Autor |
Wiadomość |
golem |
Wysłany: Sob 1:35, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
nie ma przelacznika kontroli trakcji i wylacznika takiego jak starter
przelacznik 0-1 jak podlacze to da rade do trakcji ? bo wylacznik to taki zwykly z allegro bedzie dobry
https://www.youtube.com/watch?v=XUajWP_QStg
|
|
|
rams |
Wysłany: Pią 8:08, 14 Lip 2017 Temat postu: |
|
Od 2018 jest magura w husce. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:16, 14 Lip 2017 Temat postu: |
|
o których rocznikach mówisz ? bo starsze na pewno miały brembo. a jak nawet magura to gorsze a nie lepsze słabo wypadaja te magurowskie hamulce w motocyklach |
|
|
blu77 |
Wysłany: Czw 22:55, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
husqvarna ma hamulce z magury i pompke tez |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:06, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
Jak to lepsze jak te same co ktm ? I pompa ktm tez takie ma. Czy brembo czy magura nie widze roznic |
|
|
blu77 |
Wysłany: Czw 19:13, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
warto dodac tez huska ma lepsze hamulce niz ktm i pompe sprzegla - magura |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 21:54, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
huska wiadomo to ktm w innych barwach ale ... w standardzie ma podobne wyposażenie do ktm w wersji six days,
a oprócz: tylne zawieszenie wiadomo pro link, subframe i tylne plastiki dużo lepiej pomyślane niż w ktm (w ktmie dość łatwo urwać cały "ogon"), trochę większy zbiornik, koła did-a- w ktm-ie w standardzie teraz jakiś "no name" wkładają ;
odnośnie kosztów związanych z ewentualną naprawą subframe w husce to nie jest to "kosmos" cenowy (sprawdzałem), po za tym jest to bardzo mocne i ciężkie do uszkodzenia
ja zdecydowanie polecam husqvarnę |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:11, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
generalnie technicznie to jedno i to samo
jak chodzi o enduro to husqvarna ma zawieszenie tylne na łączniku wahacza - tzw kiwaczce, ktm na PDS to i to ma fanów i przeciwników - w duzym skrócie, pds fajniejszy bo tania obsługa, nic nie sterczy na dole ale kiwaczka ma lepsza progresje - wiec da sie łatwo zestroic ze fajnie wybiera drobne nierównosci przy pyrkaniu i jednoczesnie dobrze tłumi wieksze wyboje przy duzych predkosciach
silniki sa takie same, ramy tez. czasem tez sie rózni przedni zawias - nie wiem jaki jest zawias z przodu w huskach, w ktm jest jednokomorówka - jak pytasz o takie rzeczy musisz byc amatorem - wg mnie tutaj nie ma wiec reguły tak na prawde jak chodzi o zawieszenia i tak nie wykorzystasz ich potencjału. ramy sa w zasadzie te same, róznica jest w tylnym subframe, ktm ma aluminiowy subframe - husqvarna ma kompozytowy. i znowu sa wady i zalety, alu da sie w razie co poprostowac czy pospawac. troche w 17 roku juz go skrócili i srednio sobie radzą tylne plastiki ja kchodzi o zywotnosc błotnika czy elementów airboxa. w husce jak cos peknie to droga naprawa całego elementu, ale chyba peka dosyc rzadko. no i huska moze miec jakiś bajerek typu kute półki itp. technicznie mocno nie jest posunieta do przodu, cenowo juz tak ;D chociaz w sumie ma jedna rzecz realnie cenniejsza - koła, te ktmowe sa raczej kiepskie ( w zwykłych wersjach) huska w standardzie ma lepsze. chociaz za cene huski kupisz pewnie ktma six daysa na pelnym wypasie i tam juz masz lepsze koła chyba.
tak wiec dla amatora realnie nie ma róznic zadnych, bo to że ktm ma słabsze koła to też trzeba byc killerem dobrym żeby je uszkodzic. |
|
|
Majki |
Wysłany: Czw 20:46, 29 Cze 2017 Temat postu: KTM czy HUSQVARNA ... Na wtrysku |
|
Siemka , przymierzam się do kupna nowego motoru enduro .
Zastanawia się właśnie nad KTM exc TPI i nad HUSQVARNĄ , bardzie wolał bym KTM -a , ale gdzieś przeczytałem /usłyszałem że HUSQVARNA jest bogatszą wersją KTM-a . Jak to właśnie z tym jest , czy wytłumaczyć mi na czym polega różnica między tymi motocyklami ? I co bardziej polecacie ? |
|
|