Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Wto 17:46, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
na początek max 250 4t |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:35, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
i 2T to zadne rozwiązanie problemu |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Wto 10:34, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
VenomSnake napisał: | Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA |
To jak nic nie robil 5 lat to kapitalny remont calego motoru nie tylko silnika trzeba zrobic
Chyba ze stal ciagle w garazubale ibto ma zly wplyw na takie moto, wilgoc zrobi swoje w tym czasie |
|
|
VenomSnake |
Wysłany: Wto 10:30, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
Z góry przepraszam za nadal poruszanie tego postu ale ktoś mógłby podać linka do kilku tematów o tych silnikach RFS i ktm exc 520/525 I zmykam nie będe spamił ! Z góry dziękuje |
|
|
VenomSnake |
Wysłany: Wto 10:18, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:43, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
silniki rfs były montowane od poczatku czyli okolic 2000 roku do 2007 roku w modelach enduro. im nowsze tym lepsze ale róznice nie sa duze. silniki sa idiotoodporne czyli wlejesz kiepski olej to i tak polatasz. zapomnisz wyregulowac zawory - to i tak pojeździsz, ttylko to traktory, zawory dolotowe lecą szybko, juz nie kupisz praktycznie fajnej sztuki - wszystkie opinie o niezawodnosci były ale 5-7 lat temu. teraz to raczej dojeżdzone sztuki.ale jak kazde w tych roczniakch. także nic nadzwyczajnego. no i tez 500tki to tak nie bardzo polecam |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 15:25, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
Osobiście odradzam przesiadkę z 90 na 520 z oczywistych względów...
Istnieją mniej bolesne i tańsze sposoby samobójcze |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Pon 14:31, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
wszystko jest juz napisane na forum na temat tych silników i znajdziesz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania |
|
|
VenomSnake |
Wysłany: Pon 14:01, 03 Lip 2017 Temat postu: KTM EXC 520/525 CO I JAK? |
|
Witam serdecznie !
Za rok mam zamiar zmieniać motocykl własnie na taką bestie (KTM EXC 520/525)
(Sam śmigam Betą RR90 )
I mam parę pytań:
Jakie roczniki polecacie? tak do 2007?
Które roczniki omijać oraz które mają ten SILNIK RFS? ( i opinia o tym silniku)
I pytanie co do wytrzymałości słyszałem że bardzo dobra jak się dba
Czy przy mojej jezdzie w weekendy lekko - średnei jazdy ( nei jestem jakiś profesjonalsitą więc nie wykorzystam tej całej mocy jeszcze) długo będzie mi służyła taka maszyna? Oczywiście dbam o sprzęt (filtry,oleje, i zawory będą wymieniane/regulowane itd) Moja jazda nie jest jakaś zabójcza raz na jakiś czas przycisnę takiemu ogółem spokojna jazda.. Co sądzicie ? Ktoś posiada i może coś powiedzieć na ten temat ? |
|
|