Autor Wiadomość
Lonei
PostWysłany: Nie 22:44, 02 Lip 2017    Temat postu:

Problem rozwiązany iglica była na 2 ząbku podnioslem na 3 i silnik się super wkreca i bez problemu przechodzi z wolnych obrotów Smile. Wielkie dzięki za pomoc
henio12323
PostWysłany: Czw 20:36, 29 Cze 2017    Temat postu:

stac to sie nic nie stanie, jak ma za bogato to tragedii nie ma - najwyzej odrobine wiecej pali i zostaje nagaru... gorzej za ubogo moto sie przegrzewa i to moze byc kiepskie w skutkach

stare moto czasami jest trudne do doprowadzenia do ładu - zwykle wszystko jest powycierane - rozpylacze iglice, wydechy pigiete, mało szczelne itp itd.... kazdy element jest tak na prawde istotny w 2T

czasami mechanik nie zrobi ci tego na perfekt bo czas jaki by musiał poswiecic kosztował by tyle - że bys go wyśmiał Very Happy wiec czasem robi sie tak żeby chodziło sensownie w rozsądnej kasie.
Lonei
PostWysłany: Czw 20:03, 29 Cze 2017    Temat postu:

Moto było sprawdzane i ustawiane na serwisie i niby twierdzą że jest ok ale zastanawia mnie to zamulanie z niskich czy przejmować się że coś się może stać czy jeździć i nie zwracać uwagi.
MatiEXC
PostWysłany: Czw 19:59, 29 Cze 2017    Temat postu:

amek721 napisał:
bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę.


No nie były, ale głownie na takich jeździłem więc napisałem, może koledze to jakoś pomoże.
Lonei
PostWysłany: Czw 13:02, 29 Cze 2017    Temat postu:

E to zaś ja od dołu mogę strzelać z gazu Smile np dziura jest gwałtownie gaz i podnosi Koło czy jak jakiś podjazd też bez problemu tylko mam to co napisałem. Tak to jest super
amek721
PostWysłany: Czw 12:16, 29 Cze 2017    Temat postu:

bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę.
henio12323
PostWysłany: Czw 12:07, 29 Cze 2017    Temat postu:

Haha i zawodnicy tez na zawodach z dolu pomalu daja gazu a potem na maxa? Niezle Very Happy
MatiEXC
PostWysłany: Czw 10:10, 29 Cze 2017    Temat postu:

To jest norma w tych moto. Musi delikatnie zalewać na dole bo po wkręceniu w rezonans pije jak głupie. Miałem exc 125 i to samo było, nic sie nie dało z tym zrobić. Jeśli to pomoże to miałem dysze głowną 180, iglice na chyba 4 rówku od góry, śrubę wolnych wykręcaną ok 1-1,5obr. Jak tak robisz to musisz poprostu odkręcać stopniowo manetke od spodu a potem dopiero do końca.
Lonei
PostWysłany: Czw 5:45, 29 Cze 2017    Temat postu:

Świeca jest ciemnego koloru więc stawiam że zaduzo podaje. Dodam że jak motorek przegonie w terenie na pełnych obrotach zatrzymam się i odkrece to się zazwyczaj wkreca bez problemu.
henio12323
PostWysłany: Śro 21:43, 28 Cze 2017    Temat postu:

zacznij od zabawy iglica. ciezko powiedziec w czym problem - zalewa czy za mało podaje Very Happy rusz iglica np ze 2 ząbki w dół. a potem w góre zobacz kiedy jest lepiej - to określi czy jest za bogato czy za ubogo
Lonei
PostWysłany: Śro 20:54, 28 Cze 2017    Temat postu: Ustawienie gaznika

Witam. mam problem kiedy motocykl chodzi na wolnych obrotach odkrece gwałtownie manetke robi buu i jak nie popuszcze manetki to gasnie. Świeca ciemna ale zamulam czasami Moto jak jadę przez wieś żeby nie było że wariat ^^. Dodam ze motor chodzi idealnie na każdych obrotach i się wkreca w pełni jak tylko wyjdzie poza wolne obroty. Teraz pytanie co ruszac zeby nie zepsuc ? Dysze główna dac mniejsza czy opuścić iglice ?. Moto exc 125

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group