Autor |
Wiadomość |
Lonei |
Wysłany: Nie 22:44, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
Problem rozwiązany iglica była na 2 ząbku podnioslem na 3 i silnik się super wkreca i bez problemu przechodzi z wolnych obrotów . Wielkie dzięki za pomoc |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:36, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
stac to sie nic nie stanie, jak ma za bogato to tragedii nie ma - najwyzej odrobine wiecej pali i zostaje nagaru... gorzej za ubogo moto sie przegrzewa i to moze byc kiepskie w skutkach
stare moto czasami jest trudne do doprowadzenia do ładu - zwykle wszystko jest powycierane - rozpylacze iglice, wydechy pigiete, mało szczelne itp itd.... kazdy element jest tak na prawde istotny w 2T
czasami mechanik nie zrobi ci tego na perfekt bo czas jaki by musiał poswiecic kosztował by tyle - że bys go wyśmiał wiec czasem robi sie tak żeby chodziło sensownie w rozsądnej kasie. |
|
|
Lonei |
Wysłany: Czw 20:03, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
Moto było sprawdzane i ustawiane na serwisie i niby twierdzą że jest ok ale zastanawia mnie to zamulanie z niskich czy przejmować się że coś się może stać czy jeździć i nie zwracać uwagi. |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Czw 19:59, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę. |
No nie były, ale głownie na takich jeździłem więc napisałem, może koledze to jakoś pomoże. |
|
|
Lonei |
Wysłany: Czw 13:02, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
E to zaś ja od dołu mogę strzelać z gazu np dziura jest gwałtownie gaz i podnosi Koło czy jak jakiś podjazd też bez problemu tylko mam to co napisałem. Tak to jest super |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 12:16, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:07, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
Haha i zawodnicy tez na zawodach z dolu pomalu daja gazu a potem na maxa? Niezle |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Czw 10:10, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
To jest norma w tych moto. Musi delikatnie zalewać na dole bo po wkręceniu w rezonans pije jak głupie. Miałem exc 125 i to samo było, nic sie nie dało z tym zrobić. Jeśli to pomoże to miałem dysze głowną 180, iglice na chyba 4 rówku od góry, śrubę wolnych wykręcaną ok 1-1,5obr. Jak tak robisz to musisz poprostu odkręcać stopniowo manetke od spodu a potem dopiero do końca. |
|
|
Lonei |
Wysłany: Czw 5:45, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
Świeca jest ciemnego koloru więc stawiam że zaduzo podaje. Dodam że jak motorek przegonie w terenie na pełnych obrotach zatrzymam się i odkrece to się zazwyczaj wkreca bez problemu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:43, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
zacznij od zabawy iglica. ciezko powiedziec w czym problem - zalewa czy za mało podaje rusz iglica np ze 2 ząbki w dół. a potem w góre zobacz kiedy jest lepiej - to określi czy jest za bogato czy za ubogo |
|
|
Lonei |
Wysłany: Śro 20:54, 28 Cze 2017 Temat postu: Ustawienie gaznika |
|
Witam. mam problem kiedy motocykl chodzi na wolnych obrotach odkrece gwałtownie manetke robi buu i jak nie popuszcze manetki to gasnie. Świeca ciemna ale zamulam czasami Moto jak jadę przez wieś żeby nie było że wariat ^^. Dodam ze motor chodzi idealnie na każdych obrotach i się wkreca w pełni jak tylko wyjdzie poza wolne obroty. Teraz pytanie co ruszac zeby nie zepsuc ? Dysze główna dac mniejsza czy opuścić iglice ?. Moto exc 125 |
|
|