Autor |
Wiadomość |
camilof |
Wysłany: Czw 16:12, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
bully napisał: | jeszcze gorszy na tym to nie umiałem wysprzęglic kiedyś. |
wcześniej był zalany zwykły motul 10w40 i było ok, więc myślę, że na transoil powinno być jeszcze lepiej |
|
|
Platinum |
Wysłany: Śro 17:23, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Polecam do skrzyni Motul 300V 10W-40, latam tylko na tym oleju kilka lat i zero problemów. |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 12:25, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
jeszcze gorszy na tym to nie umiałem wysprzęglic kiedyś. |
|
|
camilof |
Wysłany: Nie 14:10, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
dzieki panowie za wszystkie rady troche poczyatłem i zalałem MOTULA 10W40 TRANSOIL |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 8:27, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
10w30 gear z motorexa sie nie nadaje do ktm, testowałem w dwóch modelach. obecnie leje mobila 15W-50 ale trudno dostępny.
jęsli chodzi o pompę to raczej sama wymiana płynu w zbiorniczku mało daje, trzeba przepuścić przez układ od dołu nowy płyn, oczyszczając uprzednio bardzo dobrze odpowietrznik.
z reszta hamulce tak samo, wymiana płynu tylko w zbiorniczku mało daje. syfy w układzie zostają. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 19:35, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
atf z kolei słabo działa jak sprzegło jest kiepskie - moment i sie slizga,
lepiej juz lac typowe lepsze oleje do skrzyn typu elf htx 740, nilsa czy GRO, duuuuzo lepiej działają na skrzynie i sprzegło niz ATF
tam sie nic nie uzupełnia bo teoretycznie nic nie ma prawa ubywać. im czesciej sie wymienia tym lepoej, tworza sie rózne syfy i opiłki, i to wszystko cały czas wyciera wszystko. ze zmiana płynu usuwasz opiłki wiec warto to robic czesto ja zmieniam 2-3 x w sezonie takie płyny. koszt zerowy praktycznie.
co do oleju jeszcze to rózne są opcje i szkoły. ja do takiego moto lałbym raczej dobry olej, sam lałem ipone box xtrem 2 cos takiego, miałem go w dobrej cenie, motorex 10w30 gear costamcostam tez jest fajny i na pewno bezpieczny |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pią 4:09, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Mobil Atf 220 albo valvoline Atf. Sprzęgło, biegi chodzą bez zarzutu. U mnie w Becie ponoć od początku lali Atf'a. I to co zauważyłem. Jak jeździłem zawsze na motulu to podczas zalewania był normalnego zielonkawego koloru a po 10h był czarny. Atf'a zalewasz czerwonego i zalewasz czerwonego. Nie widać w ogóle przepracowania oleju. |
|
|
Przym |
Wysłany: Czw 22:46, 31 Sie 2017 Temat postu: |
|
Ja leje motul 5100. |
|
|
camilof |
Wysłany: Czw 22:21, 31 Sie 2017 Temat postu: exc 250 2t - olej do skrzyni biegów |
|
Witam panowie! Nadchodzi dzień wymiany oleju w skrzyni biegów, jaki polecacie do ktm exc 250 2t?
Druga sprawa żeby nie zakładać nowego tematu, co jaki czas należy wymienic olej w układzie hydraulicznym? Jeżeli chodzi o uzupełnianie bez wymiany to robi sie to poprzez odkręcenie góry "dekielka" i po prostu dolanie aby gdzieś z 5mm było od góry? Czy jakiś inny sposób stosujecie? |
|
|