za 1. Ta sama sytuacja znowu jeden i ogien . Zgasl i chcial kilka razy zagadac lecz nic z tego odpalal i gasl po chwili. Pozniej strzelil w tlumik i wrocil na busie. Rozebralem sprawdzam iskry nie ma. Stator jest ok bo ma swoje wartosci co do manuala lecz wychodzi jeszcze jedna wiazka u mnie z modulu cdi. Idzie ona do tej cewki masa + bialo niebieski tam tez ma byc jakas opornosc. Jakies 0.450 czy cos. Nic mi nie wykazalo, modul kaput w taki razie. ? Ogolnie ciezko go dostac wiec juz widze ta sama historie co mialem kiedys godziny szukania... |
|
|