Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 21:15, 26 Sie 2017    Temat postu:

moze zmienic sie geometria motocykla Razz poza tym nic Very Happy
Fluxed
PostWysłany: Pią 19:18, 25 Sie 2017    Temat postu:

Tak też zrobię, dzięki Razz Nic sie nie stanie jeśli będzie o pare cm dluzszy?
henio12323
PostWysłany: Pią 18:28, 25 Sie 2017    Temat postu:

hehe a czego ty sie spodziewasz? ze naprawisz amor za 20 zł ?
jak widze nie ma nawet częsci zamiennych do tego amorka, i wygląda na w zasadzie nienaprawialny. także ciezki mocno bedzie temat, o takie uszczelniacze ciezko ale moze gdzies z czegos dobierzesz, czesci innych niz uszczelniacze nie dostaniesz nigdzie.
ja tez nie wiem jak by wyglądała procedura nabijania oleju i odpowietrzania jak masz nieserwisowalny amor, trzeba pewnie kombinować wiercic gdzies dziure a potem ją spawać. - mam taki amorek po takim czyms, ktos albo wlał zły olej albo z powietrzem przesadził ( za mała ilosc powietrza a za duza oleju ) i chodzi kiepsko...

moim zdaniem lepiej zmierzyc długosc i szukać podobnego amorka moze prędzej dopasujesz z czegos innego Very Happy
Fluxed
PostWysłany: Pią 18:10, 25 Sie 2017    Temat postu:

Zapewne cena będzie zaporowa. KTM LC2 125
Amor to: PAIOLI MC56RB
henio12323
PostWysłany: Pią 18:06, 25 Sie 2017    Temat postu:

tu własnie moze byc roblem, jak mi napiszesz model motocykla ktma w którym był ten amor zobace czy nie mam katalogu częsci i z oryginału moize takie cos bedzie
Fluxed
PostWysłany: Pią 14:58, 25 Sie 2017    Temat postu:

A powiedz mi gdzie znajde te uszczelnienie? Dorobić czy jak?
http://imgur.com/sbGkQXB
http://imgur.com/uxGSOYA
henio12323
PostWysłany: Pią 14:52, 25 Sie 2017    Temat postu:

uszczelnienie to uszczelnienie, nie musisz wymieniać opraw uszczelniaczy i innuych elementów - chyab ze są uszkodzone. panewki juz raczej słabo wtygladaja też. a olej musi byc typowo do tylnych zawieszen poszukaj czy serwisówka czegos konkretnego nie zaleca
Fluxed
PostWysłany: Pią 11:02, 25 Sie 2017    Temat postu: PAIOLI MC56RB wymiana uszczelnień

Cześć rozebrałem dziś amortyzator od KTM LC2 bo był wylany.
Doszedłem do tego, że musze wymienić te całe uszczelnienia, powiedzcie mi czy tylko oringi/uszczelniacze czy te wszystkie części jak na obrazkach niżej.
Oraz jaki olej wlewać do takiego amortyzatora?

http://imgur.com/bU7ycaA
http://imgur.com/z8ESbIe
http://imgur.com/k4Otksk

http://imgur.com/RLqgGrB
http://imgur.com/BnjocTI
http://imgur.com/zEjSaBs

http://imgur.com/0r0HMDC
http://imgur.com/VK1AZqq
http://imgur.com/KE6BF19
http://imgur.com/WOAwhtV - takie uszkodzenie jest dopuszczalne?

PS. chciałem dać same obrazki a nie linki ale wyszły bardzo duże na stronie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group