Autor |
Wiadomość |
kellyq |
Wysłany: Pon 10:28, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
Kurcze tylko jakoś nikt na alledrogo się nie chwali że sprzedaje czterokomorowe lagi, czy jakoś inaczej się to nazywa?
A takie pytanie, kiedy laga ma zacisk promieniowy hamulca to znaczy że jest jakaś tam możliwość regulacji pod większą bądź mniejszą tarczę? Widziałem że niektórzy podkładają tam jakieś tulejki i hamulec automatycznie pasuje na tarczę o większej średnicy? Czy mi się przywidziało? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:39, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
montowane w niektórych modelach, okazały sie w enduro kiepskie troche - pare rzeczy w pierwszych modelach zawieszenia bylo chyba niedopracowane potem to poprawili. sama idea fajna bo zawias ma bardzo małe opory, spora progresje troche lepiej sie spisywał w MX niz enduro. wiec do twojego projektu mógłby byc ok. zawias ma tez ogrom potencji bo ma wieksza mozliwosc zabawy z hydraulika niz normalny zawias - ale nie kazdy sobie z nim radzi to tez duzo ludzi zmienia na inne zawieszenia |
|
|
kellyq |
Wysłany: Nie 22:37, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
Aż tak technika do przodu poszła? Te czterokomorowe co to za wynalazek? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:43, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
czy jednokomorowe czy dwu - to nie ma ogromnej róznicy. fakt 2 komorowe maja wiekszy potencjał ale jednokomorówka tez sie moze sprawdzic. równie dobrze mozna tez 4komorówke dorwac moze nawet w dobrej kasie |
|
|
kellyq |
Wysłany: Nie 21:25, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
super , dzięki rozejrzę się za takimi |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:17, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
szukaj z SX-Fa 450 bo tam masz stopień twardsze niż w EXCkach
dwukomorowe szły we wszystkich SX/SXF od 2007/2008 do 2013
i w Husabergach od 2011 do 2013 |
|
|
kellyq |
Wysłany: Nie 20:55, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
Nie będą dobijać, hamuję na 2 heble prawie zawsze, przód mi tak nie nurkuje. Dzisiaj znalazłem bigosa z przeszczepiony zawiasem od huski te610, tam jest 45mm hydrauliczny, gość pisał żę po skręceniu napięcia zawias jest twardszy niż oryginalny z biga i to by mi pasowało. Ja bym celował w coś z kata jednak, może dwukomorowe? Cały przód od lc8 jakiegoś ciężko upolować i drogie strasznie.
Myślałem żeby wsadzić do biga tylko lagi i półki i zachować koło z hamulcem, ewentualnie tarczę zamienić na ciut większą, może 320.
Napisze ktoś może które katy mają dwukomorowe lagi ? |
|
|
picolo |
Wysłany: Pią 12:28, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
weś pod uwagę, że przy ostrym heblu z przodu, Ci te mięciutkie lagi od takiej masy mogą dobijać przy hamowaniu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:26, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
no to ja nadal nie rozumiem problemu
skoro wiesz czego chcesz - to do dzieła i gotowe |
|
|
kellyq |
Wysłany: Czw 9:27, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
może i nie mam pojęcia ale szybko się uczę
rozebrałem bigosa na części pierwsze łącznie z silnikiem i też mówili że się nie znam
najchętniej zaadaptowałbym jakiś zawias z podwójną tarczą hamulcową albo pojedynczą ale min 300mm |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:01, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
wszystko sie da - kwestia czy chce ci sie bawic. bo widze ze pojecia za bardzo nie masz o tym. a chcesz cos koniecznie zrobic ;D i jeszcze najlepiej nie wydac duzo kasy... ciezko bedzie ale próbuj - sam ocenisz efekty. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 19:08, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
A jak bym się uparł, to dałoby się coś sensownego złożyć? |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 9:55, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
Jak ktos kiedys powiedział - nie idź tą drogą - wydasz sporo kasy a KTM z tego nie zrobisz |
|
|
picolo |
Wysłany: Wto 22:35, 20 Cze 2017 Temat postu: |
|
W takim wypadku to nie potrzebny Ci żaden zawias, atrapy zawieszenia które masz ukryte pod harmonijkami całkowicie powinny do tego wystarczyć, może lepiej zrobić serwis swego i zacznie to jakoś pracować... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:03, 20 Cze 2017 Temat postu: |
|
poszukaj zawiasu od ktma lc4 moze nawet dorwiesz w rozsadnej kasie od adventure, tam fabrycznie jest przystosowany do wiekszych obciazej i wiekszej masy motocykla. |
|
|