Autor |
Wiadomość |
maciek |
Wysłany: Czw 13:45, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
1,8 bara |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 12:06, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
bardziej przejmuję sie przegrzaniem niz niedogrzaniem, zawsze grzeje moto przed jazdą.
Chodzi o to że maly obieg nie do końca jest zamykany, pewnie wyrobila sie juz ta plastikowa obudowa, więc częśc wody zamiast przez chlodnicą bezie szła małym obiegiem, no i nie bedzie dostatecznego chłodzenia.
Po drugie mam korek 1,2bara chyba za malo? oryginalnie 1,4 chyba powinien być a do jazdy w piachu 1,8. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:09, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
nie wywalaj. nie ma duzej roznicy w grzaniu moto z i bez termo. przy czym bez termostatu musisz duzo dluzej grzac moto. a jazda naniedohrzanym jest tak samo zla jak na przegrzanym ;p w srodku lata mozna w ostatecznosci wywalic |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 23:17, 22 Lut 2012 Temat postu: termostat - być albo nie być |
|
Wywalić termostat? Niby otwiera się prawidlowo przy 55st ale po otwarciu nie zamyka dostatecznie małego obiegu. Czy on mi wogole potrzebny gdy jeżdzę tylko teren i to dosyć cięzki.
Wywalenie go tez nie jest takie proste bo trzeba zaślepić mały obieg, niektóre wersje miały termostat na jednej chłodnicy, u mnie jest mały obieg bez obu chłodnic.
Motocykl to 300EXC '00 |
|
|