Autor Wiadomość
babel
PostWysłany: Czw 19:40, 17 Sie 2017    Temat postu:

to jak będzie 100% daj info na forum- będzie wiedza dla potomnych
Pawelec
PostWysłany: Pon 23:22, 14 Sie 2017    Temat postu:

Problem na 90%zlokalizowany są to śrubki od regulacji.
babel
PostWysłany: Pon 10:36, 14 Sie 2017    Temat postu:

Legenda głosi że toś kiedyś słyszał cicho chodzacego RFS Wink -

Ale tak bez żartów - ja bym zaczął od dolnego filtra siatkowego - jak tam masz opiłki - to jest wiekszy problem - bo wg mnie oznacza to problem układem tłokowo korbowym

Jak tam jest czysto - no to szukanie dalej .
Ja pisał kolega sprawdź luż pomiedzy talezykiem a dźwigienką zaworową ( o ile mnie pamięc nie myli min 0,2mm) - gdzieś był taki ładny rysunek na forum


Mojemu znojomemu tez tak chodził głosno aż pewnego razu moto zdechło - okazało się że były poprzeciągane śrubki do regulacji i się w końcu urwały obie - na szczęście bez strat
Tomokat
PostWysłany: Pią 8:27, 11 Sie 2017    Temat postu:

Jaki masz luz miedzy dzwigienką a talerzykiem zaworu?
e46
PostWysłany: Pią 7:45, 11 Sie 2017    Temat postu:

Zapal na chwile bez czapki i zobacz czy coś stuka. Przy regulacji w 525 można łatwo przeciągnąć śrubkę od dokręcenia regulacji zaworu - wiem bo wymieniałem Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 7:16, 11 Sie 2017    Temat postu:

znaleźć ksiązke serwisową
np tu
kristofsx.com - stronka forumowego kolegi

i zgodnie z nia sprawdzić. jest opisane co i jak pomierzyć
Pawelec
PostWysłany: Pią 7:10, 11 Sie 2017    Temat postu:

A jak zmierzyć czy zawory niesą juz do wymiany ?
henio12323
PostWysłany: Pią 6:37, 11 Sie 2017    Temat postu:

dekompresator jest tylko na spręzynce i ma chodzic bardzo lekko. i własnie łomotało by sie na wolnych obrotach nie wysokich. luz na tych srubkach regulacyjnych jest zawsze, ale im starsze tym luz wiekszy tak na prawde mocno to nie przeszkadza - na pewno stukac to nie będzie, gorzej że on e sie wybijają do srodka i wtedy szczelinomierzem sie nie da zrobic dokładnego pomiaru
Pawelec
PostWysłany: Czw 23:11, 10 Sie 2017    Temat postu:

Pod pokrywą sprzęgła wszystko ok. Zdiołem pokrywe głowicy i tez wszystko dobrze ale zastanawia mnie autodekompresator bo porusza sie bez wiekszego oporu. sprężynka go trzyma. Ale czy to by mogło tak stukać razem z obrotami? W końcu im większe tym bardziej dociśnięte siłą odśrodkową. Ale na końcówce tych śrubek od regulacji zaworów są takie końcówki na kulce i one mają luz gura dół ok 0.8mm. Dodam że na korbe to stukanie jest za częste.
henio12323
PostWysłany: Czw 18:24, 10 Sie 2017    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim

wybacz - powaliło mi sie nie chodzilo o srube a o nakrętke - na wale trzymającą sprzęgiełko rozrusznika po prawej stronie ( pod pokrywą sprzęgła )
Pawelec
PostWysłany: Czw 18:15, 10 Sie 2017    Temat postu:

Chodzi o tą od blokowania wału ?
Pawelec
PostWysłany: Czw 14:11, 10 Sie 2017    Temat postu:

Gdzie ta śruba się znajduje ?
Jest ono takie rytmiczne
henio12323
PostWysłany: Czw 14:05, 10 Sie 2017    Temat postu:

ostatnio jadłem coś i mnie rozbolał brzuch - co zjadłem ? Very Happy

dokładnie tak brzmi twoje pytanie - cos stuka - to lokalizuj, jak sie z zewnątrz nie da to trzeba rozbierac, wszystko co sie porusza moze wydawać dzwieki Very Happy sprawdził bym bna pewno srube na wale po prawej stronie - ona sie lubi wykręcać, rolki wodzące po wałku rozrządu, potem korba... ew jakies łozyska
Pawelec
PostWysłany: Czw 13:20, 10 Sie 2017    Temat postu: Ktm exc 525 problem stuki pomocy !!

Witam od miesiąca jestem posiadaczem Ktm exc 525 03r. Pewnego razu po powrocie do domu coś zaczęło sukać w silniku z okolic głowicy prawa strona. Nasila się to razem z obrotami zawory wyregulowane na 0.10mm i nic nie pomogło. Co to może być ? Korba ?
Z góry dzięki za pomoc!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group