Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Czw 9:00, 23 Lut 2012    Temat postu:

Dziękuję , za rzeczową odpowiedź.
henio12323
PostWysłany: Śro 21:07, 22 Lut 2012    Temat postu:

dokładnie Very Happy mi korba pół roku padała aż strzeliła. to samo tłok, był prawie 2X przetrzymany a mimo to kompresje miał taka sama jak po remoncie, nie brał oleju, palił z dotyku itp.

najlepszy pomiar to rozbiórka i pomiary kazdej częsci z osobna i porównanie tego z serwisówką
wójo
PostWysłany: Śro 21:03, 22 Lut 2012    Temat postu:

mala szansa zeby poprawnie zmierzyc cisnienie, to zalezy w jakim stanie autodekompresator i jak ustawione zawory. w tym sprzecie zeby zeby faktycznie sprawdzic stan tłoka i cylindra trzeba go rozebrac i pomierzyc wszystko. Pozatym silnik to nie tylko tłok i cylinder ale i zawory, wał, łozyska...
Te katy poprostu jezdza do samego konca ok, mozesz go nie serwisowac i bedzie zapitalal zawsze, bedzie trzymał moc, nie bedzie zarł oleju az pewnego dnia silnik albo stanie albo wybuchnie...
Keny
PostWysłany: Śro 20:46, 22 Lut 2012    Temat postu: Ciśnienie sprężania KTM 520 EXC

Nigdzie nie mogę znaleźć jakie jest ciśnienie sprężania KTM 520 EXC. Czy faktycznie taki pomiar oddaje wiarygodnie stan tłoka i gładzi cylindrowej?!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group