Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pon 22:12, 06 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak Very Happy nówki nie otwierane w pudełku KTM


no to szacun:)
henio12323
PostWysłany: Pon 21:43, 06 Lut 2012    Temat postu:

tak Very Happy nówki nie otwierane w pudełku KTM
hacker33
PostWysłany: Pon 21:11, 06 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja dałem 1/7 tego Very Happy + wysyłka


za OEM tarcze?
henio12323
PostWysłany: Pon 21:00, 06 Lut 2012    Temat postu:

moze i tak Razz ale te tarcze juz mam wiec bez sensu jest kupować inne. pozatym te przekładki aluminiowe lepiej odprowadzają ciepło niz oryginalne stalowe
wójo
PostWysłany: Pon 20:45, 06 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
popytałem w serwisie KTMa, podobno jak uzyskam tą sama wysokość zestawy tarcze i przekładki to bedzie działało Very Happy

dzialac to pewnie ze bedzie tylko jak dlugo, zeby sie nie okazalo ze sprzeglo bedzie sie bardziej grzalo albo bedzie bardziej podatne na spalenie.
Dla mnie to jest podcieranie du...y szkłem bo tarcze kosmicznych pieniedzy nie kosztuja tak samo przekładki.
henio12323
PostWysłany: Pon 20:44, 06 Lut 2012    Temat postu:

ja dałem 1/7 tego Very Happy + wysyłka
hacker33
PostWysłany: Pon 20:23, 06 Lut 2012    Temat postu:

Ciekawa aukcja tarcz - może kogoś zainteresuje
http://www.ebay.pl/itm/HUSABERG-clutch-friction-plate-set-KTM-/260950620442?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cc1de791a
henio12323
PostWysłany: Pon 18:04, 06 Lut 2012    Temat postu:

popytałem w serwisie KTMa, podobno jak uzyskam tą sama wysokość zestawy tarcze i przekładki to bedzie działało Very Happy wiec musze tak pokombinować żeby własnie na zewnątrz dorzucic dodatkowo jednątarcze albo przekładke
barek253
PostWysłany: Pon 17:42, 06 Lut 2012    Temat postu:

ja bym wkładał śmiało
henio12323
PostWysłany: Pon 9:50, 06 Lut 2012    Temat postu:

to to i ja wiem Very Happy bo mam suwmiarke i pomierzyłem sobie. tylko czy grubość tarczy i przekłądki ma coś do działania sprzęgła ? przecież chyba chodzi o to aby wysokość całego zestawu była taka sama, wiec tak jak pisałem planuje wsadzic dodatkową tarcze ze starego uzywanego kompletu - wtedy wymiar bedzie bardzo podobny
batsopot
PostWysłany: Pon 5:27, 06 Lut 2012    Temat postu:

2004 grubosc 2.0 w w 2002 np 1.8 tyle ile minimum w 2004
mam leza nowki tarcze bo nie te tez kupiłem
batsopot
PostWysłany: Pon 5:25, 06 Lut 2012    Temat postu:

przerabiałem ten temat długo ===uszczelnianie dekla=====

tarcze rozna grubosc 00-02 rok potem 02-04 i znowu zmiana 04- w wzwyż
wójo
PostWysłany: Nie 21:30, 05 Lut 2012    Temat postu:

miedzy rocznikiem 00-02 i sprzeglach miedzy sx i exc bylo kilka róznic. proponuje wybrac pasujace elementy z tego zestawu(o ile takie sa) a brakujace dokupic i nie kombinowac. Sam wiesz ze czasami uszczelnianie prawego dekla potrafi byc upierdliwe a poco babrac sie z tym pare razy jak mozna raz i zapominasz o tym na dluzszy czas.
henio12323
PostWysłany: Nie 18:23, 05 Lut 2012    Temat postu: Tarcze sprzęgła z SX do EXC

mam takie pytanie Very Happy kupiłem okazyjnie tarcze i przekłądki od SX i EXC 520 00-02 do swojego 525 2005. tak jak przypuszczałem tarcze od SX są cienkie tak samo jak przekłądki, dodatkowo są one aluminiowe. po załozeniu na kosz cały zestaw (tarcze+przekłądki) jest nizszy niz fabryczne. zestaw zaczyna sie przekładką i przekładką kończy - czy jak bym dorzucił jedną przekładke albo jedną tarcze nie bedzie mi sie slizgało? bo na pewno nie uzyskam wysokosci tarcz i przekłądek takich samych jak oryginał. czy jak bedzie odchyłka 1mm wysokosci w jedną albo w drugą strone to czy sprzegło bedzie pracowało jak trzeba ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group