Autor |
Wiadomość |
Keny |
Wysłany: Czw 9:00, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
Dziękuję , za rzeczową odpowiedź. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:07, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
dokładnie mi korba pół roku padała aż strzeliła. to samo tłok, był prawie 2X przetrzymany a mimo to kompresje miał taka sama jak po remoncie, nie brał oleju, palił z dotyku itp.
najlepszy pomiar to rozbiórka i pomiary kazdej częsci z osobna i porównanie tego z serwisówką |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 21:03, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
mala szansa zeby poprawnie zmierzyc cisnienie, to zalezy w jakim stanie autodekompresator i jak ustawione zawory. w tym sprzecie zeby zeby faktycznie sprawdzic stan tłoka i cylindra trzeba go rozebrac i pomierzyc wszystko. Pozatym silnik to nie tylko tłok i cylinder ale i zawory, wał, łozyska...
Te katy poprostu jezdza do samego konca ok, mozesz go nie serwisowac i bedzie zapitalal zawsze, bedzie trzymał moc, nie bedzie zarł oleju az pewnego dnia silnik albo stanie albo wybuchnie... |
|
|
Keny |
Wysłany: Śro 20:46, 22 Lut 2012 Temat postu: Ciśnienie sprężania KTM 520 EXC |
|
Nigdzie nie mogę znaleźć jakie jest ciśnienie sprężania KTM 520 EXC. Czy faktycznie taki pomiar oddaje wiarygodnie stan tłoka i gładzi cylindrowej?! |
|
|