Autor |
Wiadomość |
rams |
Wysłany: Nie 17:08, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Bardzo prosto się go wymienia odkręcasz dolną część od kartridżu i masz uszczelniacz. |
|
|
makiGS |
Wysłany: Nie 16:44, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Sadze że raczej puścił uszczelniacz bo z dolu cały czas mokre jak wysówam. Na yt jest możliwe znaleźć jak owy uszczelniacz się wymienia? |
|
|
rams |
Wysłany: Nie 16:30, 17 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Jest uszczelniacz. Masz zapowietrzony kartridż. Zazwyczaj są dwa powody zapowietrzenia się kartridżu albo puści uszczelniacz na dole albo ucieknie gaz z gumowej przepony przez uszkodzoną gumkę do której wbija się igłę żeby napompować. |
|
|
makiGS |
Wysłany: Nie 15:25, 17 Wrz 2017 Temat postu: zawieszenie 2-komorowe - zapowietrzone? |
|
cześć,
z racji tego, że zabrałem się za wymianę uszczelniaczy i ogólnym przejrzeniem zawieszenia wyczaiłem jakbym kadridż byłby zapowietrzony:
https://www.youtube.com/watch?v=zMq4mz7Zc3g
na końcu słychać zasysane powietrze. Druga sprawa jest taka, że ta sztyca która wpycham/wyciągam za każdym razem jest z oleju. Jest tam jakiś uszczelniacz? |
|
|