Autor Wiadomość
pan_bobek
PostWysłany: Nie 7:31, 18 Cze 2017    Temat postu:

Super. Oto mi chodziło własnie henio, dzięki.
henio12323
PostWysłany: Sob 21:44, 17 Cze 2017    Temat postu:

czechy robia dluzej nicasil niz angole Very Happy ale jest kilka firm, ciezko mówic o panstwie jako o zakładzie który robi nicasil Very Happy bo i w PL oferuje sie taka usłuige co z nicasilem jako tako nie ma wiele zwiazku.

jak robisz remont silnika na nicasilu to rozbierasz - oddajesz do mierzenia cylinder i dobierasz tłok wsadzasz i jeździc. ale bardzo dobrze jest jak sie przy okazji honuje cylinder - nacina rowki/jodełke w której osadza sie olej, wtedy jeszcze lepiej jest wszystko smarowane i lepiej oddaje ciepło. to nie zmienia praktycznie wimiaru cylindra
pan_bobek
PostWysłany: Sob 11:57, 17 Cze 2017    Temat postu:

Okej dzięki. A powiecie mi jak to później z tymi remontami jest? Bo jeszcze nie miałem nigdy doczynienia z tym. Czy wystarczy jak mi to zrobią zmieniać tłok o odpowiednią tą selekcje czy jak?
rams
PostWysłany: Sob 11:30, 17 Cze 2017    Temat postu:

W Czechach też kładą nicasil. Zagadaj do użytkownika Zółf on robił i jeździ na tym nicasilu.
MatiEXC
PostWysłany: Sob 10:53, 17 Cze 2017    Temat postu:

W czechach to ci mogą nałożyć chrom techniczny a nie nicasil :p Tylko firma Langcourt. Chyba biorą coś koło tysiaka z doborem tłoka ale niech sie inni wypowiedzą bo tego nie wiem.
pan_bobek
PostWysłany: Sob 7:34, 17 Cze 2017    Temat postu:

A słuchajcie bo bede musial więc oddac cylinder do roboty. Znalazłem aukcje za 850zl ze w czechach robiąbi dobieraja tłok. I chodzi mi tutaj jeszcze o ten tłok.

Jak to jest pozniej zmieniam tylko tlok na inna selekcje przy remoncie?
pan_bobek
PostWysłany: Sob 7:31, 17 Cze 2017    Temat postu:

Czyli juz po zdjęciu widać ze kicha została? Smile Maialem nadzieje w sumie że inny powod tego nie odpalania jest no ale podstawowe rzeczy są wiec chyba ladnie sezon sie rozpoczą :/
MatiEXC
PostWysłany: Sob 0:33, 17 Cze 2017    Temat postu:

Nicasil, a raczej to co z niego zostało masz. Najlepiej nicasil, tuleja w enudro motocorsie to srednie rozwiazanie.
pan_bobek
PostWysłany: Pią 19:58, 16 Cze 2017    Temat postu: Nicasil czy Żeliwo?

Dziś odpaliłem sx'a i po 5s zgasł, usłyszałem jakiś dziwny dźwięk w silniku i koniec. Kopniaka dałem następnego chwile załapał i znów koniec aż teraz wg nie łapie. Paliwo dochodzi, świeca mokra, iskra jest. Sprawdzałem kompresje było 11 ale sam nie wiem jak to jest z tą kompresją bo różnie czytałem.

Jutro planuję dostać się do tłoka ale wcześniej bo już kiedyś ściągałem głowice i mam parę fotek i chciałem żebyście rzucili okiem bo nawet nie wiem czy jest tuleja czy nie, czy w razie czego tulejowanie czy coś innego kombinować:

(zdjęcia z przed ok 2 miesięcy)

https://zapodaj.net/72213a4547c29.jpg.html

https://zapodaj.net/0fec23c6d4427.jpg.html

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group