Autor Wiadomość
KaTaM
PostWysłany: Nie 20:41, 23 Lip 2017    Temat postu:

mocy nigdy nie brakuje

moze dlatego ze jestem lekki 😁

co do rozlozenia momeentu to ma znacznie mocnieszy dół niz normalne 2t

jestem poczatkujacy ale mam wrazenie ze praktycznie w calym zakresie moc jest oddawana liniowo.... no moze poza naprawde niskimi obrprami.... jak pisalem 1 2 bardzo krotkie wiec wiekszosc podjazdow i tak robie na 3

mam zalozone tublisy i z cisnieniem 0.3 bara nie mam problemow z kopaniem czy brakiem przyczepnosci
henio12323
PostWysłany: Pią 22:35, 21 Lip 2017    Temat postu:

Ztrainer jest lzejszy i mniej sie kopie. Silnik ma o charakterystyce trialowej mocmy dol slaba gora. Wiec duzo mocy nie ma na papierze realnie nadrabia momentem
bmxre
PostWysłany: Pią 20:19, 21 Lip 2017    Temat postu:

A jakies podjazdy typu żwirownia nie braknie mu mocy? Bo u nas na żwirowni są takie sypkie podjazdy ze moim exc 300 musze brać na 3cim biegu i gaz na 3/4
KaTaM
PostWysłany: Pią 18:35, 21 Lip 2017    Temat postu:

powiem tak..... wszystko co o nim piszą to prawda

mega lekki ... jazda jak na rowerze

mocy wystarcza

chlopaki na excf zostaja w tyle na podjazdach

jakosc wykonania bardzo dobra

wady..... za wolny na prostych
trzeba sie przyzwyczaaic do skrzyni... 1 i 2 strasznie krótkie

mam rocznik 2015 kupilem go jak mial 30 mth.

napewno jest minimalnoe niższy niz excf ale po kilku jazdach nie ma to znaczenia...

jestem mega zadowolony.... gdybby nie to jest za wolny to byłby to motocykl idealny. da sie nim jechac 100 czy 120 ale widac ze sie wtedy męczy..
Platinum
PostWysłany: Czw 20:07, 20 Lip 2017    Temat postu:

Wlasnie, wlasnie napisz prosze kilka slow o Xtrainerze.
Ktory masz rok?
Nowy egzemplarz czy uzywka?
Jakie wady i zalety?
bmxre
PostWysłany: Czw 18:36, 20 Lip 2017    Temat postu: A

A tak poza tematem jak się sprawuje ten xtrainer?
KaTaM
PostWysłany: Czw 18:15, 20 Lip 2017    Temat postu:

moto wróciło z serwisu... ja nie zmieniałem jej położenia ...pamietam tylko że była wykręcona a teraz jest wkręcona .


ale juz wszystko jasne... to moje pierwsze 2t więc sie go ucze Smile

dzięki
mazi-1986
PostWysłany: Czw 18:09, 20 Lip 2017    Temat postu:

To nie kręć bezmyślnie. Śruba od zaworu wydechowego. Odpal moto i zobacz co się dzieje, w trakcie jazdy. Zobacz jak silnik reaguje na dodawanie gazu.
Wkręcając, z tego co wiem opóźniasz otwarcie zaworu, tzn. otwiera się przy wyższych obrotach.
KaTaM
PostWysłany: Czw 17:51, 20 Lip 2017    Temat postu: Potrzebna szybka porada w 2T !!!!

jutro jade w długą trase a dzis po serwisie zobaczyłęm że jedna śruba regulacyjna przy pompie wody jest duuużo mocniej wkręcona niż była ... nie mam pojęcia od czego to i czy ma to znaczenie

https://zapodaj.net/ec0cf1c7382d7.jpg.html


pacjent to BETA Xtrainer 300 2T

bardzo luźno się kręci w jedną i drugą .... kilka ogrotów regulacji...

plisss nie chce jutro stanąc w lesie[/list]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group