Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 7:21, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
kazdy 4T na wytrysku paliwa ma kostke własnie od wyboru map, fabrycznie jak nie masz kołowrotka z róznymi opcjami, to masz wpiętą kostke fabryczną, ( to jest po prostu druga strona konektora wpięta - biała wtyczka)
ja mam takie konektorki o róznych parametrach, generalnie to mamy te najbardziej hard, bardziej hard niż przy tych kołowrotkach, ale moge tez mieć jakaś słabsza, wiecej info PW |
|
 |
Czołgu |
Wysłany: Sob 3:59, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
Fourier napisał: | Może "coś" nie działało? |
Żeby nie pierdolić o gwiazdach:
Tutaj jest wykres tego, co możemy osiągnąć w 350 EXC-F kupując tuningowy programator map Roteg za 630 euro (bez guziczka o którym tu piszemy).
Jak pisze producent na swojej stronie jest on "with parameters that are far more extensive than those found in any factory setting tools". Na nasze "ma parametry daleko szersze niż te które można znaleźć w ustawieniach fabrycznych". Firma "znacznie" poprawia to co można osiągnąć montując sam przełącznik z powerpartsa za 100 euro i zmieniając cyferki na bębenku pod siedzeniem.
Na wykresie widać że przy 8400 RPM mamy największe zmiany mocy.
STD - 40,43
Map1 (mocniejsza) - 41,73
Map2 (słabsza) - 38,60
Procentowo nam to daje w najbardziej odczuwalnym zakresie:
Map1 +3,2%
Map2 -4,5%
I to pewnie są różnice odczuwalne w jakiś sposób. Czy jest to komuś potrzebne? Mnie na pewno nie. Oczywiście, pamiętamy że do dyspozycji na kierownicy mamy STD i wybraną mapę, a nie różnicę mocy między MAP1 i Map2.
Ale jeszcze raz podkreślę. To nie jest to co oferuje seryjnie KTM tylko "daleko szersze". Obawiam się że jest to max co można wyciągnąć z jednocylindrowego silnika 350 bez turbiny.
Nie ma wykresu tych map które są seryjnie. Ale skoro te są "daleko szersze" to ile możemy mieć z seryjnych ustawień ? +2% i -2.5% w najbardziej odczuwalnym zakresie? W każdym innym zmiany będą jeszcze mniejsze. Patrząc na ten wykres pewnie będzie to rzędu 1.5%. Jak ktoś jest w stanie stwierdzić że ma motocykl mocniejszy albo słabszy o 1-2% to chyba tylko po tym że ma guziczek na kierownicy i mu się włączył efekt placebo  |
|
 |
krzysiek919 |
Wysłany: Sob 1:18, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard  |
rozwiń ta wypowiedz bardziej jak byś mógł co to za końcówki |
|
 |
krzysiek919 |
Wysłany: Sob 1:18, 14 Paź 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard  |
rozwiń ta wypowiedz bardziej jak byś mógł co to za końcówki |
|
 |
Fourier |
Wysłany: Pią 22:06, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
To ja nie wiem co Wy macie za moto  |
|
 |
Czołgu |
Wysłany: Pią 19:41, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
Z pewnością. i u kilku znajomych też  |
|
 |
Fourier |
Wysłany: Pią 19:35, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
Może "coś" nie działało? |
|
 |
Czołgu |
Wysłany: Pią 17:12, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | trzeba być dobrym riderem zeby wyczuć różnice
|
No oczywiście. 17 lat na czterosówach po górach to za mało. Różnicę w oponach, zestawach napędowych, wydechach, zawieszeniu to tak, ale na mapy zapłonu to cieńki bolek jestem, w końcu taki przełącznik miałem tylko 2 lata... |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 16:56, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
trzeba być dobrym riderem zeby wyczuć różnice
pajka - tak to jest akcesorium, jak chcesz moge ci sprzedać taką wkładke SOFT jc PW |
|
 |
Czołgu |
Wysłany: Pią 15:33, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
W/g mnie to zawracanie dupy. Miałem w swojej 350, sprzedałem, bo w/g mnie nie było żadnej różnicy między zaprogramowanymi mapami. |
|
 |
Pajka |
Wysłany: Pią 13:03, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
Trochę z innej beczki, czy te przełączniki pod kanapą były jako opcja? U mnie nie ma a fajnie by było mieć możliwość zmiany mapy...u mnie w drugą stronę, na softa 😀 |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 8:07, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard  |
|
 |
Fat |
Wysłany: Pią 7:35, 13 Paź 2017 Temat postu: |
|
W przełączniku na kierownicy pozycja 1 to standard, pozycja 2 to to, co ustawisz pod siedzeniem. |
|
 |
JaMATO23 |
Wysłany: Czw 20:52, 12 Paź 2017 Temat postu: Przełącznik mapy zaplonu ktm exc 350 2012 |
|
Witam pod siedzeniem i na kierownicy mam przełoczniki zmiany map.
Pod siedzeniem mam pokrętło z liczbami od 0-9
1-wet
2-advanced
3,4,5,6,7,8,9,0 to standard
i na kierze mam przełącznik między 1 a 2
1 to niby standard a 2 to hard
Teraz pytanie
Jeżeli pod siedzeniem dam ustawie pokrętło na 2 advanced i na kierze dam 2 hard to mapa zmieni się na hard ? Dobrze rozumiem??
A co jeśli na pokrętle jest któryś z liczb przypisanych do standard a na kierze opcja 2 hard ? |
|
 |