Autor Wiadomość
theodor
PostWysłany: Pon 8:26, 28 Sie 2017    Temat postu:

Lery91 napisał:
Tylko jeden nadawał się na śmietnik, drugi, jak i resztę gość od głowic mi ładnie przyszlifował w momencie jak gniazda zaworowe mi robił.

Co do nastawu gaźnika nie mam pojęcia właśnie gdzie mogę znaleźć parametry jak gaźnik ma być ustawiony.


Szlifował Ci zawory w tym silniku? Tam sa tytany, ich nawet docierać nie wolno.
henio12323
PostWysłany: Nie 20:41, 27 Sie 2017    Temat postu:

w ksiązce serwisowej pod koniec ( i pamietam ze to są dane wyjsciowe, jak masz fabryczny wydech to mozesz ustawic zgodnie z ta ksiązką a na koniec i tak skład mieszank isrubka podregulować pod motocykl )
Lery91
PostWysłany: Nie 20:31, 27 Sie 2017    Temat postu:

Tylko jeden nadawał się na śmietnik, drugi, jak i resztę gość od głowic mi ładnie przyszlifował w momencie jak gniazda zaworowe mi robił.

Co do nastawu gaźnika nie mam pojęcia właśnie gdzie mogę znaleźć parametry jak gaźnik ma być ustawiony.
henio12323
PostWysłany: Nie 20:13, 27 Sie 2017    Temat postu:

tylko jeden zawor pogieło ? a drugi co ? przeciez to parami sie otwiera

po 2 jakie masz nastawy gaźnika ? identyczne jak ksiązka serwisowa zaleca ? ile składu wykręcone ?
Lery91
PostWysłany: Nie 17:47, 27 Sie 2017    Temat postu: KTM 250SXF problem z odpalaniem

Witam wszystkich serdecznie!

Posiadam KTM 250 SXF z 2007 roku. Motocykl w momencie zakupu bardzo ciężko palił na zimnym, czy ciepłym silniku. Rozebralem silnik i okazało się, że łańcuch rozrządu jest nieźle rozciągnięty i pogiął się jeden zawór. Wymieniłem jeden zawór wydechowy, zrobiłem luzy w gniazdach zaworowych, kupiłem nowe podkładki w serwisie, wymieniłem tłok, ustawiłem zawory i odpowiednie luzy po czym złożyłem motor.

Motor pali nadal tak jak palił. Mianowicie, potrafi na zimnym odpalić 2-3 razy pod rząd potrafi też się uprzeć i trzeba go kopać i kopać. Strzela z wydechu, prycha, aż załapie.

Świece wymieniałem z 3 razy( 2x irydowa, 1 normalna) i na każdej iskra jest.

Sprawdziłem magneto, rozrząd jest na napinaczu manualnym i jest dokładnie ustawiony.

Nie mam już sił, ani pomysłów na to co to może być?

Gaźnik wyjąłem, rozebrałem i wszystko w nim jest Ok.

Podmienialem cewkę z innego motocykla, gaźnik i nic- tak samo

Proszę o pomoc, bo ja już wymiękam!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group