Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 15:57, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
no na przelotach 2T to kiepska sprawa, mam 300tke i jak mam gdzies dalej podjechać to aż sie odechciewa 4T z kolei bardo przyjemne - własnie od pojemnosci zwłaszcza 400 w góre. także mysle ze exc 400 niezła opcja |
|
 |
Dziku |
Wysłany: Nie 8:44, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Jetem absolutnie początkujący jeśli chodzi o teren, mieszkam na Mazowszu, więc wielkich górek nie ma. Dobre tereny są nad Wisłą, wyspy, piaski itd. Myślałem też nad EXC 200, ale nie wiem, czy nie zajeździłbym go na przelotówkach. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:58, 16 Wrz 2017 Temat postu: |
|
tak, jak chodzi o sama jazde to jest duza róznica, teraz pytanie na co sie zaopatrujesz - w sensie czego oczekujesz, mozliwe że taki stary RFS na sprawnym zawieszeniu zadowoli cie w 100%.... ale jak chcesz coraz lepiej jeździć, atakowac trudniejsze przeszkody itp, to nowsze moto bedzie lepsze zdecydowanie, jakby ktos ci zawiazał oczy i kazał jeździc to na pewno bys poczuł zdecydowaną róznice miedzy tymi modelami |
|
 |
Dziku |
Wysłany: Sob 21:39, 16 Wrz 2017 Temat postu: EXC 400 2007 vs 2009 |
|
Siem, noszę się z zamiarem kupna enduro o małej pojemności - różnica między rocznikami ''starymi'' na RFS-ie a nowymi na XC4 to ok 3500zł. Pytanie - czy warto tyle dopłacić, czy rzeczywiście nowsze roczniki są dużo lepsze pod względem prowadzenia, środka ciężkości, oddawania mocy itp.? |
|
 |