Autor Wiadomość
major000
PostWysłany: Wto 16:43, 28 Lis 2017    Temat postu:

dakarowy napisał:
Ok, dzięki za podpowiedź..

to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.

Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda Twisted Evil a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu. Smile
Fabrycznie 450exc ma przełożenie 13x52 i to jest dramatyczne przełożenie dla tego silnika. Na przód zakładaj 14, będzie już wyraźna różnica. Tył dopasujesz na 51 lub 50 według subiektywnych odczuć.
amek721
PostWysłany: Wto 16:01, 28 Lis 2017    Temat postu:

fabryczne przełożenia będą w serwisówce
www.kristofsx.com - strona forumowego kolegi
dakarowy
PostWysłany: Wto 10:46, 28 Lis 2017    Temat postu:

Ok, dzięki za podpowiedź..

to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.

Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda Twisted Evil a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu. Smile
amek721
PostWysłany: Wto 10:12, 28 Lis 2017    Temat postu:

Będzie różnica, aktualnie masz spore przełożenie jak na 450.
Śmiało zmień przód na 14, jeżeli to Ci nie wystraszy to baw się tyłem
dakarowy
PostWysłany: Wto 8:39, 28 Lis 2017    Temat postu:

To teraz ja.. Very Happy
KTM450EXC

Obecnie mam przełożenie 13/52, ale motocykl ma za krótkie biegi, jak na moje przyzwyczajenia... jest po prostu za wolny przy maksymalnych prędkościach.

Pytanie - mam nowy łańcuch, mam nową tylną zębatkę 52 supersprox-a, czy jak właduję zębatkę zdawczą (przód) 14 to jak bardzo zmieni się charakterystyka/długość biegów, prędkość, czy ma to sens?

Pytam tych doświadczonych, gdyż prędzej nie miałem potrzeby gmerania w przełożeniach, ponieważ standardowe ustawienia były odpowiednie i w miarę uniwersalne, no ale mimo że były to motocykle enduro, to sposób jazdy i wykorzystanie jakby inne Twisted Evil
majkel506
PostWysłany: Wto 8:06, 28 Lis 2017    Temat postu:

Nigdy nie skracalem ale pewnie to nieskomplikowane ☺ skoro tak mówicie to nie bede wymienial☺ dzieki za pomoc
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 20:20, 27 Lis 2017    Temat postu:

Tak najlepiej, skrócić niż kupować na wymiar.
henio12323
PostWysłany: Pon 19:19, 27 Lis 2017    Temat postu:

a jak za długi to w czym problem ? ja zawsze biore 118 i w razie co skracam
majkel506
PostWysłany: Pon 19:00, 27 Lis 2017    Temat postu:

podepnę się pod temat, bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji jaka długość łańcucha powinna być w ktm exc 300 2006r. ? ewentualnia jaka jest oryginalnie? Będę zmieniał napęd i obecnie mam 114 ogniw, a jeździłem na zębatkach 13x51, a obecnie z przodu mam 14 zębów i musiałem odwrócić napinacze.
Wydawało mi sie, że mam 118 ogniw i na szybko taki łańcuch zamówiłem, ale teraz się zastanawiam czy nie za długi będzie. Zębatki nowe to 13x50, proszę o pomoc Smile
lionix
PostWysłany: Nie 9:46, 27 Sie 2017    Temat postu:

Vx2 tez mam i pancerny
henio12323
PostWysłany: Sob 21:17, 26 Sie 2017    Temat postu:

popieram przedmówce VX2 spoko, VT2 jest lzejszy i węzszy ( mniej żre ślizgi) ale jest droższy, ale z tych dwóch wybieraj - najlepszy stosunek ceny do jakości
KristofSX
PostWysłany: Sob 18:08, 26 Sie 2017    Temat postu:

tak jest vx2 lub vt2, u mnie wychodzi 116 ogniw, możesz wtedy na tył dać od 50 do 52 (obracasz tylko dystanse na napinaczu)
MiSzorSX
PostWysłany: Sob 18:02, 26 Sie 2017    Temat postu:

Jak dla mnie tylko DID VX2
TheGreat
PostWysłany: Sob 15:42, 26 Sie 2017    Temat postu: Jaki łańcuch?

Jaki łańcuch polecacie w miarę rozsądnej cenie? I ile musi mieć ogniw jeśli planuje zakup zębatek 13/52?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group