kamilktm |
Wysłany: Śro 14:38, 04 Paź 2017 Temat postu: |
|
Nie bardzo mam co dodać, głównym problemem jest to, że nie ma u mnie w mieście ani w okolicy żadnego aso ktm. Dojazd bez przeglądu i z awarią nie wchodzi w gre, transport to ostateczność, więc trafiłem tutaj.
Mechanik jeszcze mówił że po zdjęciu czaszy przyłożył mocny magnes do licznika i kierunki zaświeciły sie. Jakiś elektronik zaglądał do środka licznika ale też nic to nie dało. Podłączenie alternatywnego przerywacza (z pominięciem swicha, licznika) potwierdziło działanie lamp. Kable przejrzane i nic konkretnego nie znaleziono, wszystkie inne światła i generalnie elektryka/elektronika działa bez zarzutu, no prawie, bo przez te pare tys. km które zrobiłem zdarzały się okazjonalnie takie drobiazgi jak świecąca kontrolka luzu, mimo że wrzucony pierwszy bieg lub brak wskazania biegu (chyba zwykle przy piątce), ale to raczej bez związku.
EDIT: znalazłem licznik - 1300 zł ponad... wersje z 2014 roku moge kupić za 450 zł i wygląda identycznie z tym że ma ABS, ciekawe czy by pasował. |
|
kamilktm |
Wysłany: Wto 11:14, 03 Paź 2017 Temat postu: KTM Duke 125 (2011), awaria kierunkowskazów |
|
Cześć, od kilku miesięcy próbuję rozwiązać problem z kierunkowskazami, bez powodzenia.
Kierunki nie działają, na liczniku nie miga kontrolka.
Jeszcze zanim odwiedziłem mechanika zobaczyłem ten filmik na youtube:
watch?v=uLtkcXrA7t4 na którym pokazana jest, wydawałoby się, identyczna awaria i rozwiązanie - wymiana modułu "90111035000 - integral unit", zakupiłem (300 zł), wymieniłem, a kierunki jak nie działały tak nie działają.
Mechanik rozkłada ręce. Potwierdził że wszystkie ledy działają, próbował założyć nową instalacje z innym przerywaczem. Ponoć przerywacz jest zintegrowany z licznikiem i wymiana licznika rozwiąże problem - prawdopodobnie, no i wcale nie łatwo to kupić. Na allegro są inne roczniki, np. 2013 z ABS, kilka z 2014, nowego nie moge znaleźć (szukałem na ktmsklep pl). Nie uśmiecha mi sie kupować w ciemno tym bardziej że zwrotów na takie części nikt nie przyjmuje.
Może ktoś miał podobny problem i ma jakieś pomysły co z tym dalej zrobić?
Jedyne co mi teraz pozostaje to organizacja transportu sprzętu do większego miasta gdzie może znajdzie sie mechanik naprawiający KTM, głupio by jednak było gdyby tylko wymienili licznik
EDIT jest jeden sprzedający który zgodził sie na zwrot, ale jest to rocznik 2014, widze że przy niektórych licznikach jest napisane "2008-2013", przy innych "od 2014" także chyba ta próba nie ma sensu... |
|