Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 20:43, 26 Gru 2017    Temat postu:

5mth na tydzien to tez nie tak mało

jak to nie bedzie techniczna/trialowa/ górska jazda to 2T nawet bym rzekł bezsensowny wybór Very Happy

250tka znacznie lepsza, duzo wiekszy moment z dołu, bardziej przyjemnie sie jedzie na przelotówkach, mimo ze prędkosci przelotowe nie beda duże, to 2T męczy na tych odcinkach, 4T juz nie.

jeszcze kwestia jakie odcinki chcesz robic - bo 250tka jest fajna póki nie trzeba przejechac 50-100 km dziennie, wtedy mozna pomysleć nad czyms wiekszym np EXC 400, ale jak chcesz sie poduczyc techniki, poorać jakieś żwirownie, jakiś torek, czy traska enduro troche bardziej techniczna to 250tka lepsza
Messer
PostWysłany: Wto 20:35, 26 Gru 2017    Temat postu:

Mam 28 lat. Tak też myślałem i zastanawiałem się nad exc 200 ale kusi mnie w tym wypadku bardziej exc-f 250 w 4t. Teren w którym jeździł bym nie posiada jakiś mega wzniesień, jest to bardziej blotnisty i piaszczysty ale z małymi pagórkami. Myślisz że da sobie radę z cielskiem takiego amatora jak ja? A i jeszcze jedno - moto nie zamierzam jakoś mocno katować, zakładam że w sezonie będzie to maksymalnie 5mth na tydzień.
henio12323
PostWysłany: Wto 19:21, 26 Gru 2017    Temat postu:

ile masz lat ? z tymi gabarytami EXC 125 nie bedzie miał lekkiego zycia tym bardfziej ze chcesz popiłować czasem na asfalcie, - najlepiej zamieszkac gdzies pod fabryką tłoków Very Happy

jak juz to pomyslał bym nad EXC 200 do technicznej jazdy swietne moto, w sumie to troche mocniejsza 125tka, duzej róznicy nie ma, a zawsze to na plus pod ciezszego ridera
Messer
PostWysłany: Wto 13:14, 26 Gru 2017    Temat postu:

Podepne się pod temat, bo mam podobną prośbę.
Chciałbym rozpocząć przygodę z enduro w przyszłym roku i zastanawiam się nad zakupem exc 125. Sam mam 182cm wzrostu i ważę ok 85kg. Dosyć dawno jeździłem jedynie na rodzimych konstrukcjach - zaczynając od motorynek na MZ 150 skończywszy. Interesuje mnie jazda wyłącznie w terenie - łatwym i ciężkim, opcjonalnie chciałbym również pośmiać od czasu do czasu po asfalcie, ale nie jest to priorytetem. Czy wybór takiego moto w moim przypadku jest dobrym wyjściem czy może polecacie coś innego?
Dziku
PostWysłany: Śro 21:05, 11 Paź 2017    Temat postu:

Snowden napisał:
Motoru szukać na naszym rynku czy odpuścić sobie i szukać w UK/DE ?

http://www.ebay.co.uk/itm/Ktm-400-exc-/172900807916?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=SApITndI1LHXKmbgKtA%252BzRiTdO8%253D&orig_cvip=true&rt=nc

Po aktualnym kursie funta wychodzi 8400zł, gdzie w Polsce te rocznik zaczynają się od 12 000zł, a w takim stanie to i by krzyczeli 14-15 kafli, jakby co to mogę dać namiary na firmę, która pojedzie po moto, na miejscu wszystko sprawdzi i przywiezie, koszt ok 700zł.
Snowden
PostWysłany: Śro 17:09, 11 Paź 2017    Temat postu:

Dziękuje za tak opisowe odpowiedzi. Szukam powoli DRZ - jak kupię na pewno się pochwalę Wink

Pozdrawiam W.
babel
PostWysłany: Śro 16:54, 11 Paź 2017    Temat postu:

Ja maiłem drz a mam rfs exc - drz to dual - jak dla mnie jest ogromna różnica pomiędzy drz a exc na korzyść pomarańczowego pod każdym względem jeśli chodzi o jazdę.
Ja to zawsze pisze tak - miałem Africe Twin - przesiadłem się na drz - było łał - jaki lekki i fajny jest drz - ale później kupiłem Kajtka - i jak dla mnie jest taka sama różnica pomiędzy Africą a DRZ jak pomiędzy DRZ a EXC
henio12323
PostWysłany: Wto 21:11, 10 Paź 2017    Temat postu:

nie ma reguły, da sie kupoic tu i tu parcha, i tu i tu dobre moto

mam znajomego jeździł DT potem DRZ, na DRZ po DT to była dla niego bajka, mocy od groma, moto sie prowadzi lepiej, lepszy zawias lepsze hamulce..... potem kupił ktma i mówił to samo Razz że niebo a ziemia. ktm lepiej skręca, lepsze hamulce i jeszcze wiecej mocy ( moze nie tyle chodzi o suche KM co sposób oddawania)

także róznica jest znaczna, ale na leśnej scieżce DRZ bedzie np wygodniejsza ( bardziej komfortowy zawias, silnik ma wiekszą kulture pracy.... )
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 19:44, 10 Paź 2017    Temat postu:

Jak masz możliwość i starczy ci 10K pln'ów to szukaj za granica.
Snowden
PostWysłany: Wto 16:15, 10 Paź 2017    Temat postu:

skoro tak szybko kończę swoją przygodę z Katem mógłbyś chociaż rozwinąć myśl "EXC jeździ kilka razy lepiej" żebym wiedział co tracę Wink

Motoru szukać na naszym rynku czy odpuścić sobie i szukać w UK/DE ?
henio12323
PostWysłany: Wto 15:59, 10 Paź 2017    Temat postu:

na przeloty i lekki teren polecił bym bardziej DRZ o ile tobie pasowala. sprzet jest pewnie z połowe tanszy w utrzymaniu niz EXC a to sporo.

EXC jeździ kilka razy lepiej, ale na przelotach i tak nie wykorzystasz potencjału. chyba ze cie stać utrzymac takie moto, to EXC jak nabardziej polecam
Snowden
PostWysłany: Wto 14:31, 10 Paź 2017    Temat postu: Pomoc w wyborze motocykla

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Smile
Nie jestem pewien czy dobry dział - jeśli nie to przepraszam ;/
Chciałem zaczerpnąć od Was opinii na temat wyboru motocykla:
Od paru lat jeżdżę na DT 125 mni. piaszczyste tereny leśne, inne pola i lasy czasem jakieś małe podjazdy, ale raczej przeloty. Rocznie robię ok 5-6k km w terenie więc 2t raczej odpada ze względu na spalanie. Chciałem jakieś 4t - z podstawowymi czynnościami serwisowymi chyba sobie poradzę, moją DT znam z każdej strony i wszystko w niej robię sam, ale w silnikach 4t jestem kompletnie zielony...
Do wydania mam ok 10k + parę groszy na doprowadzenie moto do porządku po kupnie. Zastanawiam się nad DRZ 400E lub KTM EXC 400 (rfs). Na DRZ miałem okazję się przejechać parę razy ale nie mam porównania do czegoś innego. Przeczytałem już chyba wszystkie podobne tematy, ale nadam nie mam pojęcia co wybrać. Może macie inne propozycję ?
Prosiłbym Was bardzo o opinie czy cenne dla mnie rady.
Dziękuje i Pozdrawiam
W.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group