Autor Wiadomość
Insanus
PostWysłany: Wto 20:11, 17 Paź 2017    Temat postu:

Shimy napisał:
Insanus napisał:
Sprawdzę jutro obecność iskry na ciepłym dla pewności. Na stanie mamy 2 ten sam gaźnik delloro 40, wytestujemy czy w nim również jest ten problem. J


I jak tam? Wymacałeś co?

siema winowajca byl stator.
sory za tak pozno
Shimy
PostWysłany: Czw 12:06, 27 Lip 2017    Temat postu:

Insanus napisał:
Sprawdzę jutro obecność iskry na ciepłym dla pewności. Na stanie mamy 2 ten sam gaźnik delloro 40, wytestujemy czy w nim również jest ten problem. J


I jak tam? Wymacałeś co?
Rysiek24
PostWysłany: Sob 23:44, 15 Lip 2017    Temat postu:

nie ma kontaktu z olejem , jest suchy . Mi jak stator padl , to moto palilo na zimnym silniku , a po 5 min gasl i do ostygniecia nie bylo iskry , faktycznie stator polegl , kupilem uzywke i 4 rok spokój.

Jesli zdecyduje sie na wymiane uszczelniacza , to tylko oryginal daje rade.
Insanus
PostWysłany: Pią 17:41, 14 Lip 2017    Temat postu:

Panowie a zapłon z SEM'a też ma jakiś kontakt z olejem? Ogólnie kolega ma problem z nieszczelnym uszczelniaczem od strony tego zapłonu i mu trochę leci olej z pod pokrywy. Ma takie coś https://transmic.net/sem/flywheel.jpg .
Jutro będę w domu to przetestuje obecność świecy
Shimy
PostWysłany: Pią 10:29, 14 Lip 2017    Temat postu:

KristofSX napisał:
Rysiek24 napisał:
KristofSX - jak sie nie znasz na LC4, to nie pisz bzdur ! wprowadzasz ludzi w blad !


wydawało mi się że zapłon był w oleju


Pewnie miałeś nowszy rocznik LC4 z zapłonem Kokusan zalanym w oleju.
KristofSX dobrze, że wspominasz o statorze bo Sem Amal to dość awaryjne ustrojstwo i całkiem możliwe, że kolega Insanus ma uszkodzone/popękane magnesy - słyszałem kiedyś, że taka awaria może wychodzić dopiero na gorącym piecu ale to zweryfikuje sprawdzian iskry.
KristofSX
PostWysłany: Pią 10:11, 14 Lip 2017    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
KristofSX - jak sie nie znasz na LC4, to nie pisz bzdur ! wprowadzasz ludzi w blad !


miałem kiedyś LC4 i wydawało mi się że zapłon był w oleju, ale było to dość dawno i skleroza postępuje Wink
ziomek miał LC4 i takie same objawy- wymiana statora pomogła.
Rysiek24
PostWysłany: Pią 10:02, 14 Lip 2017    Temat postu:

wyrabia sie przepusnica i korpus - nie naprawialne i nieoplacalne w naprawie , mozna kupic nowego dellorto za ok 1000 zl..ale lepiej szukac keihina fcr 39 lub 41 uzywanego .
Shimy
PostWysłany: Pią 7:39, 14 Lip 2017    Temat postu:

Zawodzi konstrukcja gaźnika, nie poprawisz nic niestety.
Insanus
PostWysłany: Pią 7:26, 14 Lip 2017    Temat postu:

Sprawdzę jutro obecność iskry na ciepłym dla pewności. Na stanie mamy 2 ten sam gaźnik delloro 40, wytestujemy czy w nim również jest ten problem. Jaka część w tym gaźniku, co dokładnie powoduje słabe odpalanie na ciepłym? Co zawodzi w nim?
Dla ścislości to 620 94rok
Shimy
PostWysłany: Pią 6:49, 14 Lip 2017    Temat postu:

Potwierdzam, zapłon jest tam suchy. U mnie na dellorto phm było bardzo podobnie z tym, że miałem ciepłe ssanie a i tak rozgrzane moto paliło jak chciało, czyszczeniem, wymianą dysz wiele nie zdziałasz pomaga jedynie wymiana gaźnika na FCR.
Rysiek24
PostWysłany: Czw 23:52, 13 Lip 2017    Temat postu:

KristofSX - jak sie nie znasz na LC4, to nie pisz bzdur ! wprowadzasz ludzi w blad !

Insanus - jesli masz iskre , to winny jest gaznik dellorto , mialem to samo i wiele wielie innych osob - mozna regulowac , moze wkoncu zalapie , a najlepiej wymeinic na inny gaznik.. Bo rozumiem ze poki silnik pracuje , to jest ok ..

kolejna sprawa , nie bylo lc4 600 w 96 roku ..od 94 byly 620 ... pokaz co masz , to ustalimy co to za ktm , ale zaplon i gaznik byly te same , zaplon SUCHY stator sem amal i cewkomodul tm14-05 , gaznik dllorto phm40
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:35, 13 Lip 2017    Temat postu:

tak, chodzi o to że moduł jest w kąpieli olejowej, przy gorącym oleju i nagrzaniu silnika moduł przestaje działać tak jak powinien, i mimo że będzie iskra to jest ona za słaba żeby pociągnąć moto.
poczytaj tutaj:
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/stator-ktm-lc4-88-97-rozwiazanie-problemu,3256.html
Insanus
PostWysłany: Czw 21:54, 13 Lip 2017    Temat postu:

Mówisz o module który znajduje się pod pokrywą magneta?
Aż mi się nie chce wierzyć że moduł po rozgrzaniu może sprawiać problemy, później sprawdzę samą iskrę ale prąd się pojawia przy kopaniu kopką ( kontrolka luzu, wentylatory się załączają)
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:51, 13 Lip 2017    Temat postu:

hej
prawdopodobnie padł moduł, dość częsta przypadłość w LC4,
Insanus
PostWysłany: Czw 20:47, 13 Lip 2017    Temat postu: Ciężkie odapalanie na ciepłym

Witajcie.
Mój kolega ma ktm 600 lc4 1996 rok i mamy problemy z odpalaniem na ciepłym.
Gaźnik wyczyszczony, ustawiony (delloro); zapłon ok ustawiony zaworki również; świeca wymieniona. Silnik jest zdrowy na zimnym odapala pięknie na średniej temperaturze też nie ma większych problemów ale na gorącym silniku nie da sie go odpalić (wentylatory na czas odpalania są odłączane tak samo światła). Po zgaszeniu gorącego silnika należy odczekać kilkadziesiąt minut aż się ostudzi i w pewnym momęcie odpala na strzała.
W gaźniku brak "cieplego ssania"
Jakieś sugestie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group