Autor |
Wiadomość |
ml |
Wysłany: Czw 21:53, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
Sprawdzenie to podstawa. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:25, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
mój dds 2014 nie ciągnał w zaden sposób, olej motorex 10w30, transoil, ipone box xtreme, także to moze byc kwestia oleju, ale też samego sprzegła - warto to sprawdzic, bo w zasadzie nic to nie kosztuje - tyle co troche paliwa wylanego po położeniu moto |
|
|
Platinum |
Wysłany: Czw 20:01, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
U mnie sprzęgło DDS ciągnęło i okazało się, że są właśnie zwichrowane przekładki.
Najlepiej wyciągnij przekładki, przyłóż do szkła i sprawdź czy nie są krzywe.
Nowe idealnie przylegają do szkła, chyba, że masz dostęp do płyty traserskiej.
Od razu pomierz sobie grubość tarcz sprzęgła, nowe bodajże mają 1,97-1,96mm. |
|
|
ml |
Wysłany: Czw 9:19, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
U mnie sprzęgło ciągnęło od nowości. Lekarstwem okazał się olej Nils for clutch tx. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 6:51, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
tak gumki tez sie zuzywają - wybijaja,
zuzywa sie cała spręzyna i chyba taki pierscien - bo on jest w fabrycznym zestawie
ale jak zaczyna cos ci sie ciągnąć to rozbierz to i zobacz w jakim stanie przekładki, czesto tylko 1 -2 przekładki są do wymiany a reszta jest w porzadku
bez sensu zmieniac całe sprzegło |
|
|
electro |
Wysłany: Śro 21:58, 05 Lip 2017 Temat postu: Serwis sprzęgła dds |
|
Cześć,
Planuje zaopatrzenie się w części do wymiany sprzęgła dds w Exc 300 2016. Na założonym fabrycznym sprzęgle nie ma kręcę dramatu ale już delikatnie ciągnie więc wolę mieć zapas, żeby nie mieć niespodzianki na jakimś dalszym wyjeździe.
Czy oprócz oryginalnego kompletu tarcz i przekładek wymieniać coś jeszcze? Te gumki pod koszem, trzpień albo cokolwiek innego się tam zużywa?
Pozdrawiam! |
|
|