Autor |
Wiadomość |
Manfredo |
Wysłany: Pią 15:59, 08 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Ten dolny pierścień jest z tą sprężyną w środku i jest grubszy od górnego. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 11:16, 08 Wrz 2017 Temat postu: |
|
a to nie sa pomieszane ze z napisem powinien byc gównym pierscieniem ? i tak kazda kropka czy napis jest do góry skierowana |
|
|
Manfredo |
Wysłany: Czw 22:00, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Jeszcze jedno pytanie, po wymontowaniu cylindra i tłoka ściągnąłem pierścienie żeby zmierzyć luz w cylindrze i oczywiście zapomniałem sobie zaznaczyć gdzie była góra a gdzie dół. Na dolnym pierścieniu pisze ETOP czyli myśle że ten napis powinien być skierowany w góre? Na górnym pierścieniu nie ma żadnego napisu tylko z jednej strony od wewnątrz jest krawędź trochę sfrezowana. Jak to zamontować? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:18, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
słabo widac tą korbe i oznaczenia aler wygląda na oryginał |
|
|
Manfredo |
Wysłany: Czw 18:54, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
[img]https://imageshack.com/i/pmuFxfPaj[/img]
[img]https://imageshack.com/i/pnKTXXiBj[/img]
[img]https://imageshack.com/i/poPLyOzjj[/img] |
|
|
Manfredo |
Wysłany: Czw 18:52, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Mi też jest dziwne, że wydmuchało uszczelkę ale po zdemontowaniu widać wyraźnie gdzie przepuszczała. W następnym poście prześle zdjęcia korby i uszczelki, bo dopiero po 3 poście można przesyłać. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:15, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
zrób fotke korby i wrzuc to sie oceni,
dziwne ze w ogóle wydmuchało uszczelke, szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem
elko to oryginalny tłok a to czy pierwszy to sie nigdy nie dowiesz tak na prawde bo na 1 montaż mogła isc druga selekcja nawet
podeslij mi na PW numer VIN sprawdze w ktmie czy nie ma w jakis sposób udokumentowanej przeszłosci |
|
|
Manfredo |
Wysłany: Śro 20:28, 06 Wrz 2017 Temat postu: 250 EXC-F 2008 kilka pytań |
|
Witam,
posiadam Ktm-a 250 exc-f z 2007 roku (model 2008), gdy go kupiłem miał najechane 36 motogodzin. Wyglądał dobrze zero jakichkolwiek luzów, felgi nic nie porysowane i ogólnie stan bardzo dobry silnik cichutko pracował itd. Jednak ciężko mi uwierzyć w ten przebieg przez to, że motocykl ma 10 lat.
Ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowicą więc ściągnąłem głowicę i przy okazji cylinder.
Teraz mam kilka pytań:
-jakie oznaczenie ma oryginalny korbowód u mnie z jednej strony pisze 07. a z drugiej 547,
-tak samo z tłokiem od dołu jest wybite Elko 76-18-P, z góry 38b.
Chciałbym się po prostu dowiedzieć czy jest to pierwszy tłok i korbowód żeby mieć jakieś pojęcie o tym czy przebieg się zgadza.
Za pomoc z góry dziękuję. |
|
|