Autor Wiadomość
leszczu768
PostWysłany: Pon 14:58, 06 Lut 2012    Temat postu:

wiesz, ja załatwiałem KTM'ke przez kumpla z gór który zajmuję się handlem tych motorów na codzień, i sprzedał mojemu ojcowi i mnie całkiem inny motor o.O no ale naszczęscie silnik ma wyjeżdżone 7mth i jest zdrowy... jednak trzeba sie najpierw zainteresować oznaczeniami danego motoru przed kupnem..o.O
bully
PostWysłany: Pon 8:25, 06 Lut 2012    Temat postu:

tez mam vbkgsa... w 300tce i jest 300 bo stroke73 i numer silnika zgadza sie z papierami. Kupiłem tego ze zdjęcia, ale nie wiem czemu bo to trup w stanie rozkładu Shocked Nie jedzie wogóle, moja LC4 przy tym to szatan była. Kłania się totalny remont wszystkiego.
Potrzebuje też cały układ wydechowy z 300tki 98-2003, bo nawet dyffuzor nie pasuje do całości, jakaś rzeźba.
barek253
PostWysłany: Nie 14:38, 05 Lut 2012    Temat postu:

tak i dyfuzor i cylinder 200
leszczu768
PostWysłany: Nie 14:28, 05 Lut 2012    Temat postu:

Dyfuzor wygląda tak, piszę na nim KTM 523

Shot at 2012-02-05
Silnik wygląda tak:

Shot at 2012-02-05
A napis na cylindrze jest taki:

Shot at 2012-02-05
Czyli jest to EXC 200?
maciek
PostWysłany: Nie 13:20, 05 Lut 2012    Temat postu:

VBK GSA? Jedyna wersja, KTM która posiada VBKGSL to modele LC4 640 Supermoto, Adventure, rok 99
A co do dyfuzora z 250 to nie podejdzie do 200, 200 to silnik konstrukcji 125
barek253
PostWysłany: Nie 11:49, 05 Lut 2012    Temat postu:

u mni etez sie niektóre cyferki niezgadzaja nie wiem czemu ale jak ci pisze storke 60 to masz 200 na bank
leszczu768
PostWysłany: Nie 11:31, 05 Lut 2012    Temat postu:

akurat to już rozszyfrowałem z numeru VIN, lecz nadal nie wiem co to dokładnie jest. w moim numerze VIN pisze VBK GSA lecz oznakowania GSA nie ma w żadnym z numerów VIN KTM'y... no ale raczej pewne będzie że jest to exc 200...;/
Czepek
PostWysłany: Nie 11:22, 05 Lut 2012    Temat postu:

leszczu768 napisał:
emmm no to powinno z tego wyniknąc że mam exc 200, tylko dlaczego mam ten większy dyfuzor z exc 250... ogólnie ta ktm to jedna wielka modyfikacja o.O przednie zawieszenie w tym roczniku powinno być upside down, a ja mam to zwykłe że lagi przykręcane są do półek, a golenie do koła. Czuje się oszukany Razz

1998r.
barek253
PostWysłany: Nie 10:24, 05 Lut 2012    Temat postu:

200 mają już ten większy dyfuzor
leszczu768
PostWysłany: Nie 10:16, 05 Lut 2012    Temat postu:

emmm no to powinno z tego wyniknąc że mam exc 200, tylko dlaczego mam ten większy dyfuzor z exc 250... ogólnie ta ktm to jedna wielka modyfikacja o.O przednie zawieszenie w tym roczniku powinno być upside down, a ja mam to zwykłe że lagi przykręcane są do półek, a golenie do koła. Czuje się oszukany Razz
hacker33
PostWysłany: Nie 10:09, 05 Lut 2012    Temat postu:

STROKE 60 ma KTM 200
STROKE 54 ma KTM 125

Jeżeli nie wierzysz zapraszam do fiszki
http://www.ktm-parts.com/pdf/KTM1999125-200/KTM1999125-200.pdf
leszczu768
PostWysłany: Nie 10:02, 05 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 to ja mam pytanie, ojciec kupując ktm'a był zapewniany że jest to EXC 250 99r, no ale gdy wczoraj spojrzałem na cylinder, widnieje na nim napis stroke 60, a według Ciebie 250ccm to jest stroke 67, eee wytłumaczy mi ktoś o co chodzi? Dyfuzor mam taki jak kumpel w sx'ie 250 z napisem exc 523.
maciek
PostWysłany: Pią 11:05, 03 Lut 2012    Temat postu:

Silnik do roku 98 stary silnik 98-03 nowszy silnik najbardziej udana konstrukcja silnikowa
03-06 pozmieniane parę rzeczy w porównaniu do silnika z 00-03 roku
rama 98-03 bardzo wysoka nadaje się najbardziej na długie loty
03-06 nowa rama chromowo-molibdenowa troszkę lżejsza, pozmieniane kąty cieki, czemu motor jest znacznie niższe i lepiej się kładzie w zakręty jest tylko jeden mankament pęka przy główce ramy
03-04, rocznik 05 i 06 już poprawiono
zawieszenie 98-00 zwykła zaniecha średnio się sprawuje
00-03 zawiesza upsd 43 mm bardzo ładnie pracuje z tym ze się często przy upadkach lubi się wyginąć i trzeba wtedy luzować śruby
03-07 zawiecha upsd 48 bardzo sztywna Konstrukcja, ładnie się kładzie po zakrętach to mniej więcej na tyle z waznieszych rzeczy, najlepsze roczniki to 05-06, ale te z roczników 00-03 miały najlepszy silnik i najmniej się psuły
bully
PostWysłany: Pią 9:13, 03 Lut 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00

bo...?
Rozwiń proszę myśl, niech wszyscy się czegoś nauczą.
Po vinie ten z garażu to 2000
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:06, 02 Lut 2012    Temat postu:

na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group