Autor Wiadomość
GRZESIEK150
PostWysłany: Nie 14:24, 18 Maj 2014    Temat postu:

i żeby sie tak nie psuł itp poradzicie cos mi dzieki
GRZESIEK150
PostWysłany: Nie 14:23, 18 Maj 2014    Temat postu:

witam was mam do was kilka pytanek ,,chciałbym kupic fajnego ktm lub crossa do lasu typowo do lasu i chciałbym zeby był zrywny mam około 5 tys znajdę za ta kase cos ciekawego pozdrawiam
AzzBest
PostWysłany: Wto 7:46, 24 Wrz 2013    Temat postu:

pytanko, jakie kola w teren beda pasowac do 620sc 2001r?
kuchar
PostWysłany: Wto 9:29, 21 Lut 2012    Temat postu:

Cześć

Jeżeli będziesz decydował się na LC4 350 to ja będę mój wystawiał
Oto link do zdjęć:

https://picasaweb.google.com/101042739752712225477/KTMLC43504sale
Rysiek24
PostWysłany: Pią 23:02, 17 Lut 2012    Temat postu:

wizualnie poza pokrywa ladny i zadbany , usdzczelki dekal sprzegla i cylindra nowe , rama malowana/odswiezona ? ,jest to wersja GS , niestety nie widze czy ma filtr oleju w ramie.
muniek90
PostWysłany: Pią 17:44, 17 Lut 2012    Temat postu:

Widzisz silnik i kartery jak są przytarte? Wiedz że to moto było używane dość ekstremalnie Smile

LC4 to raczej motocykl enduro...tu się nie wywracamy co 5min. Każda nie katowana sztuka wygląda znacznie lepiej niż to
majstertorzu
PostWysłany: Pią 17:21, 17 Lut 2012    Temat postu:

panowie czy to jest LC4 620 SC ??

http://otomoto.pl/ktm-lc-motor-620-lc4-M3042898.html

koleś twierdzi ze to oryginalny sc 60km pocisk ale papierów nie ma bo zaginęły .. rzekomo
bully
PostWysłany: Pią 10:58, 17 Lut 2012    Temat postu:

napewno 520/525 w EXC bedzie mniej awaryjna niż WR, pod warunkiem że nie ma rzeźb i żadna czesc nie przekroczyła dopuszczalnej normy zużycia.
Lc4 620 540 też wydatki, bo to tez hardenduro tyle że z lat 90 tych i minimalnie mniej ma mocy z pojemności od RFS, ale RFS to taka odchudzona LC4 z konca lat 90tych, czyli po wszystkich modach jak dwie pompy oleju, wałek wyrównoważający auto deko itp.

Kup se 2T bedzie taniej na remontach Razz
mariantofana
PostWysłany: Pią 8:53, 17 Lut 2012    Temat postu:

majstertorzu chłopie słuchaj dobrych rad bo potem będziesz żałował. Skoro miałeś problemy z wr to podejrzewam, że będziesz miał problemy z EXC. Miałem yz 426F zafundowałem jej remont na 4000zł i zero problemów! lałem benzyne i zmieniałem olej+filtr co 4-5 mht i wykonywałem konieczne czynności serwisowe. Gdybym nie zrobił takiego remontu i zgodnie z tym co każe producent to też bym wylewał żale na forach internetowych jak większość zawiedzionych użytkowników tego typu motocykli, którzy myśleli że kupią Mocne i lekkie enduro 4T o dużych wymaganiach serwisowych i nic nie będą musieli przy nim robić. Niestety żeby jeździć i się nie wściekać że coś nie działa i czemu wybuchł silnik to trzeba pamiętać, że motocykle potrzebują dużo uwagi i w miarę zasobnego portfela. Sprawdź w serwisówce do tego EXC jakie są interwały przeglądów. Co ile się wymienia olej i jakiej jakości leje się tam olej... nie jakiś szmelc za 20zł/l, sprawdź co ile rozbiera się silnik w celu dokonania pomiarów różnych podzespołów, co ile rozbiera się zawias i wymienia tuleje łożyska... Te silnika mają dużo mocy i małą pojemność a to oznacza większe koszta eksploatacji niż w starym japońskim enduro z lat 90.
przemyśl kilka rzeczy
pozDRo
majstertorzu
PostWysłany: Czw 22:32, 16 Lut 2012    Temat postu:

zgadza sie lecz jesli nie piłuje moto to mth naliczane są wolniej Razz ale rozumiem twoją sugestię jutro obejrze i zobaczymy co z tego wyniknie
ale faktycznie uparłem sie na to 520 -525 mimo ze nie wykorzystam jego mocy w pełni
hacker33
PostWysłany: Czw 21:59, 16 Lut 2012    Temat postu:

Jesteś jednym z tych którzy zadają pytania ale nie przyjmują odpowiedzi.
Uparłeś się na tą 520 to ją kup. Po co te pytania?
Koledzy Ci dobrze radzą - jest to motocykl wyczynowy więc licz się z kosztami.
Czy jeździsz szybko czy wolno to i tak musisz robić przegląd co daną ilość mth.
majstertorzu
PostWysłany: Czw 21:06, 16 Lut 2012    Temat postu:

czy jesli ktos jezdzi turystycznie tzn weekendowo po szutrach lasach to tez musi sie obawiać takich duzych kosztów nie zamierzam startowac w zawodach
wójo
PostWysłany: Czw 21:02, 16 Lut 2012    Temat postu:

kupujac exc, sx, wr, crf, kxf, rmz i cala reszte wyczynów badz swiadomy ze eksploatacja kosztuje i chcac robic wszystko serwisowo to cena za która kupisz motocykl jest tylko ułamkiem puzniejszych kosztów.
majstertorzu
PostWysłany: Czw 20:58, 16 Lut 2012    Temat postu:

dzieki ci za odpowiedz bo w zasadzie nie szukam moto na droge
a do zabawy poprostu sprzedałem wr bo nie usmiechało mi sie samemu jezdzic a teraz sąsiad kupił rmz 250 i mam potrzebe posmigania z nim z tym ze preferuje 4t
wójo
PostWysłany: Czw 20:55, 16 Lut 2012    Temat postu:

a lc4 do roku 2002 zawieszenie jest to samo w wersji enduro i sm, róznice sa od roku 2003 gdzie wprowadzono nowy wachacz, przednie lagi 48mm i zacisk 4 tłoczkowy.
co do róznic to nie ma co porównywac nawet moja 640 z wydecham akrpa i gaznikiem fcr itak wydawala sie potulna w porównaniu do 520. Poprostu waga o sposób oddawania mocy w exc to calkiem inna bajka.
Zato zrobienie traski zedu 400km na lc4sm nie jest wyczynem a na exc po 50km na ulicy zaczyna du*a bolec.
W terenie znowu odwrotnie bo itak głównie jezdzi sie na stojaco to tam gdzie na lc4 walczysz o zyczie i sie meczysz na exc zaczynasz dopiero zabawe.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group