Autor |
Wiadomość |
GaLaZ |
Wysłany: Wto 22:11, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
Poza tym najmlodszy nie jestem wiec coz  |
|
 |
GaLaZ |
Wysłany: Wto 22:10, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
Bardzo dziekuje za wypowiedzi. Nie ma co ukrywac, 10 lat jezdzilem i dalej jezdze po ulicach, wiec jakies tam doswiadczenie mam, natomiast jesli chodzi o offroad to bieda no ale nie bede robic z siebie niewiadomo jakiego zawodnika. Pojemnosc wybralem po wlasnych probach na roznycj maszynach plus za porada bardziej doswiadczonego kolegi. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:03, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
ja bym proponował tak - kup moto, pojeździj i sam oceń, po twoich wypowiedziach ( do czego zresztą sam sie przyznajesz) w terenie jesteś amatorem - byc moze zadnych przeróbek nie potrzebujesz. wiec zacznij od fabrycznego sprzetu, jak cos ci sie zacznie nie podobać - to sobie to przerobisz w późniejszym czasie, bedzie też ci łatwiej okreslić czego tak realnie potrzebujesz. |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Wto 18:40, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
exc jest fabrycznie blokowany pod homologację - tak żeby spełniał normy emisji spalin i głośności, - w takiej konfiguracji ma pewnie ze 20-30KM,
serwis usuwa sondę lambda, kilka czujników,włączą mocną mapę,wywala katalizator,spark arestor itp, dopiero wtedy moto nadaje się do jazdy.
w sixdaysie masz z przodu regulację napięcia wstępnego więc przód możesz na początek podkręcić, z tyłu zmień , stopień twardszy powinien starczyć. |
|
 |
GaLaZ |
Wysłany: Wto 17:16, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
Dziękuję Panowie. Jeśli chodzi o styl jazdy to będzie bardziej rekreacyjno-poznawczy czyli totalna amatorka
No właśnie w salonie wspominali że najlepiej od razu wymienić sprężyny przód i tył na opcję ~95kg lub 100coś kg. Fabrycznie dają rzeczywiście na około 85kg. Nie widzę tego żebym zrzucił te 15kg w ciągu miesiąca, a być może z moją jałową budową się po prostu nie da
Dzięki za porady. Prosiłbym jeszcze o wyjaśnienie amatorowi o co chodzi z tym odblokowaniem sprzęta i homologacyjnymi kitem. Od dawno jeżdżę na szosówkach i jak kupowałem moto to np. w przypadku z1000 nie było potrzeby wykonania takich prac. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 16:14, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
wiekszosc dealerów robi odblokowanie przy sprzedazy od razu, ale tuning pod wage to osobna usługa, 100kg to wątpie ze sie miesci w SAGu, fabrycznie jest pewnie na jakies 85 kg średnio, dolicz że masz jeszcze z 10 kg ciuchów, dla amatora jak juz to wystarczy na poczatek wymienic tylna spręzyne, koszt pewnie w okolicach 400 zł, i bedziesz miał juz duzo lepiej niz na fabrycznej, jakbys potem czegos potrzebował - to sobie dostroisz, bo teoretycznie i przednie spręzyny sa do wymiany, a jeszcze lepiej zrobic tuning settingów pod swoje preferencje jazdy ( chociaz jako amator i tak nie poczujesz rózniocy ) |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Wto 12:11, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
powiedz dealerowi żeby sprzęt odblokował i pościągał kit homologacyjny, co do zawiasu - zależy jaki masz poziom jazdy, ja bym się wstrzymał z większymi modyfikacjami na początek. sprawdź czy mieścisz się w SAGu, jak tak to spoko, jak nie to wtedy zmieniaj sprężyny. |
|
 |
żółf |
Wysłany: Wto 10:22, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
Teoretycznie nic się nie stanie jak wsiądziesz na motocykl prosto z pudełka, ale nie osiągnie on w pełni swoich możliwości.
Zaraz po zakupie najlepiej wystroić wszystko pod siebie. Znaleźć kogoś kto ustawi Ci przede wszystkim zawias pod Twoje preferencje, a nie da się tego dobrze zrobić na odległość, czy po prostu klikając regulacjami.
Ustawienie kierownicy i dźwigni sam sobie znajdziesz. |
|
 |
GaLaZ |
Wysłany: Wto 9:30, 22 Sie 2017 Temat postu: KTM EXC 2018 six days |
|
Cześć,
witam wszystkich, tak się złożyło, że uparłem się i kupuję (głównie bank) nówkę ktma 450 six days model z 2018 roku. Mam pytanie nowicjusza, czy po zakupie powinno się odbyć jakieś "strojenie" motocykla pod wagę, wzrost itp np. zawias? ? Wiem że pytanie totalnie amatorskie ale nie chce zeby mnie obsluzono na zasadzie proszę, do widzenia... Mam ok. 184cm wzrostu i jakieś 100kg...
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
GG |
|
 |